LarsM Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva bruker dere til toolbars? vært borte en stund og nå fungere ikke dab. 7553946[/snapback] Jeg liker Bartender3 veldig godt. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva bruker dere til toolbars? vært borte en stund og nå fungere ikke dab. 7553946[/snapback] er selv brult DAB i lengre tid. men etter patch så gikk jeg over til bartender 3. ved første øye kast like jeg det ikke. men etter vert fant jeg ut at dette var en MYE bedre og ikke minst enklere mod enn DAB Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hva bruker dere til toolbars? vært borte en stund og nå fungere ikke dab. 7553946[/snapback] Bruker selv Bongos etter at DAB slutta å virke i 2.0. Den er en lek å sette opp, spesielt dette med key bindings og posisjonering av bars og andre skjerm-elementer er gjort på 5 minutter. DAB var jo et mareritt i forhold skjønner jeg nå. Har ikke prøvd Bartender 3, men kan ikke se for meg at denne er så mye lettere å sette opp enn Bongos? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Har brukt DAB. Var tungvint å bruke i begynnelsen, men etter litt tid gikk det jo bra. Venta en uke etter 2.0 før jeg la inn noen addons igjen. For bars nå bruker jeg Bartender 3. Addoneet er meget bra. DAB kommer jeg aldri til å gå tilbake til. Bartender 3 er meget enkelt å bruke, samt den har masser av funksjoner. Synes ikke den er langt bak DAB på noen områder. Har ikke testa Bongos så kan ikke si noe om den visa versa Bartender 3. Men etter min mening. Skal dere ha et funksjonelt og easy to use addon for action bars, prøv ut bartender 3. Endret 22. desember 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvor kan jeg finne bartender 3? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) http://wowace.com/files Edit: Jeg har prøvd både Bongos og Bartender3. Begge er veldig lette å sette opp og er ganske gode addons, men jeg synes Bartender3 trekker det lengste strået fordi det er i ace2. Addons som er i ace/ace2 er programmert på en måte som gjør at de tar mindre ressurser fra datamaskin, ergo du får bedre ytelse enn hvis du hadde brukt en addon som ikke er i ace/ace2. Endret 22. desember 2006 av TomFu Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Her er mitt interface. For det meste ace2 addons, med noen unntak. Veldig enkelt og funksjonelt, uten mye dilldall. Mye plass til ting som raid/party frames. Liker at det meste er nederst på midten, slik at jeg slipper å se så mange steder. Edit: Den "fade til svart" effekten nederst kommer av eePanels (ace2). Det samme med chat og combatlog boksene. Jeg kan legge inn bilder av combat om ønskelig. Endret 22. desember 2006 av zypher_ut Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Slik ser min Ui ut for øyeblikket Tar gjerne imot tilbake meldinger Endret 22. desember 2006 av RostaD Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Litt justeringer. Slik ser det nå ut i raid og solo. Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Litt justeringer. Slik ser det nå ut i raid og solo. 7560112[/snapback] Du kan få Skinner til å skinne KTM også, hvis du vil. Bare flytt den respektive LUA-en, fra AddonSkins-mappa til Skinner, inn i SkinMe-mappa. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Her er mitt interface. For det meste ace2 addons, med noen unntak. Veldig enkelt og funksjonelt, uten mye dilldall. Mye plass til ting som raid/party frames. Liker at det meste er nederst på midten, slik at jeg slipper å se så mange steder. Edit: Den "fade til svart" effekten nederst kommer av eePanels (ace2). Det samme med chat og combatlog boksene. Jeg kan legge inn bilder av combat om ønskelig. 7557110[/snapback] Er de runde barene bartender3? isåfall hvor er circled? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Er de runde barene bartender3? isåfall hvor er circled? Prøv å quote riktig person Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Slik ser min Ui ut for øyeblikket Tar gjerne imot tilbake meldinger 7558871[/snapback] Aah, så det var derfor du spammet som en tosk til meg. Og lol @ guildnavn til priest. Ellers, hvorfor har du både dreamlayout og cyCircled på knappene, bug? Ellers ganske fint, kanskje litt mye dilldall og unødvendige ting, som bartender3 plugin på fubar når du har Deucecommander. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dreamlayout kommer opp når jeg trykker alt, har ikke prøvd å fikset det enda Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Etter mye knoting med UI'en begynner jeg og bli fornøyd. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Min UI så langt Temmelig fornøyd Lenke til kommentar
samebob Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kunne ikke tenkt deg å laste opp de adonsene og wtf mappa de? Im in love Lenke til kommentar
eSb Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Her er min UI Er ikke stort annet enn: ArchHud Atlas+ AtlaslootEnchanced Bartender3 Perl Classic Unit Frames XpbarNone Ora2 Sw_stats Bigwigs Threat Meter Fu_Bar DeuceCommander ---> http://img84.imageshack.us/img84/6154/3931iw7.png Men.. den blå chatten er General Chat. den røde chatten er Combat log, instilt på kun min Dmg. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Min UI så langt Temmelig fornøyd 7566092[/snapback] Klikker? Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 har lagt ut UI'en min på curse >>Klicky<< få opp ratingen min der litt da <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå