Gjest Slettet+987123897 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvordan kan jeg flytte actionbarene hvor jeg vil? Er det moveanything? Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Hvordan kan jeg flytte actionbarene hvor jeg vil? Er det moveanything? 5400002[/snapback] Tror moveanything skal funke fint der ja Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) Jaja, her er mitt. Er ikke så minimalistisk og kanskje litt rotete for noen, men jeg liker det og har blitt vant med det. Bruker: CTMod AuraAspects TitanBar m/ TitanBar tracker HunterStunHelper (synes ikke her, men viser hvor lenge det er igjen av stuns, DOTs og alt anna ) (Hvis noen lurer på hvorfor jeg har buffa meg så mye, så er det fordi jeg skulle se hvor mye HP jeg kunne få ) Endret 7. januar 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Wolfenkill, du er sikkert warlock hvis du har så mange spells Bruk Discord Actionbars, da får du flest bars av de actionbar moddene jeg veit om. Veit at med Nurfed kan du også få minst 5 actionbars. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Skal begynne på en interface, trenger noen tips.Trenger en del bars og så fordi jeg har mange spells 5368722[/snapback] Hvis du trenger mange actionbars så kan Bib være et bra alternativ... Jeg bruker det selv og du kan ha opptil 10 bars med den. Den anbefales! Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Yes! ny UI, skal legge inn bilde straks UI'en min Mangler 40% av addonsa pga at de er gamle Endret 8. januar 2006 av -Martin- Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Masons rogue ui, meget bra. *bilder av kul ui* Har du/ noen link til hvor jeg kan finne denne? 5394686[/snapback] bumb, siden mr. fotball ikke fikk svar kan du linke den siden eg har lyst på den til min lille noob rogue > Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Endret 9. januar 2006 av wilzoo Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tror ikke det er interfacet du har ment å vise frem her Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Wilzoo, jeg kunne gjerne ha tenkt meg noe lignende selv, kan du legge ved en liste over hvilke addons du bruker? Lenke til kommentar
ivarsr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvordan kan jeg flytte actionbarene hvor jeg vil? Er det moveanything? 5400002[/snapback] Last ned BIBMOD ,, 10 action bars kan flyttes og formes akkurat som du vil, meget enkel å bruke.... anbefales på det sterkeste. bruker bib selv plus titan og perl og noen andre småaddons. Lenke til kommentar
E-Dog Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Addons som jeg bruker (merk; mange av disse addonsene er ment til Rogue (main), mens bildet viser min alt.): ABInfo, ABInfo BlizzardBars, AF_Tooltip, AllInOneInventory, BandageCount, BibBags, BibCore, BibToolbars, BibWindowMods, BuffTimers, Chronos, CleanMinimap, ClearFont, coolDown, CritLine, CT_RaidAssist, Damagemeters, DiscordArt, DiscordArtOptions, DiscordLibrary, eCastingBar, EnergyWatch_v2, goodInspect, GroupCalender, HideFrames, JasonLB, Ls_Chat, MapCoords, MobHealth, myClock, myTarget, Perl, PickMail, PoisonMaster, QuikLoot, sct, Sea, SpellAlert, spellBook, TimeStamp, UniversalStunHelper, Wardrobe, WeaponRebuff, WL_NextRankPercentage og ZGLoot. Bilde: Ligger som vedlegg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Skulle gjenre hatt en add on der man kunne ha flere "skill" rekker, kanskje 4-5 slike som man starter med. Ved "skills" rekker mener jeg den der skillsa er, for de som ikke skjønner... Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) til Alexanderihagen: Bruk Discord Actionbars, Nurfed_Actionbars eller bib. Da får du langt flere.... til E-Dog: Lurer bare hvorfor priest har first aid...? Dere kan jo bare heale Endret 10. januar 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) til Alexanderihagen: Bruk Discord Actionbars, Nurfed_Actionbars eller bib. Da får du langt flere.... 5417095[/snapback] Vel. Discord Action Bars er ganske vanskelig for de som ikke er kjent med bar addons og siden til Discord har vært nede lenge så det finnes ingen Readme som viser hvordan du fikser det. Jeg brukte selv lang tid med å fikse den Ui'en jeg har nå. Nurfed er veldig bra syns jeg (selv om jeg ikke bruker det) for der er alt så enkelt , Som Badbeer her sa, så er det minimum 5 bars man kan ha og Discord gir jo hele 10 Bars! . BIB brukte jeg en gang da Insomaniax var "kult" men så kom en patch og jeg byttet til noe annent rart :!: Så hvis jeg hadde vært deg Alexanderihagen så ville jeg brukt Nurfed_Actionbar.. eller hele pakken som inneholder Bare det nyttigste en wow spiller trenger Link til Nurfed UI pakken Link Til Discord Action Bars Har ikke link til Bib Toolbars.. Edit: Og hvis du vil ha noe skikkelig vanskelig prøv Flexbar Endret 10. januar 2006 av Ade Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jeg kjører: af_tooltip atlas bankitems blindflashcount castingbarreplacement cooldowncount critline ctmod (den standard pakken) dmg meters discord unitframes (tjohej, tok meg 3,5 timer å mekke den unitframen jeg har nå, det skal og sies at jeg aldri har vært borti DUF før ) gatherer goodinspect improved error frame insomniax_bibcore insomniax_bibtoolbras itemrack lootlink lowvaulesalert recap scrollingcombattext selfcast spellalert stunwatch titan Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 FUnker ikke når jeg legger de nye addons filene i Interface mappa! Hvor skal jeg da legge dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 FUnker ikke når jeg legger de nye addons filene i Interface mappa! Hvor skal jeg da legge dem? 5420041[/snapback] /world of warcraft/interface/addons/ct_raidassist/"filene her".help Husk også at du må reboote spillet for at addonsene skal tre i kraft (helvetes 1.8 patch!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Har ikke den mappa jeg 5420708[/snapback] Rightclick, new folder, rename, drop, play PS: jeg brukte "ct_raidassist" som et generelt eksempel. Regner med at alle vet at dette er en addon. Endret 11. januar 2006 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå