flakken Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Lightweight i mitt syn i allefall. Hadde vel LootLink og Auctioneer loadet når jeg tok det ss'et Lenke til kommentar
Defo Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Min nyeste For det meste ace2. Chat befinner seg i nedre venstre hjørne, og player og target frame kommer fram i combat, samt at cooldowns fader inn og ut som et ikon når de er klare. De fleste spells er keybindet, sett bort fra noen som ligger i arcanum modulen i midten på bunnen. Hele saken bruker kun 16mb minne Endret 10. november 2006 av defo Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Kunne du tenkt å lagt ut den i en zip? Snille deg.. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Oppdatert ui fra meg Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) @defo: Kan vi se et screenshot i combat-modus? Veldig bra UI, foresten. Endret 11. november 2006 av Arthas Lenke til kommentar
Defo Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 @defo: Kan vi se et screenshot i combat-modus? Veldig bra UI, foresten. 7263419[/snapback] I combat. Cooldowns blir vist med Denne Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Måtte gjøre et forsøk på ACE2 UI jeg også, siden det er det nye "hotte" Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) UI jeg laga til dama mi sin hunter : Endret 12. november 2006 av Darkey Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Min UI for øyeblikket. Tror jeg må kutte ned antallet addons, for minnebruket er ganske så høyt. Kommer over 70mb noen ganger. :S Endret 12. november 2006 av amarios Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Bare 70? Har nesten 100 jeg. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Ny UI... om jeg bare kunne bli fornøyd.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 (endret) Hmm. Jeg hater dette spørsmålet, men here goes... Er det noen som vet hvilken unitframe som brukes i denne meget gode filmen? Den myke bevegelsen på HP og Energy- barene er så deilig (Jeg skal sjekke om det står på slutten av filmen selv, men jeg tror ikke det gjorde det) Edit: hmm. Så plutselig at dette var feil tråd... Og alle Addonsene står på slutten av filmen, så jeg skal nok finne det ut selv /sorry Endret 12. november 2006 av kristteo Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Hmm. Jeg hater dette spørsmålet, men here goes... Er det noen som vet hvilken unitframe som brukes i denne meget gode filmen? Den myke bevegelsen på HP og Energy- barene er så deilig (Jeg skal sjekke om det står på slutten av filmen selv, men jeg tror ikke det gjorde det) Edit: hmm. Så plutselig at dette var feil tråd... Og alle Addonsene står på slutten av filmen, så jeg skal nok finne det ut selv /sorry 7269286[/snapback] Kan jo svare uansett, det er Nurfed. www.nurfed.com Lenke til kommentar
PcT Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Faktisk www.nurfedui.net er til uin dems. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Fått noen tells angående UI, om jeg kunne legge ut en 1skjerm versjon av den. http://home.online.no/~quaker/deeteeui.rar Der er UIen zippa ned, eneste man trenger gjøre er å pakke den ut, gå inn i WTF og endre accountname til ditt accountnavn. Andre instillinger: /bar ( for actionbars ) /oskin ( /oskin bottomframe ) for reskinning av ting /ora ( for RA replacement /bw ( bigwigs ) /smm ( small minimap , /smm lock ) /cg (closetgnome) /aguf config ( for selfframes, targetframes, raid - hva man vil ) for å flytte på MT targets, hold ALT inne og flytt på den /ecb for castbar /ebb ( Elk buffbar ) /prat ( chatframes ) /xloot for lootframe /grid for alternative raidgriden som spretter opp i raids ( den texture fiksen litt ovenfor er for ) /nurfedcombat ( for combatlog ) Par guildies som testa igår : http://img397.imageshack.us/my.php?image=agauifh4.jpg http://img218.imageshack.us/img218/2052/888sc0.jpg Om du ikke liker consolearbeid: http://www.wowace.com/files/DeuceCommander...nder-r15614.zip Deuce Commander for å få grafisk grensesnitt på alle instillinger. Og dette er kun for folk som kan litt om UI - jeg bidrar på ingen måte som en hjelpende hand for å få til ditt og datt. Tenkte bare det var noen som ville ha den med tanke på private msger. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Anbefaler deg å sjekke ut Simplecobatlog Deetee, tror denne skal bruke mindre minne kontra nurfedcombat, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Hvis jeg prøver meg på ny UI, men ikke liker den. Hva kan jeg ta backup av for å kunne få tilbake gamle? Takker for svar! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ta backup av WTF og interface mappa di. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Anbefaler deg å sjekke ut Simplecobatlog Deetee, tror denne skal bruke mindre minne kontra nurfedcombat, men er ikke sikker. 7275198[/snapback] Den var faktisk ganske sweet Lenke til kommentar
flippant Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har 2gb ram, men Photek UI dro meg ned fra 50+ FPS til 20 stabilt. Det var uutholdelig, og knappene var så uvante at jeg ble drept av folk jeg egentlig burde ha tatt relativt lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå