Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva bruker du til å importere egne textures? DART?

Og jeg ser du bruker aguf, hvordan får du unitframes slik (navnet til spilleren)?

7611646[/snapback]

Herregud. Textures er så håpløst dustete og bruke plass og ressurser på. Har det ingen funksjon, bort med det!!

7639308[/snapback]

men like vel er det mange som liker det. For noen handler det om utseende mer en fungsjonalitet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med Bartender3 + Fubar.

 

Jeg har lagt Bartender3 ikonet på Fubar'en jeg har i toppen av skjermen. Hver gang jeg logger av og på igjen så forsvinner ikonet. Så må jeg Gå inn på Bartender3 options gjennom den fubar plugin'en som gir tilgang til alle ACE addon'ene, velge Attatch to Minimap, høyreklikke på minimap ikonet og slå av Attatch to minimap igjen. Da kommer bartenderikonet på plass der jeg vil... Irriterende. Kan noen forklare meg hvorfor dette skjer, eller hva jeg må gjøre for å ha den der konstant...

Endret av Marker
Lenke til kommentar
Hva bruker du til å importere egne textures? DART?

Og jeg ser du bruker aguf, hvordan får du unitframes slik (navnet til spilleren)?

7611646[/snapback]

Herregud. Textures er så håpløst dustete og bruke plass og ressurser på. Har det ingen funksjon, bort med det!!

7639308[/snapback]

men like vel er det mange som liker det. For noen handler det om utseende mer en fungsjonalitet. :thumbup:

7639638[/snapback]

Eller pent og funksjonabelt.

Lenke til kommentar
Hva bruker du til å importere egne textures? DART?

Og jeg ser du bruker aguf, hvordan får du unitframes slik (navnet til spilleren)?

7611646[/snapback]

Herregud. Textures er så håpløst dustete og bruke plass og ressurser på. Har det ingen funksjon, bort med det!!

7639308[/snapback]

men like vel er det mange som liker det. For noen handler det om utseende mer en fungsjonalitet. :thumbup:

7639638[/snapback]

Typisk alliance spillere... Gjerne dem som spiller blonde humans med prins valians-sveis. Eller nelf/human female, "for noen handler det om utseende" :!:

 

For meg handler det å kunne spille et spill på mest mulig effektiv måte, og det og ha en masse grafikk med bregner og løv oppå knapper og bars er bare i veien og tar opp unødig plass. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, for noen handler det om utseende. Man skal tross alt se på characteren i flere uker sammenlagt. Jeg takler for eksempel ikke å spille en dwarf eller tauren.

Animasjoner spiller også en virkelig rolle, det er derfor undead males er så kule. Hadde jeg visst det fra starten hadde jeg rollet horde fra begynnelsen.

 

For meg handler det også om effektivitet(selv om den ultratrege levlingen sier noe annet), men jeg vil også ha det pent samtidig. Må det være masse grafikk med bregner og løv oppå knapper, bare fordi det er custom textures? Nei. Textures kan være alt mellom himmel og jord. Fra en ildsprutende drage som pryder unitframesene til en simpel strek.

 

Jeg makter ikke standard blizzard ui. Det er ekstremt stygt og ikke særlig funksjonabelt med tanke på hva man får til med diverse addons.

 

Red.

"Herregud. Textures er så håpløst dustete og bruke plass og ressurser på. Har det ingen funksjon, bort med det!!"

Med DART kan man visstnok få teksturene til å gjøre forskjellige funksjoner når man trykker på de (mener jeg å ha lest). :)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...