Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Hva faen er vitsen å gå random heroics om man skal skippe alt? Man må gå en forbanna gang hver dag, big deal. Deal with it, or dont do it!

Faen jeg er lei, springer med shammyen min, trenger sårt triumph-emblems, og folk skal skippe WTF? Jeg ninjapuller mobsa så vi MÅ ta bossen istedet^^,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

wowscrnshot052910145816.jpg

Pally UI!

Edit:

• Rød strek + øverste timer viser at Divine Protection er aktiv
  • Oransje strek viser om Divine Procetion kan brukes
  • Grønn strek viser om jeg har Sacred Shield
  • Hvit strek viser om jeg har noen andres Sacred Shield
  • Timer + Kryss i midten viser Forberance CD.
  • Grønt "lyset" i midten viser om jeg ikke har noen seal aktiv
  • Ikonene av spells vises om de ikke på CD (bare i combat).

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

FAEEENNNN nå er jeg forbanna! Jeg satt op mitt UI selv, uten noen ferdig UI package elns... tok meg jævlig lang tid før jeg var 100% fornøyd, og det er evugheter siden jeg gjorde det. Så installerer typen TrinityAdmin og noe greier og lager sin egen server (kun til privatbruk seff) og når jeg logger på i dag, er faen meg hele UIet fucka! Alle instillingene mine, profilene, alt rett i dass! Ikke faen om jeg gidder å sette det opp helt på nytt igjen, da spiller jeg heller uten Addons.

Lenke til kommentar

- Grid: Oversikt over alle i raid/party. Kan vise (missing/current) buffs/debuffs/hp deficit og en haug andre ting

- Quartz: Castbar. Focus, target, targetstarget, focustarget, pet, petstarget .. alt du kan tenke deg.

- ButtonFacade: Grafisk layout til Bartender om jeg husker rett. Kan endre hvordan bars/buttons ser ut.

- Bartender: Bar addon. En haug med options, kan endre alt saa du faar det saann som du vil ha det.

Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg en enkel forklaring for hva hver av disse gjør? :)

-Tukui

-SexyCooldowns

-Shadowed unitframes

TukUI

Er en minimalistisk UI som du må kunne litt lua editing. Siden det ikke finnes noen innstillinger ingame.

Så om du vil forandre noe så må du forandre det i lua filene som kommer med addon.

Bruker selv TukUI og er veldig fornøyd, lite minnebruk og UI er nydelig.

TukUI sin hjemmeside - Lua editiors

SexyCooldowns

Du får opp dine cooldowns på en bar som du kan flytte rundom på skjermen. Rimlig lett og komme inn i og får en fin oversikt over dine cooldowns.

Shadowed unitframes

Har ikke vært så veldig mye borti den addon, men hvis jeg husker rett så kan du forandre mer eller mindre alt du vil og få ditt unitframe til å se akkurat slik du selv vil ha den, tror det går an å importere egne bilder o.l.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...