Thomas J.L Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sinnsykt pen addon mate Lag en addon pakke av den, får masse dls Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Den var skikkelig fin Nazrm, lag en liten zip til oss noobs pls Litt OT men : Nerf gearet ditt! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Liker den jeg =) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 mitt seneste ui, har bare autobar synlig, action bars er gjemt vekk, og alle actionbuttons er bundet til keys elsker å ha det clean, selv om det fortsatt er litt tweaking igjen 7044932[/snapback] Er det mulig å lage en addonpakke(eller hva det nå heter) av den? Er veeeldig newbe, men likte det cleane ditt veldig godt! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Min for tiden (driver å mekker enda) men noen som vet hvordan gjøre det som er ringa rundt større? edit: er PhotekUI 5.3 det kom med 7115488[/snapback] Hvordan fikk du flyttet på de forskjellige barsene? Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) mitt seneste ui, har bare autobar synlig, action bars er gjemt vekk, og alle actionbuttons er bundet til keys elsker å ha det clean, selv om det fortsatt er litt tweaking igjen 7044932[/snapback] Er det mulig å lage en addonpakke(eller hva det nå heter) av den? Er veeeldig newbe, men likte det cleane ditt veldig godt! 7124519[/snapback] har ordna en pakke, alt du trenger skal være der, men unitframsene kan være litt trøblete. hvis de er det så bare send en pm eller noe så skal jeg gi deg en link til hvor du kan laste ned nye. for å "fjerne" actionbarsene bruker du show, som er ett valg inne i fubar bartender2. ser ut til at jeg ikke får vedlegget med addon pakken til å funke. så skal se om jeg får lagt den opp ett annet sted. ble desverre en rapidshare, men det er bare en liten fil. Du kan laste den ned her Endret 22. oktober 2006 av AniWal Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan noen gi meg den beste hunter addonen, med navn og link plz? har ingen adds nå, hadde vært moro å prøve Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Min UI atm, gjenstår litt småtweaking men er egentlig fornøyd. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hva vil det si at det står C1, C2, S1, S2 etc på noen av spellsene dine Tomfu? Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det betyr at den er bundet til Ctrl+Nr eller Shift+Nr. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 raid ui! det meste av addons ligger på www.wowace.com! Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan du liste opp addons i det screenshottet nazrm? Evt linke til UI-pakke? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 http://img.nazrm.net/interface_stuff/addons.jpg Lenke til kommentar
Pedersen2005 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 nazrm: utrolig fin UI, kunne du slengt sammen en zip med alt av addons? Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen som har en good hunter UI? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jaja, her er resultatet av klagingen min i den andre WoW-tråden. Er ikke helt sikker på om jeg liker den enda, syns kanskje den ble litt mørk. Skifter i alle fall mellom damage og healing med Shift + 1/2. Lenke til kommentar
Hanska Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Jaja, her er resultatet av klagingen min i den andre WoW-tråden.Er ikke helt sikker på om jeg liker den enda, syns kanskje den ble litt mørk. Skifter i alle fall mellom damage og healing med Shift + 1/2. 7137015[/snapback] Imo ville det blitt finere viss du hadde flytta mapet helt opp i hjørnet, combat logen helt ned i hjørnet slik at den ikke kommer oppafor det svarte feltet nederst. /ecb -> Hide outline er og en bra bil Fine unitframes og actionbars btw Endret 24. oktober 2006 av MrSkatun Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Huff, for all del, fjern enten am/pm eller 24hr. ser helt mongo ut som det er nå. Bags trenger ærlig talt ikke syntest på en UI, siden man vel vet hotkeys osv. allerede. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Hehe, sant nok det. Problemet er bare at jeg har ikke den fjerneste anelse om hva man skal gjør for å få bort ting. Er litt tilfeldig alt sammen, på en måte. Uff... Skulle flytte Minimap'en, men nå får jeg ikke til å plassere den igjen.. Den forsvinner bare når jeg høyreklikker. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Bruker MoveAnything! Endret 24. oktober 2006 av KristianG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå