Rostad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Fant ut det meste, bortsett fra den svarte linja nederst, noen som kan si meg hvordan man lager den? EDIT : den som LarsM har jeg mener nå Endret 2. november 2006 av RostaD Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Finnes det enda flere varianter av Necrosis? Til andre classes altså Necrosis for Warlocks. Serenity for Priests. Spiritsphere for Shamans. Cryolysis for Mages. HolyHope for Paladins. De jeg vet om. 6978443[/snapback] Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fant ut det meste, bortsett fra den svarte linja nederst, noen som kan si meg hvordan man lager den? EDIT : den som LarsM har jeg mener nå 7204376[/snapback] Hvis det er linja med ymse statistikk du mener, så er det FuBar med diverse andre addons. Gjør et søk på FuBar hos Curse-gaming, så finner du de fleste. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nope, mener den svarte der chaten og alt det er Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er oSkin som lager den linja. Husker ikke kommandoen i hodet, men burde ikke ta så lang tid å finne det ut. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 se her http://www.wowace.com/wiki/OSkin/Commands Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Nope, mener den svarte der chaten og alt det er 7206044[/snapback] Jeg er ikke sikker på kommandoen faktisk, men du kan prøve å erstatte innholdet i din oSkin.lua i, SavedVariables-mappen, med det som står i min. oSkin.lua skal ligge i: WoW-root\WTF\Account\BRUKERNAVN\SavedVariables oSkinDB = { ["profiles"] = { ["Default"] = { ["BottomFrame"] = { ["fheight"] = 40, ["shown"] = true, ["height"] = 163, }, ["ChatEditBox"] = false, ["ViewPort"] = { ["top"] = 0, ["bottom"] = 147, }, ["TopFrame"] = { ["height"] = 75, ["shown"] = true, }, ["Backdrop"] = { ["a"] = 0.86, ["g"] = 0.01, ["b"] = 0.04, }, }, }, } Endret 2. november 2006 av LarsM Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sånn, endelig 60 igjen - og det før tiden på trailkontoen gikk ut ^^ Noe minimalt - og siden jeg bare spiller med tastaturet passet det bra å sette opp tastene som keypaden Lenke til kommentar
zh- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 commandoen er /oskin bottomframe der ser du alle commandoene for bottomframe /oskin bottomframe show viser den sorte delen bak chatten du kan stille høyde osv etter det Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Takker, kommer med screenshot i morgen, nå er det kveld Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 http://img.nazrm.net/WoWScrnShot_110206_225057.jpg Widescreeeeeeen! Og uten BT2_Circled / Cy_Circled -_- Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Shizzkebab og LarsM: mange takk! Har riktignok ingen av de andre klassene, men kjekt å vite om Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 DeeTee, en veldig oversiktelig og fin interface, det skal du ha... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (ps: Fikk vår første Spire of Twilight på dette killet) Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 er de sirklene rundt folka der en del av interfacen? for de var kule :O eller er det Dbuff fra bossen? (eller buff fra raidet) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 er de sirklene rundt folka der en del av interfacen? for de var kule :O eller er det Dbuff fra bossen? (eller buff fra raidet) 7208644[/snapback] Det er Negative Charge fra Thaddius. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Sånn, endelig 60 igjen - og det før tiden på trailkontoen gikk ut ^^ Noe minimalt - og siden jeg bare spiller med tastaturet passet det bra å sette opp tastene som keypaden 7207736[/snapback] Trailkonto, sånn som er i 10 dager? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nei, sånn som er i 14 - oppgraderte den først da, ellers hadde jeg jo ikke kommet over level 20. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Var det jeg stusset litt på ja Edit: nå har jeg fått opp den framen nederst, hvordan får jeg til og skifte farge på den? finner ikke noe som skifter farge på den Endret 3. november 2006 av RostaD Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Bare en liten sak jeg holder på med Endret 3. november 2006 av zypher_ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå