Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva bruker dere til toolbars? vært borte en stund og nå fungere ikke dab.

7553946[/snapback]

er selv brult DAB i lengre tid. men etter patch så gikk jeg over til bartender 3. ved første øye kast like jeg det ikke. men etter vert fant jeg ut at dette var en MYE bedre og ikke minst enklere mod enn DAB :love:

Lenke til kommentar
Hva bruker dere til toolbars? vært borte en stund og nå fungere ikke dab.

7553946[/snapback]

Bruker selv Bongos etter at DAB slutta å virke i 2.0. Den er en lek å sette opp, spesielt dette med key bindings og posisjonering av bars og andre skjerm-elementer er gjort på 5 minutter. :thumbup: DAB var jo et mareritt i forhold skjønner jeg nå.

Har ikke prøvd Bartender 3, men kan ikke se for meg at denne er så mye lettere å sette opp enn Bongos?

Lenke til kommentar

Har brukt DAB. Var tungvint å bruke i begynnelsen, men etter litt tid gikk det jo bra. Venta en uke etter 2.0 før jeg la inn noen addons igjen. For bars nå bruker jeg Bartender 3. Addoneet er meget bra. DAB kommer jeg aldri til å gå tilbake til.

Bartender 3 er meget enkelt å bruke, samt den har masser av funksjoner. Synes ikke den er langt bak DAB på noen områder.

Har ikke testa Bongos så kan ikke si noe om den visa versa Bartender 3.

Men etter min mening. Skal dere ha et funksjonelt og easy to use addon for action bars, prøv ut bartender 3. :)

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

http://wowace.com/files

Edit:

Jeg har prøvd både Bongos og Bartender3. Begge er veldig lette å sette opp og er ganske gode addons, men jeg synes Bartender3 trekker det lengste strået fordi det er i ace2.

Addons som er i ace/ace2 er programmert på en måte som gjør at de tar mindre ressurser fra datamaskin, ergo du får bedre ytelse enn hvis du hadde brukt en addon som ikke er i ace/ace2.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Her er mitt interface. For det meste ace2 addons, med noen unntak. Veldig enkelt og funksjonelt, uten mye dilldall. Mye plass til ting som raid/party frames. Liker at det meste er nederst på midten, slik at jeg slipper å se så mange steder.

Edit:

Den "fade til svart" effekten nederst kommer av eePanels (ace2). Det samme med chat og combatlog boksene. Jeg kan legge inn bilder av combat om ønskelig.

post-13935-1166806264_thumb.jpg

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Her er mitt interface. For det meste ace2 addons, med noen unntak. Veldig enkelt og funksjonelt, uten mye dilldall. Mye plass til ting som raid/party frames. Liker at det meste er nederst på midten, slik at jeg slipper å se så mange steder.

Edit:

Den "fade til svart" effekten nederst kommer av eePanels (ace2). Det samme med chat og combatlog boksene. Jeg kan legge inn bilder av combat om ønskelig.

7557110[/snapback]

Er de runde barene bartender3? isåfall hvor er circled? :D

Lenke til kommentar
Slik ser min Ui ut for øyeblikket :)

Tar gjerne imot tilbake meldinger :)

7558871[/snapback]

Aah, så det var derfor du spammet som en tosk til meg. Og lol @ guildnavn til priest.

Ellers, hvorfor har du både dreamlayout og cyCircled på knappene, bug?

Ellers ganske fint, kanskje litt mye dilldall og unødvendige ting, som bartender3 plugin på fubar når du har Deucecommander. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...