Prezek Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) det syns jeg da ikke, men jeg ville flytte playerbar og target ned til midten, tatt og bytta plass på raid og party! Det har jeg selv gjort og er stornøgd! Addons du ser her er: Naga bars Titan panel nede chocolate bar oppe xperl sexycooldown magenuggets (fine lille boxen som sier spellpower,haste,hit) bare lurer på om en ting... hvordan klarer du og spille med qweasd bindet? skjønner at den kanskje kan være enklere for en ranged. har selv bindet A og D men klarer ikke og spille uten Q W E. Mtp at du ofte må strafe i mange boss fights. Endret 23. april 2010 av prez Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Koseklump; Er ikke sikker på hvilken oUF addon som gjør det, men tror det er noe han har mekka selv. Roter du rundt i addonsa eller LUA filene finner du nok noe! Er nok Filger, hvis det er barene til høyre for target vi snakker om. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Får vel legge ved mitt Mage setup også da Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Satt opp et nytt UI basert på LUA koding, hår stjålet litt koder fra TukUI (www.tukui.org) men ellers selv lagd. Noen småting som er endret også f.eks. disse bigwigs timersene overlapper ikke "ShieldUp" noe mer. Litt mørkere farge på Panelsa. Og resten små justeringer. som f.eks. fjernet MT list til venstre Endret 27. april 2010 av NoMilkToday Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Skal fjerne scrolling teksten og litt smårusk så blir det bra. Endret 27. april 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Meget kaos der nede, eller har du bare liten skjem elms? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Mitt UI,ikke noe kompliserte greier. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg er fornyød med det eller ikke. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Mitt UI,ikke noe kompliserte greier. Klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg er fornyød med det eller ikke. Liten skjerm du også? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Muligens langt off-topic, men hvorfor har du melee bindet til 1 og 2 istedet for spells du bruker oftere? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Vet ikke, det ble bare sånn. Jeg raider ikke så mye anyway, quester for det meste i Azeroth, siden jeg vil ha Loremaster. Og da gidder jeg ikke kaste bort piler på lette mål. Er uansett ikke så avhengig av rotasjon, siden jeg er en "klikker". Liten skjerm du også? 22", 1680 x 1050. Endret 28. april 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Satt opp et nytt UI basert på LUA koding, hår stjålet litt koder fra TukUI (www.tukui.org) men ellers selv lagd. Noen småting som er endret også f.eks. disse bigwigs timersene overlapper ikke "ShieldUp" noe mer. Litt mørkere farge på Panelsa. Og resten små justeringer. som f.eks. fjernet MT list til venstre Fy f*en denne var lekker! Skikkelig fint satt opp. Kunne det hende at denne kunne blitt lastet opp noe sted? Noen elementer jeg veldig godt kunne tenke meg. Edit: Nevermind, fant de komponentene rett fra TukUI Endret 28. april 2010 av Moonai Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) aaa for det meste tatt TuksUI fra scrach. og endret det meste. Noen elementer jeg har kodet selv, som f.eks. dps raid frames Tenkte det var intressant og si att der grid er på shamanen min er det enten combo point bar eller rune bar på andre chars, samt en liten chatt som kun viser "EnsidiaFails". Endret 28. april 2010 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) OH SNAP! Uploaded with ImageShack.us Endret 8. juni 2010 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det første jeg så var, unlocked buff frames. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 hva? alt er låst her... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Han mener title-bar på buff-frames. Du kan lett fjerne den. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Med å lock-elkbuffbars. Slik at du ikke kan flytte på buffbars. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Oog da var denna ferdig også Endret 2. mai 2010 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå