Konkulf Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Bruker vel i grunn bare Bartender eller Dominoes for å flytte på action bars. Så kan du forandre på unit-frames Med X-perl, Pitbull etc. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det er heller snakk om mange småprogrammer som gjør alt mulig. Men det finnes også pakker eller compilations som er sammensatt av flere addons/mods igjen. Snok litt rundt på wowinterface.com og les denne: http://www.wow.com/2009/11/04/wow-rookie-add-ons-for-rookies/ Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Takker for svar; da leser jeg litt! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei igjen! Jeg skulle gjerne hatt en addon som gjør at jeg kan endre på bilde av spilleren min og bildet av target. Jeg mener; slik at jeg for eksempel kan ha en firkanta ramme rundt. Det samme for kartet. Addonsene jeg har nå er Dominos, Chatter, kgPanels; kan noen av dem brukes til dette? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei! Du kan vurdere X-Pearl. Ikke noe jeg liker men skal passe ganske godt etter ditt øsnke Lykke til! Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Du er ute etter unit frames. X-perl og Shadowed Unit Frames er ganske greie å bruke (selv om jeg synes X-perl er heslig). Eller så er Stuf, Pitbull og Aguf populære men litt mer avanserte. Herer en lang liste over alt mulig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Hei igjen! Jeg skulle gjerne hatt en addon som gjør at jeg kan endre på bilde av spilleren min og bildet av target. Jeg mener; slik at jeg for eksempel kan ha en firkanta ramme rundt. Det samme for kartet. Addonsene jeg har nå er Dominos, Chatter, kgPanels; kan noen av dem brukes til dette? Det du er på jakt etter kalles unit frames og finnes i ganske mange varianter, for eksemepel Shadowed Unit Frames, Stuf, X-pearl og Pitbull. For å modifisere mini-mapet er nok SexyMap det beste alternativet. Personlig bruker jeg Stuf. Standardoppsettet er litt rotete etter min smak, men jeg har ikke fått tid til å sette det opp enda. Når jeg har et par timer til overs en dag skal jeg prøve å få det til å se omtrent slik ut: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2010/07/halion-ss.jpg (Hele UI-et mitt er egentlig inspirert av det bildet ) Endret 13. august 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sexymap er bare glorete. Prøv pMinimap eller Chinchilla. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Beklager, men likte det lite. Spess bakgrunnen bak spellsene dine. Er vel egentlig bare i veien Er ikke i veien i det hele tatt ettersom jeg spiller på 24" full HD oppløsning. Og det går ikke frem så godt av bildet, men jeg har satt 80% opacity på dem, så de er litt gjennomsiktige. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Sexymap er bare glorete. Prøv pMinimap eller Chinchilla. Da har du ikke prøvd å rote litt med innstillingene. SexyMap er VELDIG glorete når du nettopp har installert det, det er jeg enig i. Men det er lett å fikse. Mitt mini-map er firkantet, med en liten minimalistisk ramme og et par knapper. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Oh, da må det ha forandret seg veldig siden jeg brukte det sist. Når jeg tenker på det så har jeg vel ikke testet Sexymap på over ett år. Funker sikkert like bra som de jeg nevnte da. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Takk for alle svar! Kart har jeg ikke prøvd å endre på ennå, men skal laste ned ett av forslagene etterpå. I mellomtiden trenger jeg litt hjelp. Jeg har ufrivillig fått en tom avlang boks over kartet; hvordan får jeg den bort? Og når jeg holder musa over en person så jeg får sett info, så kommer den rett over der jeg nå har plassert mitt bilde og target-bildet. Hvordan flytter jeg på det? Ikke se så mye på resten, er heeeelt i begynnelsen av å leke med disse tingene.... http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081310_230911.jpg (Hvorfor får jeg ikke link og bildefunksjonen til å virke her lengre; samme med uttrykksikonene.....hmmm..) Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei igjen! Jeg skulle gjerne hatt en addon som gjør at jeg kan endre på bilde av spilleren min og bildet av target. Jeg mener; slik at jeg for eksempel kan ha en firkanta ramme rundt. Det samme for kartet. Addonsene jeg har nå er Dominos, Chatter, kgPanels; kan noen av dem brukes til dette? Det du er på jakt etter kalles unit frames og finnes i ganske mange varianter, for eksemepel Shadowed Unit Frames, Stuf, X-pearl og Pitbull. For å modifisere mini-mapet er nok SexyMap det beste alternativet. Personlig bruker jeg Stuf. Standardoppsettet er litt rotete etter min smak, men jeg har ikke fått tid til å sette det opp enda. Når jeg har et par timer til overs en dag skal jeg prøve å få det til å se omtrent slik ut: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2010/07/halion-ss.jpg (Hele UI-et mitt er egentlig inspirert av det bildet ) Stilig det der ja; det bør du være fornøyd med!! For øyeblikket klusser jeg til noe helt forferdelig, men det blir vel noe ut av det etterhvert.... Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Takk for alle svar! Kart har jeg ikke prøvd å endre på ennå, men skal laste ned ett av forslagene etterpå. I mellomtiden trenger jeg litt hjelp. Jeg har ufrivillig fått en tom avlang boks over kartet; hvordan får jeg den bort? Og når jeg holder musa over en person så jeg får sett info, så kommer den rett over der jeg nå har plassert mitt bilde og target-bildet. Hvordan flytter jeg på det? Ikke se så mye på resten, er heeeelt i begynnelsen av å leke med disse tingene.... http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081310_230911.jpg (Hvorfor får jeg ikke link og bildefunksjonen til å virke her lengre; samme med uttrykksikonene.....hmmm..) Når jeg lasta ned map-addon forsvant den boksen som var over kartet, så da er det i orden. Den andre infogreia er fremdeles et problem. Jeg trenger også noe som gjøre oversikten over quester til høyre på skjermen litt mindre.... Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen har fått dilla. For addons som gjør at man kan flytte på og foranre på tool tip (den lille boksen som dukker opp når du muser over ting) kan du teste TipTac eller noe lignende. Hvordan man forandrer på den teksten er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Stilig det der ja; det bør du være fornøyd med!! For øyeblikket klusser jeg til noe helt forferdelig, men det blir vel noe ut av det etterhvert.... Vet ikke om det kom godt nok frem, men det er dessverre ikke slik mitt UI ser ut nå. Ellers ville jeg jo vært warlock, huff ... Endret 13. august 2010 av Henrik B Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Noen har fått dilla. For addons som gjør at man kan flytte på og foranre på tool tip (den lille boksen som dukker opp når du muser over ting) kan du teste TipTac eller noe lignende. Hvordan man forandrer på den teksten er jeg mer usikker på. Takk, da skal jeg prøve det. Men nå har jeg klart det skjønner du; hvordan får jeg menybaren som står vertikalt midt i bildet tilbake der den var; nederst til høyre?? Og jeg som begynte å bli småfornøyd også..... http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081410_000723.jpg Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Brukte feil smiley så jeg nå. Jeg regner med at du bruker Bartender eller en lignende bar addon? Du har nok kommet borti noen innstillinger som gjør at den er vertikal (sjekk antal rows/rader). Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Brukte feil smiley så jeg nå. Jeg regner med at du bruker Bartender eller en lignende bar addon? Du har nok kommet borti noen innstillinger som gjør at den er vertikal (sjekk antal rows/rader). Jeg bruker ikke Bartender; bør jeg det? Følgende addons bruker jeg: kgPanels, Dominos, x-perl unitframes, chatter, MoveAnything og pMinimap. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Ah, da er nok Dominos bar addonen du bruker. Sjekk innstillingene dine på menu bar. Hva man bør bruke er en smakssak, både Dominos og Bartender funker nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå