øl_i_tastaturet Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Ser sånn ut på shaman og ganske likt på hunter bortsett fra at raidframes er plassert ved siden av Omen. Pluss at debuffsa mine på target dukker opp over castbar. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 mener jeg har ryddet litt siden sist Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 mener jeg har ryddet litt siden sist sorry men.. Hadde jeg hatt det UIet hadde jeg blitt for deprimert til og spille wow. Fontsa, for mye standard textures... meh.. ett ganske uryddig vanilla UI etter min mening. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ikke noe fancy greier, bare ting som fungerer sånn som jeg vil ha det. Bruker SCT til incoming damage/healing, Parrot til notifications (aura gains, fades osv). Har flytta BigWigs bars litt ned etter jeg tok dette skjermbildet, så de overlapper ikke noe. -_- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 mener jeg har ryddet litt siden sist sorry men.. Hadde jeg hatt det UIet hadde jeg blitt for deprimert til og spille wow. Fontsa, for mye standard textures... meh.. ett ganske uryddig vanilla UI etter min mening. Hvor ser du standard textures ? Font er smak og behag , og ja når du sier det kan det komme godt med og rydde litt , ser veldig rotete ut når du sier d har du et godt tips til en ny addon til Seff , target focus frame ? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Du har jo tooltipen fra helvete da, ser det ut som. Ødelegger ekstremt mye. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Ikke noe fancy greier, bare ting som fungerer sånn som jeg vil ha det. Bruker SCT til incoming damage/healing, Parrot til notifications (aura gains, fades osv). Har flytta BigWigs bars litt ned etter jeg tok dette skjermbildet, så de overlapper ikke noe. -_- Ser det er en som heter Fiver der. Er det Fiver fra Norge? Fra Sarpsborg/Fredrikstad? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Du har jo tooltipen fra helvete da, ser det ut som. Ødelegger ekstremt mye. jo den kommer med healbot , kan ta den vekk men har bytta key combos akkurat så må se på den i en stund til før d sitter Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 tja har lekt litt til , dbm er ikke plasert ordentlig men alt d andre er vell mere eller midre der jeg trenger d nå Lenke til kommentar
Porto Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 var 100 ganger bedre nå, men fortsatt ikke noe jeg hadde spilt med. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 jo d er jo smak og behag , hadde jeg ikke vært healer så hadde det nokk sett noe aneledes ut , har 2 kopier av wow så vurdere og lage et eget ui til shadow spec , men det er da stortset bare 2 ting jeg trenger da noen knapper og target hp Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nope! Offtopic: Tror Gym angrer på at han joinet nystartet guild på Nordrassil igjen etter å ha vært hos dere Virker hvertfall sånn på vent ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) edit: Screenshot fra før jeg la til OmniCC. Endret 17. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
War Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Bruker helt vanlig opplegg, hvordan forandrer dere bare på en? Blir bare kluss om jeg lager noe hightech. Dualspec messer med UI og flere kontoer og andre klasser så blir alt bare tull igjen. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 hmm når jeg prøve og laste opp bilder på imgshack så blir de bare dårlig kvalitet :/ Lenke til kommentar
Zt Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Du kan laste de opp på diskusjon.no også. Rett under editoren så har du muligheten til å legge til vedlegg. Funker veldig bra Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 å... aldri sett det før :s jaja skal poste et SS senere i dag. takk for svaret btw Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Her er min, tar ingen ære for den selv, er bare en pakke jeg har lastet ned. Men har også ett spørsmål ang. denne. Noen som vet hva disse buffbarene heter, jeg finner de ikke blant addons på character menyen eller når jeg er ingame, også har jeg et problem med at de står over hverandre til tider, slik som på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå