Sandsvei Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Nå har jeg lest gjennom godt de første 100 sidene og er ekstremt morsomt å se på chatten til folk hvordan det var i den "tiden". "OMG a lvl 55 killed me!" slike ting. Jeg må bare ærlig si at jeg SAVNER classic wow Er nå 21, starta med wow når jeg var 15-16 i beta.. Gode gammle tider Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Noen som vet hvordan man flytter på Enhanced Tooltip? (Du ser den nede i høyre hjørne når du holder musepekeren over enten ett spell eller item osv.) Prøvde med MoveAnything med det funka dårlig. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 hello der lurte på om noen skjente til noen addon som ligner på BasicComboPoints, tidligere postet av Moonai. Bortsett fra att den addonen jeg ser etter teller fra 5 og nedover når det er f.eks. 5 sec igjen på Lava Burst cooldownen min, og om jeg kan stille den inn til det. Jeg vet Power Auras har denne muligheten, men det tar så forferdelig mye ressurser å kjøre. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ganske fornøyd med det oppsettet jeg har nå, men ser at jeg bør flytte debuffsa mine for target litt lenger opp. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Ville brukt ErrorMonster hvis jeg var deg, spesielt om du skal ha DBM barene akkurat der Endret 10. april 2010 av Koseklump Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ville brukt ErrorMonster hvis jeg var deg, spesielt om du skal ha DBM barene akkurat der Hvorfor det? Aldri hørt om errormonster forresten. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Det fjerner de røde errormeldingene midt på skjermen, Ability not ready etc. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Aha! Genialt. Takk for tipset Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Ganske fornøyd med det oppsettet jeg har nå, men ser at jeg bør flytte debuffsa mine for target litt lenger opp. Enig med att errormaster burde benyttes, men det burde også textures på de vær se ting. Scale ned litt også hadde vert kjekt.. personelig har jeg kun en kommentar til det bildet... ROT! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Den jeg har nå ca, bortsett fra at alt er sentrert bedre. Edit: Les Chatten forresten. Endret 12. april 2010 av Hans-o Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 problemet mitt, er at xperl ikke vil la meg focustargette, hjelp! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det har jeg nå, nesten stock UI. Recounter kommer opp "in combat" Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det har jeg nå, nesten stock UI. Recounter kommer opp "in combat" Kan jeg spørre hvorfor du har binda alle plassene på actionbaren din UTENOM de du faktisk bruker? 0.0 Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kanskje han har sinnsykt store hender og mange fingre? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) problemet mitt, er at xperl ikke vil la meg focustargette, hjelp! Kjent Problem , ingen kjent fix , xperl påstår de er et wow problem . legger med nyeste ui mitt EDIT : minner meg på at dbm må flyttes litt opp EDIT2: har 4 actionbars som fader når du ikke holder musa over , bruker og wim til whispers og guildchat . Endret 14. april 2010 av Mato Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 problemet mitt, er at xperl ikke vil la meg focustargette, hjelp! Addons kan ikke sette/fjerne focus. Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 problemet mitt, er at xperl ikke vil la meg focustargette, hjelp! Du må lage en macro eller skrive /focus. ganske enkel macro er ''/focus [target=mouseover]'' bare bind den til noe og du kan focus targete/skifte focus ganske fort. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Den jeg har nå ca, bortsett fra at alt er sentrert bedre. Edit: Les Chatten forresten. Kjører du riktig oppløsning? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 problemet mitt, er at xperl ikke vil la meg focustargette, hjelp! Du må lage en macro eller skrive /focus. ganske enkel macro er ''/focus [target=mouseover]'' bare bind den til noe og du kan focus targete/skifte focus ganske fort. d gjorde verdagen min mye letter gitt , jeg har iritert meg over at focus ikke virker lenge nå Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 samme her, problemet var at jeg var tom for plass! FAEN TA EG DIN 4knapps mus -..- får kjøpe meg razer naga snart (17knapper) da blir det god gang =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå