Ocularis Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Klamrer meg fortsatt delvis til gamle uien. Pallypower er vanligvis gjemt. Endret 5. juli 2010 av Ocularis Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Klamrer meg fortsatt delvis til gamle uien. Pallypower er vanligvis gjemt. Bruker du ikke noen andre abilithys når du tanker? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Han gjør sikkert det, men tipper de har han brukt hotkeys til. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ingen buttons som er framme, bare cooldowns. Alt av skills er keybinda. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Ingen buttons som er framme, bare cooldowns. Alt av skills er keybinda. Hadde aldri klart og huske alle knappene mine Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) En avart av LUI2 Galtar Edition: BT4-layout tilpasset mitt G110, Det meste av combat-abillities macro-et til så få knapper som mulig, alt utenom er enten i min broker-bar, SPLaunchy eller keybind. 2 IC shots: Endret 6. juli 2010 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Henrik, hvilke addons bruker du? Likte hvitt overall, har det selv, men noen addons vil ikke ha svart font, så det blir bare tull. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fantastisk MYE ROT folk kaller "UI" Vil anbefale at folk tar en titt på Tukui, bedre pakke finnes vel ikke atm. * Bilde er hentet fra Tukui Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Er vel mildt sagt på tide å skifte UI nå. Tror jeg tester tukui. Endret 8. juli 2010 av Crippled Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Henrik, hvilke addons bruker du? Likte hvitt overall, har det selv, men noen addons vil ikke ha svart font, så det blir bare tull. Hovedsakelig DXE, Skada, pMinimap, Satrina Buff Frames, og Bartender. Unit frame-, tooltip- og nameplate-addons har jeg skrevet selv. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Ble ganske fornøyd, faktisk. Trengte bare å bumpe fontstørrelsen opp ett hakk, så ble alt perfekt. Endret 8. juli 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 No offence, men det er fortsatt en stock UI fra TukUI, ikke noe mer? Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er vel det, ja. Helt grei. Har en del addons som ikke er synlig også (oGlow, Recount, RatingsBuster, ACP etc.) Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 No offence, men det er fortsatt en stock UI fra TukUI, ikke noe mer? Har recount og andre kjekke raid addons og seff. Spiller DPS så har lite raidmessig å tenke på... bare å pumpe ut PAIN Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg trenger hjelp! Jeg bruker Buttonfacade Renaitre. Her om dagen kom jeg til å avinstallere det med et uhell. Og da jeg installerte det igjen fant jeg ikke igjen det skinnet jeg hadde. Det jeg har nå ser nesten ut som det andre, bare at det er litt mørkere. Og det jeg hadde tror jeg het Buttonfacade: Renaitre: LightSquare eller SquareLight eller et eller annet sånt. Og nå har jeg bare Renaitre: Square i menyen. Kan noen være så snill å finne en link? Jeg har lett og lett men finner det ikke. Jeg legger ved et screenshot av det gamle skinnet: Sorry hvis dette er feil tråd å spør i. Var ikke sikker på om jeg skulle spør her eller i "Den store UI tråden". Endret 10. juli 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 henrik_s: Først: flott UI! Liker det ryddig og cleant Så: jeg går ut ifra at det er CD-indikator som er i form av tall og det som ser ut som en CD-bar i øverste del av actionbar-knappene. Hvilken addon er det? Eller er det noe du har skrevet selv? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Takk for det :] Det er Satrina Buff Frame og Bartender4 med ButtonFacade skin. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 min UI akkurat nå, men er langt ifra ferdig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen som kan anbefale en bra cooldown mod? Bruker OmniCC og Coolline atm, men er ikke helt fornøyd. OmniCC er grei nok, men skulle gjerne hatt en litt annen cooldown timer i tillegg. Noe slikt for eksempel: Enkelt og greit. Problemet er at jeg ikke aner hvilken mod dette er. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå