Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Da er det nok en instilling i Dominos som gjør det. Men jeg ville egentlig anbefalt deg å klare deg uten den baren, den tar opp unødvendig plass og er egentlig ikke så nyttig.

Det samme gjelder egentlig bag-baren, men i så fall bør du skaffe deg en bag-addon, noe som jeg egentlig uansett ville anbefalt deg. Da får du alle bagene i et vindu i stedet for å måtte åpne hver enkelt. Det gjør livet ekstremt mye enklere og jeg hadde ikke klart meg uten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, da er nok Dominos bar addonen du bruker. Sjekk innstillingene dine på menu bar. Hva man bør bruke er en smakssak, både Dominos og Bartender funker nok.

Sjekker meny bar nå...hang on... :)

Nå har jeg prøvd. Iconene på menu bar reagerer når jeg endre de forskjellige tingene, men de bytter ikke plass; blir stående der de er...

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081410_002307.jpg

Da er det nok en instilling i Dominos som gjør det. Men jeg ville egentlig anbefalt deg å klare deg uten den baren, den tar opp unødvendig plass og er egentlig ikke så nyttig.

Det samme gjelder egentlig bag-baren, men i så fall bør du skaffe deg en bag-addon, noe som jeg egentlig uansett ville anbefalt deg. Da får du alle bagene i et vindu i stedet for å måtte åpne hver enkelt. Det gjør livet ekstremt mye enklere og jeg hadde ikke klart meg uten.

Jeg liker egentlig godt å ha den baren der, det samme med bags. Men tror jeg skal prøve en bag-addons uansett. :)

Lenke til kommentar

Eventuelt legg in Dominos på nytt. Kanskje det er en "set to default" knapp? Eller test Bartender for å se hvilken du liker best.

Tips, sett alltid av ett par timer når du begynner å dalle med addons. Særlig når det er en man ikke har brukt før. :p

Lenke til kommentar

Eventuelt legg in Dominos på nytt. Kanskje det er en "set to default" knapp? Eller test Bartender for å se hvilken du liker best.

Tips, sett alltid av ett par timer når du begynner å dalle med addons. Særlig når det er en man ikke har brukt før. :p

Jeg tror jeg "skrur" av Dominos og installerer Bartender så får vi se. Har oppdaga at det fort blir noen timer av det ja.... :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg "skrur" av Dominos og installerer Bartender så får vi se. Har oppdaga at det fort blir noen timer av det ja.... :)

Fikk den på plass igjen nå; det var MoveAnything som var feilen. Reset på alt så gikk det. Puh.... :)

Lenke til kommentar

Bra det gikk i orden. Prøv å bare skru på en addon av gangen, sett den opp, logg ut og enable neste osv. osv.

Jeg gjorde begynnte å gjøre det sånn da jeg hadde null erfaring med mods. Blir ikke så lett kluss, og blir det rot så vet man med en gang hvilken addon som er skyldig.

Lenke til kommentar

Bra det gikk i orden. Prøv å bare skru på en addon av gangen, sett den opp, logg ut og enable neste osv. osv.

Jeg gjorde begynnte å gjøre det sånn da jeg hadde null erfaring med mods. Blir ikke så lett kluss, og blir det rot så vet man med en gang hvilken addon som er skyldig.

Ja, det blir litt prøving (og feiling) i begynnelsen. Blir nesten forvirra når en såpass enkel ting bare ikke vil gå...men fant det da ut tilslutt.

Nå er jeg ganske fornøyd; unntatt med lista over quester. Fins det noen addon som kan gjøre den mindre og mer flyttbar? :)

(syns forøvrig det er litt gøy med 3D-bilde av player og target...jeg er nok en enkel sjel.....)

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081410_005321.jpg

Lenke til kommentar

Husker jeg at jeg syntes var stilig også. Jeg tror QuestGuru skal la deg forandre på hvor stor den teksten er, men det ser ut som om den kan gjøre mye annet også. Jeg har aldri testet den så jeg kan ikke garantere at det vil funke. :)

Edit: http://www.wowace.com/addons/moncaiqt/ er kanskje ett bedre alternativ?

Tror jeg prøver den sistnevnte, så får vi se. :)

Hmm, hva skriver jeg for å "åpne" den i spillet tro?? Prøvde /quest tracker, men det gikk ikke. Hvor ser jeg sånne ting?

Edit: Tror jeg fant det.....

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Takket være kompisen min Captain Morgan så vil jeg ikke være til mye hjelp fra nå av. Håper du finner ut av ting. :)

Takk for all hjelp! :)

Jeg er ganske fornøyd nå; tror jeg beholder denne UI en stund:

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081410_013942.jpg

(selv om jeg neppe klarer å holde henda av fatet.....)

Nå er det natta her i gården! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...