Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Syns det ble mye rot med alle de tomme rutene. Syns du skal ha de fyllt ut hele tiden eller ikke ha grå ruter der i det hele tatt.

Også, rundt minimap når alt annet er firkantet, samt standard castingbar når alt anna er modda? Hmm, ikke for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns det sser fint ut jeg. :) Men det er en ting jeg lurer på. Jeg bruker Healbot selv med druiden min, men jeg måtte skrive opp spells'a fordi jeg aldri klarte å huske hva jeg hadde på hvilke clicks. Så jeg kunne virkelig trengt en sånn boks for å ha oversikten. Er det en ekstra addon, eller kommer det med Healbot? Har ikke utforsket Healbot så mye.

Lenke til kommentar

tukui bruker sineed standard bars etter hva jeg fant ut i faq'en , det er muligheten for og ha usynelige bars jeg trenger , ligger 3 stk over chatframen med div ting man trenger .

jeg fikk ikke plasert den bedre før vi begynte og raide i går , så jeg bare dro den ut av veien :p

og ja vet at jeg kan mekke i luna , men litt trangt om tid i går , men rs 25 down uansett :p

Lenke til kommentar

det er veldig lett , er en fil som heter config , alt du trenger og gjøre er og forandre mellom true og false etter hva du ønsker og ikke ønsker

Kjempebra! Det er jo noe alle kan. :wee: Kan laste ned og prøve når jeg kommer hjem, og ikke sitter på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...