-Léon- Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Hvis du sier hva ui pakken kalles så blir det litt letter å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 I og med at det ikke ser ut til å være en dedikert Buffs/Debuffs addon i den samlingen, så må det være en av de andre addon. Som oftes Unit Frames addonen. Men i dettet tilfellet (etter å ha gravd litt, en stund siden sist jeg spilte) så ser det ut som at AzCastBar som styrer dette. Så det skulle bare være å gå inn i options til AzCastBar (/acb) og sette opp buffs/debuffs/auras selv. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 (endret) Har ikke brukt den i et raid enno så skal adde et nytt screenshot senere Endret 23. mai 2010 av prez Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 LUI 3.0 her Har brukt LUI ui's siden v.1.0, men den nyeste 3.0 er helt super! http://www.wowinterface.com/downloads/info14130-LUIv2.0.html#info Addons: Addons: !BaudErrorFrame !YourArentInAPartyFix Bartender4 ButtonFacade caelNamePlates CError Clique EnhancedColourPicker ForteXorcist Grid LUI Mapster Omen OmniCC oUF PallyPower pMinimap Recount StatBlockCore Stuffing TipTop Xloot Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Har vurdert det flere ganger men har alltid kommer tilbake til at det ser for spaca ut. Trives mye bedre med mitt eget. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva het den forbanna addon som laga rutenett på skjermen? For Alignment av addons Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva het den forbanna addon som laga rutenett på skjermen? For Alignment av addons Align du sa vel det nesten selv Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Faen det var det lol! Ska begynne og spille på shamyen min. Har ikke spilla på år, så blir moro å lære seg noe nytt når man er 80 :S En liten feil og man blir jo votekicka ut av gruppa :/ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Pff den votekick timeren er det jævligste med hele spillet Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg ble votekicka en gang pga jeg sa "Dude, just chainpull, I can heal this with my eyes closed" -_- Jeg var healern altsAa. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg ble vote kicka siden blizzard hadde driti seg ut og satt 2 som hadde lista seg som tanks i en gruppe :S, 2 stykker som pulla hele driten, så sikkert bra ut Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Inspirert av tråden tenkte jeg det var tid for et nytt ui. Ikke helt fornøyd ennå. Må fininstille plasseringer osv, men det kommer seg. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gief Tobias, kan du lage en pakke så jeg slipper å styre med det sjøl? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 -Tukui -SexyCooldowns -Shadowed unitframes -Grid -Quartz -ButtonFacade -Bartender Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 tja har lekt litt til , dbm er ikke plasert ordentlig men alt d andre er vell mere eller midre der jeg trenger d nå En del bedre, men fortsatt litt for mye... trenger du den skriften over raid framesene som sier "grp1 2" etc etc? den var litt stygg og unytting info etter min mening. Når jeg snakker om font, prøv glamour 4 på healbot eller w/e du bruker.... Elskverdig. Laster opp ett bilde på lørdag.. skal ta ett bilde i raidet da. På rogue eller shaman + dk. Da kan du deretter få noen tips (og ja jeg har noe lignende setup som deg) - tho dette er min smak! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg ble votekicka en gang pga jeg sa "Dude, just chainpull, I can heal this with my eyes closed" -_- Jeg var healern altsAa. Jeg fikk skylden for å ha pullet noen mobs i en eller annen instance, så tanken begynte å flame meg som bare faen. Så skrev en fyr "Stop blaming the hunter for your mistakes, it's getting really old". Han ble votekicket (jeg stemte selvfølgelig nei). Skremmende at de ikke kicket meg istedet Endret 30. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg votekicket en gang en fyr som startet eventen med de beistene foran Skadi i UP. Jeg vil skippe bosser nemlig yo Pluss han kritiserte meg for å tanke i dps gear. Big no-no. UIen min ser vel noenlunde lik ut på alle karakterene mine: Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du votekicket en som startet en event? Du høres kjempegøyal ut. Slik oppførsel er noe av det som har gjort WoW dårligere over årene. Alt skal gjøres ferdig så fort som mulig, helst uten å ha sagt et ord. Communitiet har blitt totalt ræv. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg votekicket en gang en fyr som startet eventen med de beistene foran Skadi i UP. Jeg vil skippe bosser nemlig yo Pluss han kritiserte meg for å tanke i dps gear. Big no-no. UIen min ser vel noenlunde lik ut på alle karakterene mine: Reklamere for å være usympatisk. Du er sikkert en kjernekar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå