Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I og med at det ikke ser ut til å være en dedikert Buffs/Debuffs addon i den samlingen, så må det være en av de andre addon. Som oftes Unit Frames addonen.

Men i dettet tilfellet (etter å ha gravd litt, en stund siden sist jeg spilte) så ser det ut som at AzCastBar som styrer dette. Så det skulle bare være å gå inn i options til AzCastBar (/acb) og sette opp buffs/debuffs/auras selv.

Lenke til kommentar

tja har lekt litt til , dbm er ikke plasert ordentlig men alt d andre er vell mere eller midre der jeg trenger d nå

En del bedre, men fortsatt litt for mye... trenger du den skriften over raid framesene som sier "grp1 2" etc etc? den var litt stygg og unytting info etter min mening.

Når jeg snakker om font, prøv glamour 4 på healbot eller w/e du bruker.... Elskverdig. Laster opp ett bilde på lørdag.. skal ta ett bilde i raidet da. På rogue eller shaman + dk.

Da kan du deretter få noen tips (og ja jeg har noe lignende setup som deg) - tho dette er min smak!

Lenke til kommentar

Jeg ble votekicka en gang pga jeg sa "Dude, just chainpull, I can heal this with my eyes closed"

-_- Jeg var healern altsAa.

Jeg fikk skylden for å ha pullet noen mobs i en eller annen instance, så tanken begynte å flame meg som bare faen. Så skrev en fyr "Stop blaming the hunter for your mistakes, it's getting really old". Han ble votekicket (jeg stemte selvfølgelig nei). Skremmende at de ikke kicket meg istedet :hmm:

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Jeg votekicket en gang en fyr som startet eventen med de beistene foran Skadi i UP. Jeg vil skippe bosser nemlig yo :cool: Pluss han kritiserte meg for å tanke i dps gear. Big no-no.

UIen min ser vel noenlunde lik ut på alle karakterene mine:

Reklamere for å være usympatisk. Du er sikkert en kjernekar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...