Kjobben Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har knappene mine i midten, fordi jeg synes jeg har mer kontroll da... Har mer oversikt og kan raskt trykke på det jeg trenger... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 noen som vet hvordan jeg kan få barsa til å skifte når jeg går i stealth osv på dab(discord bars) bruker photek warrior ui. er rogue Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Tatt når guilden tok ned Ragnaros for første gang, som var fredag 04.08.2006 faktisk, for å ha ett bilde av "The Final Moment" Eneste jeg sliter litt med er pet-baren, og ville vært overlykkelig for innspill/hjelp *Modem Warning* Edit: Lav dps forresten Må erstatte nesten hele gearet med FR gear så ^_^ Endret 7. august 2006 av lilleslem Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 haha..raidwarning ftw.. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Invulnerable har verdens latterligste leadere, imo. har prøvd å snakke med en av dem, falkneri :-p Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) lilleslem: Angående den petbaren, prøv å last ned Move Anything, og flytt baren med den addonen der... Tror det skal funke bra. Grats med Raggy kill btw! Endret 8. august 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Du kan flytte pet baren med discord actionbars. Bare skriv /dab og scroll ned på venstresiden så er det noe som heter "pet bar", trykk på den og huk av lock bar. EZ Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Photek med en del endringer. Fjernet mye eyecandy, som bufftimers og DHUD. Også helt nye DABs til eget bruk, funker for druids, og bytter bars avhengig av target etc. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Er det ikke mulig å bruke F og Q som keybindings med discord actionbars? Og en ting til..er det mulig å flytte infoboksen som kommer opp når man feks holder musen over en annen spiller? Hvor det står nick osv.. Endret 8. august 2006 av San_Lopez Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er det ikke mulig å bruke F og Q som keybindings med discord actionbars? Og en ting til..er det mulig å flytte infoboksen som kommer opp når man feks holder musen over en annen spiller? Hvor det står nick osv.. 6634359[/snapback] Trykk på "keybindings" i /dab last ned AB_info eller tipbuddy, eller hva det heter Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 TipBuddy vil jeg anbefale, San_Lopez. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Fordi det er i midten ting skjer? 6629372[/snapback] Fant tråden om spørsmål om interface. Jeg fortsetter der jeg Endret 8. august 2006 av Quidam Dai Shan Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mulig du kan bruke MoveAnything til å flytta actionbarsa dine, men vil da anbefale Discord ActionBars. Hva er galt med å bruke musa? Jeg bruker taster på de mest brukte spells, og mus på de ikke så brukte spells. Er det noe galt med meg da? Lenke til kommentar
kaLAzuM Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nitrius Ditt var skikkelig tøft:D Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får til den tøffe fonten på halcyone's UI? Keg vil bare ha den tffe skriften når jeg ser på items. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 lilleslem: Angående den petbaren, prøv å last ned Move Anything, og flytt baren med den addonen der... Tror det skal funke bra. Grats med Raggy kill btw! 6632267[/snapback] Hjertelig takk, til begge tingene Elsker deg Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg får til den tøffe fonten på halcyone's UI? Keg vil bare ha den tffe skriften når jeg ser på items. 6639840[/snapback] last ned clear font. last ned halcyon ui. legg den fonten du vil ha i clearfont mappa. gå i Clearfont.lua se der det står "Add your own fonts" skriv inn font navnet. tror det var sånn jeg gjorde det. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Mitt interface : http://img.photobucket.com/albums/v332/Pr0tEct0r/Addon.jpg Lager bare link... Hadde jeg tatt med IMG tag hadde det sikkert blitt fucka ^^ Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ekstremt kult UI, Karlsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå