Krims Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 2% av innleggene mine er usakelige. Resten er seriøse. 6241735[/snapback] Like seriøse som det der? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gnurk: Er fullt klar over at det ikke stacker, hadde bare noen Brute Force til overs som jeg brukte 6236512[/snapback] Skjønner =) Kan tro jeg ergra meg kraftig etter å ha kasta nedpå masse Brute Force i mine "tidligere" raids, uten at noen sa at det ikke stacka Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Spør du meg er det idioti at det ikke stacker Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Spør du meg er det idioti at det ikke stacker 6244133[/snapback] Absolutt, med tanke på hva som trengs for å lage Brute Force burde man fått mer ut av den. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 får dra dette litt mere seriøst , her er min interface eg bruker http://www.ctmod.net/ Titan bar ( den med doble barer + mange addons der ) FishingBuddy087 DamageMeters auctioneer har brukt rimelig mye tid på og lese om div addons , men di flese virker mere avansert , og jeg har ikke orket og brukt tid på og tveake di . jeg er rimelig fornøyd med hvordan ting ser ut nå , men det kunne vært bedre . Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Et lite tips, last ned LS_chat for å fjerne knappene i chatten, og ChatScroll så du kan bruke scrollen på musa til å gå opp og ned i combatlog og chat. Ser litt penere ut da Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 kunne ikkje noen gitt meg link til den kuleste eller beste warrior addonsen? veit ikkje hvilken som er bra eller noe Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 og visst du har instalert addons og vill ha de vekk.. hvordan får man de vekk igjen visst man f.eks vill prøve noen andre? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 sletter den aktuelle mappen, som ligger i interface mappen Lenke til kommentar
veluci Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hvis eg ikke husker navne på den da?? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Et lite tips, last ned LS_chat for å fjerne knappene i chatten, og ChatScroll så du kan bruke scrollen på musa til å gå opp og ned i combatlog og chat. Ser litt penere ut da 6252529[/snapback] fjerner ls alle knapper eller kan eg beholde noen , eg bruker den til emotions , chatscroll trenger eg ikke , det kommer med ct_mod Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 holder på og stille på interfacen no.. har lagt til noen addons.. men får ikke til og flytte på chat menyen.. ganske irriterenes.. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som vet hvor jeg kan finne noen bra textures til Dart? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 holder på og stille på interfacen no.. har lagt til noen addons.. men får ikke til og flytte på chat menyen.. ganske irriterenes.. 6260800[/snapback] høyreklikk på tabben , trykk på unlock og flytt , dette er standard Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) hmm... av en eller annen grunn kan jeg ikke scrolle oppover i hovedchatvinduet (guild chat, general channels, party channel osv.) . Litt irriterende egentlig... noen som vet åssen jeg kan fikse det? Bruker CT, DAB, Titan og SCT. Klarer det fint på warrioren min, men ikke på warlocken :S http://img.photobucket.com/albums/v302/nickelsen/bggabt1.jpg min ui Edit: Au, sidescrolling suger Endret 7. juni 2006 av Tubbytazz Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Gjest skrev: 6264261[/snapback] hvilke har du brukt?? du har den enkle warrior addonsen.. ikke for mye liksom.... noen som veit kordan man får heile inventorien i 1? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) All-in-one inventory addon OT: Ojojoj som du bg'er Trevakt, er det exalted skuldrene du har? Tar noen år å bli exalted på serveren min, iallefall for alliance.. Endret 7. juni 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
veluci Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 holder på og stille på interfacen no.. har lagt til noen addons.. men får ikke til og flytte på chat menyen.. ganske irriterenes.. 6260800[/snapback] høyreklikk på tabben , trykk på unlock og flytt , dette er standard 6264101[/snapback] på tabben?? var innpå wow no, men fekk det ikke til.. hmmm.. help:P Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) allinoneinventory Curse gaming. Der finner du de fleste addons. Endret 7. juni 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå