Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en bra cooldown mod? Bruker OmniCC og Coolline atm, men er ikke helt fornøyd. OmniCC er grei nok, men skulle gjerne hatt en litt annen cooldown timer i tillegg. Noe slikt for eksempel:

UIawesome.png

Enkelt og greit. Problemet er at jeg ikke aner hvilken mod dette er. Noen som vet?

Kan det være OmniCC? OmniCC gjør ihvertfall dette og det finnes plugins for dem så knappene f.eks "skinner" når CD er ferdig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du har da alt du trenger av XP info på unitframes. Når du muser over der det står antall mana og HP, får du opp et tooltip med detaljert info om level:

post-124446-1281660034,9439_thumb.jpg

Spør du meg, så er det ingen vits i å ha dette på panelet da.

Lenke til kommentar

Finnes det en addon som gir alle knapper en slags frost-look? Altså, ikke masse dilldall med istapper rundt omkring, men en kald, blå farge? Er litt ute etter å lage en "frosty UI" på min Frost Mage, og er derfor ute etter å også gi de få fire spells jeg bruker en kald farge :)

Gidder ikke lage macroer med custom ikoner for flere spells.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Har ett lite spørsmal:

Er det virkelig vits med å forandre hele interfacen din til WoW?

Selv spiller jeg WoW og har spilt det i 5 år. Har aldri hatt noen problemer med den vanlige interfacen.

Skjønner at noen addons er nødvendige men addonsa som forandrer interfacen er bare for personlig preferences?

Lenke til kommentar

Personlig takler jeg ikke blizzard standard UI. Tar altfor mye plass, chat vinduet er plassert helt mongo, og hotbars er håpløse å administrere. Joda, man kan inn i keybindings menyen, men det er en dårlig løsning.

Unit Frames er dårlige og uoversiktlige og plassert langt bort fra synsfeltet når man spiller. Å flytte blikket fra midt på skjermen og helt opp i hjørnet...dårlig løsning spør du meg.

Min mening er at alle vil bli bittelitt bedre om de bruker en bedre UI. Samle informasjon der man oppdager det lettere og hotbars som er mer brukervennlige.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Helt enig, Necleto. Jeg takler heller ikke det originale UIet. Som du sa, tar alt for mye plass, og unitframes er lite informative. Da tar jeg heller et minimalistisk UI slik at jeg kan får med meg så mye som mulig som skjer rundt meg (stor plass :wee:).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...