Tbau5 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Endelig ferdig med mitt nye UI etter 1.11 Kun UI med castbar. UI med TitanPanel. 6469512[/snapback] Er det nye Nurfed du bruker der? I såfall kan du (eller noen andre) linke den til meg? Likte egentlig godt UI'en din, eneste var den "stygge" fargen på Guild Chat-log'en. Men smaken er som baken. 6471287[/snapback] Takk. Hehe, fargen er litt grell ja, men det er ca. komplimentærfargen til guild chat fonten, som jeg har blitt veldig vant til. Castingbaren er forresten ecastingbar. Meget lett å modifisere den til eget behov. Følger ikke med i nurfed pakken. Den andre som ikke følger med i nurfed er Necrosis. Men den er kun for warlock. Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Ikkenoe targeta: http://img374.imageshack.us/my.php?image=ui13fa.jpg Player/enemy/NPC targeta: http://img374.imageshack.us/my.php?image=w...235431642qq.jpg 6454151[/snapback] Så du posta det på Argent Dawn realm forums Ble forelska i det og holder på å sette det opp nå. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Dette er da min UI atm: Liker å ha god oversikt over hva som skjer i raidet og å alltid ha tilgang til de abillitiene jeg trenger til enhver tid. Synes denne UI'en passer perfekt til akkurat det! Endret 14. juli 2006 av Kjobben Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Mekka meg akkurat ny UI selv.. Er ikke så veldig fancy men det er bygd opp mot å være velfungerende til å tanke Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hva heter modden oppe i venstre hjørne? Så interessant ut Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...lyse-en-fr.html Tank Analyse. En addon som viser anntal angrep motstandere gjør på deg, samt hvor mange av dem som var crits, og hvor mange du parrya, dodga eller blokka. Veldig greit for å se hvor mye +defense egentlig hjelper. Lenke til kommentar
royale Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Backstreet boys på winamp 6494400[/snapback] Ey! Backstreet boys har den beste pvp musikken ok? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Backstreet boys på winamp 6494400[/snapback] Ey! Backstreet boys har den beste pvp musikken ok? 6494409[/snapback] Tja, er nok ikke helt enig i den ;P Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 her er min ui atmed Dmg meter er det laget av plass til raid grps. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Dette er da min UI atm: Liker å ha god oversikt over hva som skjer i raidet og å alltid ha tilgang til de abillitiene jeg trenger til enhver tid. Synes denne UI'en passer perfekt til akkurat det! 6493777[/snapback] Hva heter mod'en som viser helse og slikt til mobs + raid? Den er til høyre for raidstatusen din Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Her er da min UI. Alltid likt Nurfed På dette bildet har jeg nett satt inn Combat Log på nytt. Sliter med det at Combat Log og Battleground Map forsvinner, BG-mapen veit jeg ikke hvordan jeg får fram, men når den var der forsvant den ganske fort Noen som kan hjelpe meg med map/log-problemet? Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Dette er da min UI atm: Liker å ha god oversikt over hva som skjer i raidet og å alltid ha tilgang til de abillitiene jeg trenger til enhver tid. Synes denne UI'en passer perfekt til akkurat det! 6493777[/snapback] Hva heter mod'en som viser helse og slikt til mobs + raid? Den er til høyre for raidstatusen din 6494990[/snapback] Det er faktisk et damage meter... SWstats heter den... Liker den bedre enn vanlig dmg meter, fordi den har bedre look og den har icon oppe med minimap. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tusen hjertelig Kjobben. Var akkurat noe slikt jeg er på jakt etter. Sluttet å bruke DMG, og dette er en perfekt erstatning, for ikke å si forbedring Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tusen hjertelig Kjobben. Var akkurat noe slikt jeg er på jakt etter. Sluttet å bruke DMG, og dette er en perfekt erstatning, for ikke å si forbedring 6495831[/snapback] Hehe, np! Bra jeg kunne hjelpe! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) mitt første forsøk på å lage UI, det ble helt greit ^_- edit; hvordan får jeg vekk de gamle buffsa? Endret 15. juli 2006 av Sink Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hvordan fikk du buffsene vist verticalt sink? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 /duf -> buff frame -> special -> vertical layout Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Min warlock ui akkurat nå, har knapper som kommer opp med keybindings / controll bars osv. Min warrior ui, bloodthirst, death wish kommer opp når de ikke er på cooldown/kan brukes. bloodrage går bort når det er på cooldown. Battle shout kommer frem når jeg ikke er buffet med det Endret 16. juli 2006 av wolfenkill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå