amb13 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 her er nå min ui. litt av vært der. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 her er min nye UI Ble ganske fornøyd Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Noen som har en grei mod som viser prosentvis [ % ] health/mana på targets? Hadde vertfall vert greit til Boss Fights etc [ hadde egentlig vert greit til alt når jeg tenker meg om ] Endret 21. juli 2006 av Dewd Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Noen som har en grei mod som viser prosentvis [ % ] health/mana på targets?Hadde vertfall vert greit til Boss Fights etc [ hadde egentlig vert greit til alt når jeg tenker meg om ] 6534207[/snapback] ctmod funker vel til det (og mye annet nyttig) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Bytter visst interface raskere enn andre bytter sokker Egentlig bare fiksa litt på den jeg hadde men, flytta minimap i midten osv. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har aldri helt kjønt poenget med å dekke til 10-20% av skjermen bare fordi det skal bli stilreint. Bare å bruke fantasien det, så ser det ganske bra ut uten de store svarte/mønstrede boksene både nede og oppe. Hvem trenger 3 cm med skjerm-høyde for å lese av XP/hour? Klokkelsett? what ever ... Har deseverre ikke noe screenie er på jobben Lenke til kommentar
greiven Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei PoleCat, bruker du discord til og flytte rundt der spell's osv er ? Hört at det er sykt avansert, så jeg går for Blizz sin UI men mye fancy rundt der da. Men skal pröve Discord så fort jeg finner ut hvordan det virker (Ja, jeg er for lat til og lese brukermanualen) http://img291.imageshack.us/my.php?image=jejeoo2.jpg <--- Röd strek Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Min UI for veldig lenge siden. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har aldri helt kjønt poenget med å dekke til 10-20% av skjermen bare fordi det skal bli stilreint. Bare å bruke fantasien det, så ser det ganske bra ut uten de store svarte/mønstrede boksene både nede og oppe. Hvem trenger 3 cm med skjerm-høyde for å lese av XP/hour? Klokkelsett? what ever ... Har deseverre ikke noe screenie er på jobben 6552595[/snapback] Jeg synes det ser mye deiligere ut... Får liksom "wide-screen" følelse av det. Bruker viewport så jeg rendrer jo fortsatt akkurat det samme bildet. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei PoleCat, bruker du discord til og flytte rundt der spell's osv er ? Hört at det er sykt avansert, så jeg går for Blizz sin UI men mye fancy rundt der da. Men skal pröve Discord så fort jeg finner ut hvordan det virker (Ja, jeg er for lat til og lese brukermanualen) http://img291.imageshack.us/my.php?image=jejeoo2.jpg <--- Röd strek 6552703[/snapback] Heisann, Det svarte området blir laget av en addon som heter CT_Viewport, oppe og nede. Linja nederst er TitanBar Alle actionbars/spellbars er kontrollert av Discord Action Bars ja, og det er ikke avansert i det hele tatt, følger med et flott kontrollpanel der man kan styre alle bars og knapper selv, vise/skjule det man vil, legge til knapper osv. Test det ut, og bare spør om det skulle være noe du lurer på. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg visste om Titan, bruker det selv Men jeg mente på den Discord og den Viewport tingen Men takk for svar, får vell teste det ut når jeg kommer hjem fra ferie om en uke Sist gang jeg prövde Discord skjönte jeg ikke så mye av det, men prövde kanskje ikke lenge nok. Var vell mere en 5-10 min för jeg sletta det, förste intrykket ble litt avansert. Men når jeg begynner med det, er det vell veldig lett håper jeg Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Min UI Litt rotete på tidspunktet jeg tok screeen, og er det fortsatt... Må få gjort noe med det snart. Btw, bildet er litt funny egentlig ny non-crit record Lenke til kommentar
greiven Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Min UI Litt rotete på tidspunktet jeg tok screeen, og er det fortsatt... Må få gjort noe med det snart. Btw, bildet er litt funny egentlig ny non-crit record 6559003[/snapback] Det UI'et er veldig pent for rogues Tror jeg skal fikse noe lignende på min rogue også. Endret 26. juli 2006 av WoWftw Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Min UI Litt rotete på tidspunktet jeg tok screeen, og er det fortsatt... Må få gjort noe med det snart. Btw, bildet er litt funny egentlig ny non-crit record 6559003[/snapback] Haha den Backstaben passa jo godt til navnet på charen din. Endret 26. juli 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
acid20b Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tenkte jeg skulle vise dere UIen min. Den er enkel og oversiktlig. Alund Lenke til kommentar
ELR Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Mage User Interface Fikk det til etter mye arbeid! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tenkte jeg skulle vise dere UIen min. Den er enkel og oversiktlig. Alund 6568046[/snapback] Pen, pen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Hadde en svært kort samtale med en gullselger i går kveld. Dere kan se den på screenshottet jeg har lagt med. edit: Nå røra jeg fælt her. Denne skulle egentlig i screenshot-tråden, men havnet her. Jaja, nå ser dere hvertfall UI'et mitt også Endret 28. juli 2006 av Complexion Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Hva slags unitframes har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå