Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei igjen! :)

Jeg skulle gjerne hatt en addon som gjør at jeg kan endre på bilde av spilleren min og bildet av target. Jeg mener; slik at jeg for eksempel kan ha en firkanta ramme rundt. Det samme for kartet. Addonsene jeg har nå er Dominos, Chatter, kgPanels; kan noen av dem brukes til dette?

Det du er på jakt etter kalles unit frames og finnes i ganske mange varianter, for eksemepel Shadowed Unit Frames, Stuf, X-pearl og Pitbull.

For å modifisere mini-mapet er nok SexyMap det beste alternativet.

Personlig bruker jeg Stuf. Standardoppsettet er litt rotete etter min smak, men jeg har ikke fått tid til å sette det opp enda. Når jeg har et par timer til overs en dag skal jeg prøve å få det til å se omtrent slik ut: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2010/07/halion-ss.jpg

(Hele UI-et mitt er egentlig inspirert av det bildet :p)

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Beklager, men likte det lite. Spess bakgrunnen bak spellsene dine. Er vel egentlig bare i veien :p

Er ikke i veien i det hele tatt ettersom jeg spiller på 24" full HD oppløsning. Og det går ikke frem så godt av bildet, men jeg har satt 80% opacity på dem, så de er litt gjennomsiktige.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar! :)

Kart har jeg ikke prøvd å endre på ennå, men skal laste ned ett av forslagene etterpå. I mellomtiden trenger jeg litt hjelp. Jeg har ufrivillig fått en tom avlang boks over kartet; hvordan får jeg den bort? Og når jeg holder musa over en person så jeg får sett info, så kommer den rett over der jeg nå har plassert mitt bilde og target-bildet. Hvordan flytter jeg på det? Ikke se så mye på resten, er heeeelt i begynnelsen av å leke med disse tingene.... :)

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081310_230911.jpg

(Hvorfor får jeg ikke link og bildefunksjonen til å virke her lengre; samme med uttrykksikonene.....hmmm..)

Lenke til kommentar

Hei igjen! :)

Jeg skulle gjerne hatt en addon som gjør at jeg kan endre på bilde av spilleren min og bildet av target. Jeg mener; slik at jeg for eksempel kan ha en firkanta ramme rundt. Det samme for kartet. Addonsene jeg har nå er Dominos, Chatter, kgPanels; kan noen av dem brukes til dette?

Det du er på jakt etter kalles unit frames og finnes i ganske mange varianter, for eksemepel Shadowed Unit Frames, Stuf, X-pearl og Pitbull.

For å modifisere mini-mapet er nok SexyMap det beste alternativet.

Personlig bruker jeg Stuf. Standardoppsettet er litt rotete etter min smak, men jeg har ikke fått tid til å sette det opp enda. Når jeg har et par timer til overs en dag skal jeg prøve å få det til å se omtrent slik ut: http://www.blogcdn.com/www.wow.com/media/2010/07/halion-ss.jpg

(Hele UI-et mitt er egentlig inspirert av det bildet :p)

Stilig det der ja; det bør du være fornøyd med!! :) For øyeblikket klusser jeg til noe helt forferdelig, men det blir vel noe ut av det etterhvert.... :)

Lenke til kommentar

Takk for alle svar! :)

Kart har jeg ikke prøvd å endre på ennå, men skal laste ned ett av forslagene etterpå. I mellomtiden trenger jeg litt hjelp. Jeg har ufrivillig fått en tom avlang boks over kartet; hvordan får jeg den bort? Og når jeg holder musa over en person så jeg får sett info, så kommer den rett over der jeg nå har plassert mitt bilde og target-bildet. Hvordan flytter jeg på det? Ikke se så mye på resten, er heeeelt i begynnelsen av å leke med disse tingene.... :)

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081310_230911.jpg

(Hvorfor får jeg ikke link og bildefunksjonen til å virke her lengre; samme med uttrykksikonene.....hmmm..)

Når jeg lasta ned map-addon forsvant den boksen som var over kartet, så da er det i orden. Den andre infogreia er fremdeles et problem. Jeg trenger også noe som gjøre oversikten over quester til høyre på skjermen litt mindre.... :)

Lenke til kommentar

Stilig det der ja; det bør du være fornøyd med!! :) For øyeblikket klusser jeg til noe helt forferdelig, men det blir vel noe ut av det etterhvert.... :)

Vet ikke om det kom godt nok frem, men det er dessverre ikke slik mitt UI ser ut nå. :p

Ellers ville jeg jo vært warlock, huff ...

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Noen har fått dilla. :hrm:

For addons som gjør at man kan flytte på og foranre på tool tip (den lille boksen som dukker opp når du muser over ting) kan du teste TipTac eller noe lignende.

Hvordan man forandrer på den teksten er jeg mer usikker på.

Takk, da skal jeg prøve det. Men nå har jeg klart det skjønner du; hvordan får jeg menybaren som står vertikalt midt i bildet tilbake der den var; nederst til høyre?? Og jeg som begynte å bli småfornøyd også.....

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/WoW/WoWScrnShot_081410_000723.jpg

Lenke til kommentar

Brukte feil smiley så jeg nå.

Jeg regner med at du bruker Bartender eller en lignende bar addon? Du har nok kommet borti noen innstillinger som gjør at den er vertikal (sjekk antal rows/rader).

Jeg bruker ikke Bartender; bør jeg det? Følgende addons bruker jeg: kgPanels, Dominos, x-perl unitframes, chatter, MoveAnything og pMinimap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...