Cerb89 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Da har jeg mekke to nye uier Tenkte å flytte og fikse litt på buffs og debuffs, kanskje? Warrior ui: Lock ui: Endret 24. oktober 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Min for tiden, er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Agla Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) http://img.photobucket.com/albums/v603/tel...arin/screen.jpg Endret 31. oktober 2006 av Agla Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Min for tiden, er meget fornøyd. 7194613[/snapback] hvilke ui`s har du der? likte de runne skills ikonene blandt annet, pent satt opp Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 TomFu, hva heter den necrosis-like addonen? Bruker for tiden necronomicon, som igrunn er en ace-ifisert (1.2 elns) versjon av necrosis, men kunne vært hypp på å prøve noe liknende på andre classes. Husker jeg så den, men klarer ikke erindre navnet Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Mitt på roguen. Orker ikke mekke så mye rart Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 liker å ha minst mulig jeg egentlig, så hvis jeg bare kunne finni ut hva de runde skills ikonene heter så hadde det vært supert, var da fælt med mange macroer du hadde exploid o.O Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Addons: ClearFont OmniCC ag_UnitFrames Bartender2 ElkBuffBar FuBar Necrosis Nurfed_CombatLog oCB oSkin SCT SCTD Squeenix TinyTip TinyTipExtras Endret 1. november 2006 av LarsM Lenke til kommentar
brillan Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kjekt med en macro til å styre alle trinkets som er i øverst trinket slot, istede for å ha en hau med trinketer på action bar. Den macroen helt til høyre er for å targete en mob jeg prøver å finne lenge nå >_< Stealth macro må til siden blizzard ikke klarer å fikse det selv. Hemo macro er hemmelig! Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Kjekt med en macro til å styre alle trinkets som er i øverst trinket slot, istede for å ha en hau med trinketer på action bar. Den macroen helt til høyre er for å targete en mob jeg prøver å finne lenge nå >_< Stealth macro må til siden blizzard ikke klarer å fikse det selv. Hemo macro er hemmelig! 7195904[/snapback] jaha hvilken feil er det med stealth? har en hau med keybindings bare jeg f.eks shift+ e : stealth e: kick f: sap g: gauge q: ghostly strike t: granat v: prep shift 1-6 for div ting, CB, distract, kidney, mount osv osv er jo ikke mange trinketer man trenger da, pvp trinket og blackhand breath Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 liker å ha minst mulig jeg egentlig, så hvis jeg bare kunne finni ut hva de runde skills ikonene heter så hadde det vært supert, var da fælt med mange macroer du hadde exploid o.O 7195856[/snapback] cyCircled er addonen. Opprinnelig basert på Bartender2_Circled av samme forfatter Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 cyCircled er addonen. Opprinnelig basert på Bartender2_Circled av samme forfatter 7195933[/snapback] takker meget Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 TomFu, hva heter den necrosis-like addonen? Bruker for tiden necronomicon, som igrunn er en ace-ifisert (1.2 elns) versjon av necrosis, men kunne vært hypp på å prøve noe liknende på andre classes. Husker jeg så den, men klarer ikke erindre navnet 7195710[/snapback] Arcanum. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 TomFu, hva heter den necrosis-like addonen? Bruker for tiden necronomicon, som igrunn er en ace-ifisert (1.2 elns) versjon av necrosis, men kunne vært hypp på å prøve noe liknende på andre classes. Husker jeg så den, men klarer ikke erindre navnet 7195710[/snapback] Arcanum. 7197916[/snapback] Hjertlig! Ser når at den er kun for mages. Husker jeg leste om en "necrosis" for alle klasser en tid tilbake. *leite ivrig* Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hjertlig! Ser når at den er kun for mages. Husker jeg leste om en "necrosis" for alle klasser en tid tilbake. *leite ivrig* 7201881[/snapback] omg, si ifra hvis du finner rogue versonen av necrosis Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Addons:ClearFont OmniCC ag_UnitFrames Bartender2 ElkBuffBar FuBar Necrosis Nurfed_CombatLog oCB oSkin SCT SCTD Squeenix TinyTip TinyTipExtras 7195903[/snapback] Den likte jeg særdeles godt. En fin interface. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Addons:ClearFont OmniCC ag_UnitFrames Bartender2 ElkBuffBar FuBar Necrosis Nurfed_CombatLog oCB oSkin SCT SCTD Squeenix TinyTip TinyTipExtras 7195903[/snapback] NICE! Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Arcanum. 7197916[/snapback] Hjertlig! Ser når at den er kun for mages. Husker jeg leste om en "necrosis" for alle klasser en tid tilbake. *leite ivrig* 7201881[/snapback] Det kan hende du leste tilsvarende Necrosis-løsninger for alle klasser. Jeg vet priests har en som ligner veldig kalt Serenity. Endret 2. november 2006 av LarsM Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Addons:ClearFont OmniCC ag_UnitFrames Bartender2 ElkBuffBar FuBar Necrosis Nurfed_CombatLog oCB oSkin SCT SCTD Squeenix TinyTip TinyTipExtras 7195903[/snapback] Den likte jeg særdeles godt. En fin interface. 7201985[/snapback] Takk. Sjekk ut Photek UI, der har du utgangspunktet mitt. Det er i bunn og grunn Photek UI jeg kjører med litt tillegg/fratak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå