Reached Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 OMG er det du som er Farewell?! ikke drep Seyset :!: Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har fått oppdatert UI'en min nå og her er den! Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vil barre spøre om noe, eg har eit lite problem når det gjelder addons, eg laster ned addonen og leggen den inn på mapen den skal verre osv... men når eg går inn på WoW for å prøve dei så er dei vekk, noen som vett hvordan eg skal få fikse det? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Min UI ute av kamp. Har et par chat-vindu som er idle (combat log og say/yell/channels-vinduet) og noen addons som er "usynlige" slik som spellalert og mobinfo. Liker å ha så mye ledig plass som mulig til alle ctra-vinduene, samt å oppleve -spillet- ikke addons Endret 15. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg fikset en ny HUD nå nettop! Lenke til kommentar
Reached Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 råpen men den tar litt for mye plass syns jeg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Aldri noensinne sett på det som nødvendig med mer enn 3 actionbars selv, og da skal man pakke utpå utrolig mye unyttig. Jeg mener, hvor mange av spellsene der bruker du aktivt? Er det nødvendig å ha ting som tailoring og wool cloth på actionbars? Men for all del, go ahead Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Endret 15. januar 2006 av wilzoo Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Aldri noensinne sett på det som nødvendig med mer enn 3 actionbars selv, og da skal man pakke utpå utrolig mye unyttig. Jeg mener, hvor mange av spellsene der bruker du aktivt? Er det nødvendig å ha ting som tailoring og wool cloth på actionbars? Men for all del, go ahead 5445169[/snapback] Det er kansje 3-4 spells som jeg ikke bruker aktivt^^ så jeg trenger all actionbarsene. Wool clothen er Luffa trinketen som fjerner en bleed efect. Lenke til kommentar
9 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg fikset en ny HUD nå nettop! 5444429[/snapback] Kunne du gi et navn og en url til blomster-HUD saken din? :O Jeg antar det er samme mod som noen viste tidligere med noen drager. Ligner veldig på TurboStats.. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Her er min UI.... 5436419[/snapback] Hva heter moden som viser "new normal hit record"? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 CritLine Fåes som standalone eller Titan plugin. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 CritLine Fåes som standalone eller Titan plugin. 5451225[/snapback] Kan man på noen måte lese av crittsa i crittline, eller vises de kun i huden når du klarer ny rekord? Har ikke funnet ut om det her er mulig, lastet den ned for noen dager siden. Bruker Titan panel, og har critt line som er lagd til den. Det jeg lurer på er om det er en meny som viser de crittsa man har oppnådd som historie på en måte? Litt OT men Lenke til kommentar
kårekårelimihåret Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 CritLine Fåes som standalone eller Titan plugin. 5451225[/snapback] Kan man på noen måte lese av crittsa i crittline, eller vises de kun i huden når du klarer ny rekord? Har ikke funnet ut om det her er mulig, lastet den ned for noen dager siden. Bruker Titan panel, og har critt line som er lagd til den. Det jeg lurer på er om det er en meny som viser de crittsa man har oppnådd som historie på en måte? Litt OT men 5451250[/snapback] Ja, det kan man. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ja, det kan man. Vet du hvordan? finner ikke noen meny i Titan Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Fikset meg en ny ui idag, med flexbar. bilde. Bildekvaliteten er så som så, men måtte lagre det som .jpg Lenke til kommentar
End-re Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 http://www.home.no/egseth/Interfacekk.JPG Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Fin og minimalistik Ui Loeve, liker selv små Ui veldig godt, og har ikke sansen for de der Uiene der halve skjermen er en bakgrunn som ligner på kontrollpanelet til wc3, og resten av skjermen er fult opp av stygge utydlige unitframes. Skal se om jeg får postet min Ui i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå