nagina Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Klarer ikke enkelte å lage own UI? synes alle bruker de der ferdige UIs med små modifiseringer. Tråden heter faktisk "show off - ditt interface" men alt dere har er ferdiglaget UIs. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Sant nok nagina, har vel vært oppe til diskusjon før også om man egentlig skal poste ferdiglagde UI'er her i denne tråden. @ Ercles http://a.yfrog.com/img148/6416/wowscrnshot091210183413.jpg Slik kan raidframes se ut om man feks er healer. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Klarer ikke enkelte å lage own UI? synes alle bruker de der ferdige UIs med små modifiseringer. Jeg klarer å lage en egen UI, men de blir aldri like bra som de beste kompilasjonene som finnes. Så jeg foretrekker å finne en som er nærme noe jeg vil ha, for så fikle med den til den er akkurat hva jeg vil ha. Hvorfor gjøre grovarbeidet når noen andre kan gjøre det, og i tillegg bedre? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jojo men blir ikke noe show off liksom, er heller ikke ditt UI, blir samme som jeg kopierer "n4w" UI (noen poster opp) og flytter radar til venstre side og kanskje legger chat på et annet sted + lar recount være synlig. men det er nu så. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 selv om du laster ned en pakke, istedenfor å lage din egen ui, så er det jo fortsatt ''ditt interface''? Tråden er jo for å vise folk hvordan ditt interface ser ut, og ikke ''Hvis oss ditt interface som du har laget!'' eller noe i den duren. Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 noen UI's jeg har ute: http://www.wowinterface.com/downloads/info17688-StarcraftIIeditedTerran.html fin for folk som spiller starcraft Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Med alle spørsmålene om "Hvilken mod gjør ditt og datt" og "hvilken ui pakke burde jeg bruke" så er det fristende å lage en oppsamlingstråd, litt som "Nyttige wow-sider tråden" eller hva den nå heter. Får se hvor produktiv jeg føler meg, hvis ingen andre har lyst til å ta på seg jobben. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har tips til et minimalistisk UI med greit av knapper, som kan passe godt til 1440x900? Har allerede prøvd TUKui og Lui, Likte tukui veldig godt, men var i grunn litt for få knapper, og var noe med shapeshift osv. som jeg ikke likte. takker på forhånd Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Du vet du kan laste ned tukui config, slik at du kan enkelt modifisere tukui uten kjennskap til LUA? Kan enkelt legge til flere bars feks Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Noen som har tips til et minimalistisk UI med greit av knapper, som kan passe godt til 1440x900? Har allerede prøvd TUKui og Lui, Likte tukui veldig godt, men var i grunn litt for få knapper, og var noe med shapeshift osv. som jeg ikke likte. takker på forhånd Regner med problemet du hadde var at spellbar ikke forandret seg når du feks gikk ut og inn av Prowl/stealth? Eller. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Ja, bare en av dem forandret seg, og der var det ikke nok knapper til å få plassert de forskjellige tingene jeg skulle bruke. Så jeg leter etter en litt mer "kompakt" og brukervennlig versjon av Tukui. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det at baren ikke forandret seg kunne lett fikses med en macro, og er vist bare Bartender og kanskje Dominos som har den funksjonen at baren skifter seg når du stealth/prowler. Standard Blizzard bar har ikke den funksjonen, som er den TukUI bruker. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Kjører TukUI, i likhet med mange andre her. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Nye unitframes! Liten edit av denne. Endret 9. oktober 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Colado Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Nye unitframes! Liten edit av . Saaaatan så mye du har spilt da Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 For og si det slik, Nzrm har 15 Lich King Heroic 25m kills.. Det sier sin del det også Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 110 dager på lvl 80..hahahaha Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 endelig ferdig med 4.0.1 uien, sort of. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Pent. Er resten av spells som mouse over bars eller har du bare memorert key bindings? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Alt viktig er keybound, resten er mouseover (auras osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå