Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mange av de nye ace addonene har helt tom libs katalog - så hvis du får feil på f.eks BigWigs så last ned en gammel versjon inkl libs (17747 funket for meg) og overskriv med ny versjon.

Når det gjelder bartender 3 så fungerte den fint for meg, men så oppdaterte jeg til en nyere build som krevde at jeg lastet ned tabletlib og dewdroplib i tillegg .. - lastet ned disse så fungerte alt flott.

Lenke til kommentar
Mange like UI'er ute og går nå :D

dette er min ui, fram til Discord kommer ut med DUB

nappa litt her og der fra UI pakkene som har oppdaterte addons. :thumbup:

Hvor er spillet? :p

Synes det dekka alt for mye av skjermen, liker å se mest mulig. Den var fin, men syntes det ble litt drøyt.

Lenke til kommentar

7472785[/snapback]

Hvilken Combat Log bruker du?

Brukte NurfedCombatLog før men finner ikke noe i Nurfed pakkene eller lignende, kansje jeg ser etter feil 'navn' eller noe for den burde vel ha blitt oppdatert.

:(

Lenke til kommentar

7472785[/snapback]

Hvilken Combat Log bruker du?

Brukte NurfedCombatLog før men finner ikke noe i Nurfed pakkene eller lignende, kansje jeg ser etter feil 'navn' eller noe for den burde vel ha blitt oppdatert.

:(

7474155[/snapback]

SimpleCombatLog er fin ... http://www.wowace.com/files/SimpleCombatLog/

Lenke til kommentar
Som healer kikker jeg mer på UI'en en i spillet så har blitt ganske avhengig av addons^^ skulle ønske noen ganger jeg kunne hatt en ui som var litt mer "minimalistisk" har prøvd men fikser det ikke :p

combatloggen jeg bruker er HitsMode. ganske fornøyd med den

7476631[/snapback]

Takker for svar :)

Lastet ned og prøvde SimpleCombatLog tidligere idag, men kunne ikke si meg fornøyd med den. Fra screenshottet du posted på siden før lignet HitsMode mye på NurfedCombatLog, så skal teste den ut nå.

Wish me luck! :D

Lenke til kommentar

Jeg skaffet meg akkurat bongos(actionbar-replacer). den funker helt vanvittig bra, bortsett fra EN ting:

Jeg har valgt å gjemme tomme actionbuttons, men av og til når jeg er i combat, så vises alle de tomme buttons også, som bare tomme action-buttons.. De er egentlig bare i veien og gjør at det ser crap ut. Noen som vet hva det kommer av? og/eller hva som kan løse det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...