Jakke Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Syns det ble mye rot med alle de tomme rutene. Syns du skal ha de fyllt ut hele tiden eller ikke ha grå ruter der i det hele tatt. Også, rundt minimap når alt annet er firkantet, samt standard castingbar når alt anna er modda? Hmm, ikke for min del. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Tørte du ikke lese skriften under bilde eller? Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Da har jeg fått fikset litt på det, og her er resultatet (har aldri brukt KGpanels før bare så dere vet det :3): Må si meg ganske førnøyd Edit: Sorry for dobbelpost. Endret 16. august 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ser slik ut nå er tukui med healbot , Dominos og DBM Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg syns det sser fint ut jeg. Men det er en ting jeg lurer på. Jeg bruker Healbot selv med druiden min, men jeg måtte skrive opp spells'a fordi jeg aldri klarte å huske hva jeg hadde på hvilke clicks. Så jeg kunne virkelig trengt en sånn boks for å ha oversikten. Er det en ekstra addon, eller kommer det med Healbot? Har ikke utforsket Healbot så mye. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 på alle tabbene nede er det en egen for Tips , du kan konfigrere ganske mye info der Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Hvorfor har du den baren over høyre chat vindue? og hvorfor bruker du Dominos og Bartender? Eller har du greid å fjerne Bartender som standard spellbar? Du vet du kan ligge til flere hotbars hvis du går inn i lua filen sant? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 tukui bruker sineed standard bars etter hva jeg fant ut i faq'en , det er muligheten for og ha usynelige bars jeg trenger , ligger 3 stk over chatframen med div ting man trenger . jeg fikk ikke plasert den bedre før vi begynte og raide i går , så jeg bare dro den ut av veien og ja vet at jeg kan mekke i luna , men litt trangt om tid i går , men rs 25 down uansett Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Har noen bars som blir synlig når jeg beveger musen over. Men forstår hva du mener. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 da har jeg jobbet litt mere med ui et scroll baren på recont er litt stygg men men :/ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Noen som har en paladin tank add-on pack? Liker ingen av de add-onsa jeg ser som endrer action bars. Edit: Liker å være så minimalistisk som mulig. Endret 18. august 2010 av Romis Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har ikke gjort så mye med min TukUI. Lagt til profiler og forandret litt på hvor og hva som vises av stats. Over chat er vindu for Recount og som dere sikkert ser over loot info så er det Omen. Recount og Omen er kun framme når jeg er i gruppe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Likte godt det user interfacet, veldig minimalistisk og passer perfekt for meg. Er det mulig å ha 2 bars med spells? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja, er mulig å ha max 3 rekker "nede" og 2 loddrett under minimap. Hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Og hva slags add-ons er det det dreier seg om, da? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.tukui.org/v2/ Er en UI pakke, er ingen options ingame men man må edit *lua filer for å forandre UI'en. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kan bare litt LUA editing, f.eks med private servere og forskjellige scripts til NPC'er osv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 det er veldig lett , er en fil som heter config , alt du trenger og gjøre er og forandre mellom true og false etter hva du ønsker og ikke ønsker Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 det er veldig lett , er en fil som heter config , alt du trenger og gjøre er og forandre mellom true og false etter hva du ønsker og ikke ønsker Kjempebra! Det er jo noe alle kan. Kan laste ned og prøve når jeg kommer hjem, og ikke sitter på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå