Hansoen Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Den jeg har nå ca, bortsett fra at alt er sentrert bedre. Edit: Les Chatten forresten. Kjører du riktig oppløsning? Ja, har bare endret det på bildet. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vell jeg har endelig laget en UI som jeg er sikkelig fornøyd meg PS: sykt inspirert av Kripparrian sin UI. Hadde det ikke vært for at jeg har for lav oppløsning for hannes UI hadde jeg brukt den i steden for min Lenke til kommentar
Hanzerpanzer Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) litt gammelt bilde, bruker ikke grid lengre EDIT: sjekk dps Endret 18. april 2010 av Hanzerpanzer Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 det syns jeg da ikke, men jeg ville flytte playerbar og target ned til midten, tatt og bytta plass på raid og party! Det har jeg selv gjort og er stornøgd! Addons du ser her er: Naga bars Titan panel nede chocolate bar oppe xperl sexycooldown magenuggets (fine lille boxen som sier spellpower,haste,hit) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvorfor bruker dere de unitframesa der? Det ser forferdelig ut, de overlapper jo hverandre samt at utvikleren har brukt absolutt alt av cheesy photoshop effects på dem. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Hvorfor bruker dere de unitframesa der? Det ser forferdelig ut, de overlapper jo hverandre samt at utvikleren har brukt absolutt alt av cheesy photoshop effects på dem. Er vel fordi de er veldig enkle og sette opp. ulikt pitbull/ouf/suf som tar litt tid og sette opp. Endret 19. april 2010 av prez Lenke til kommentar
Hanzerpanzer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hvorfor bruker dere de unitframesa der? Det ser forferdelig ut, de overlapper jo hverandre samt at utvikleren har brukt absolutt alt av cheesy photoshop effects på dem. Er vel fordi de er veldig enkle og sette opp. ulikt pitbull/ouf/suf som tar litt tid og sette opp. this Lenke til kommentar
Colado Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 litt gammelt bilde, bruker ikke grid lengre EDIT: sjekk dps Bortsett fra en ting, så var det jævelig tøft Lenke til kommentar
Hanzerpanzer Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Bortsett fra en ting, så var det jævelig tøft wat? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Nyeste-Nyeste. http://unnatural-ssl.com/upload/UIApril2010.png Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvorfor bruker dere de unitframesa der? Det ser forferdelig ut, de overlapper jo hverandre samt at utvikleren har brukt absolutt alt av cheesy photoshop effects på dem. de overlapper hverandre siden jeg har buffsa store, og har sett partyet tett. De har mye mer info en de vnalige ubrukelig framesa, disse vise hp i tekst og i % form! Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Nyeste-Nyeste. http://unnatural-ssl.com/upload/UIApril2010.png hvilken tekstur er det du bruker? takker Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Teksturen heter Cabaret, husker dog ikke hvor jeg fant den hen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 *Snippp* litt gammelt bilde, bruker ikke grid lengre EDIT: sjekk dps UI'en din hadde sett mye bedre ut med høyere oppløsning (evt skru opp scale) og fjernet experience baren og byttet ut den stygge Titanbar. Hvorfor bruker dere de unitframesa der? Det ser forferdelig ut, de overlapper jo hverandre samt at utvikleren har brukt absolutt alt av cheesy photoshop effects på dem. Er vel fordi de er veldig enkle og sette opp. ulikt pitbull/ouf/suf som tar litt tid og sette opp. Jeg hadde heller brukt litt ekstra tid med å få meg en unitframe jeg liker, enn å bruke X-Pearl. Og at jeg liker en minimalistisk view på unitframet mitt. Så vinneren i min bok må være oUF. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 ferdig pakke? eller egetbygget? Om så vill jeg gjerne vite hvordan du fikk endret texturen på buffsa dine, har lenge vurdert og kjøre SBF for target debuffs også, men ikke orket. Eller bedre, hvor fikk du texturen? Ser INGEN av actionbarsene dine har ødelagt borders på noen av knappene, noe du gjorde for og passe på att det ikke skjedde? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Sliter litt med att bordersene fucker på actionbars og buffs Endret 22. april 2010 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Den UI'en var latterlig fin, n4w! Hvordan ordner du så du ser hots MED sånn durationsak på healingbaren? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skal nok ikke ta æren for det UIet, glemte faktisk og legge ved link! Men her er det ihvertfall: http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=14722&so=&page=8 Koseklump; Er ikke sikker på hvilken oUF addon som gjør det, men tror det er noe han har mekka selv. Roter du rundt i addonsa eller LUA filene finner du nok noe! NoMilkToday; - rActionBarStyler - rActionButtonStyler Er de actionbar relaterte addonsa han har brukt, kan hende at det er de som gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå