Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å fjerne tråder fra Mine Innlegg må man ha vært aktiv i tråden de siste 3 mnd. Jeg har sluttet med WoW og vil fjerne en del tråder fra mine innlegg, men det er ikke lett når jeg ikke har vært aktiv i trådene...

 

Må derfor poste i noen tråder. Har rapport innleggene mine så moderatorer kan fjerne de når jeg har fått fjernet trådene fra mine innlegg...

Lenke til kommentar

Har byttet main siden sist jeg postet her, og spiller nå combat-rogue :) Gjort noen forandringer for å konvertere UI fra healer til dps.

 

wee1.jpg

 

Litt mye spam på midten av skjermen. Forsøker å fikse dette :)

 

Lignet meeget på min Rogues UI :p Men Hvordan ser du Combat Pointsene dine? Combat tekst?

 

 

 

Oculairs, det Uiet ditt var litt for lite for min smak, men så meget pent ut! (nest nyeste, that is) mens det helt nyeste Uiet hadde en stygg grønnfarge jeg overhode ikke likte :)

 

 

Patch 3.3.3 kom i dag, UIet mitt er fucked. Lurer på om jeg bare skal prøve og sette opp mitt UI igjen eller lage ett nytt :S får se.

Lenke til kommentar

post-51466-1269476413,2018_thumb.jpg

Mitt interface atm.

 

Bruker:

OuF Nivaya unitframes (ouf freebgrid er oppe, men skal ikke være det)

Skada dmg og threatmeter

Quartz casting bar

Satrina Buff Frames (aka SBF) for buffs

CleanMinimap for firkanta map

SL Datatext for info under chat (aka SLDT)

Bartender for actionbar

Prat for chat

Deadly Boss Mods (aka DBM) for bossinfo

kgPanels for rammene rundt chat, kart, spells og SLDT

Lenke til kommentar

Jimbolaia: Syns det var litt rotete, men har sett verre.

1, sett samme tekstur på alle bars, får litt men helhetsfølelse av det.

2, DBM overlapper med castbarene dine, gror den nedover? (den i midten)

3, Syns det virker litt overkill å se alle damage sources i skada, mulig det hadde vært bedre å faktisk sette denne til et maksantall, f.eks 5-10. (med mindre du faktisk føler et behov for å se alle)

4, Har du to sett med raidframes? :/ edit: Så at du skrev at du hadde et ekstra sett oppe som ikke skulle være der, my bad.

Endret av Ocularis
Lenke til kommentar

Du burde skaffe Errormonster for å fjerne de røde errormeldingene mist på skjermen som bare er irreterende. /dbm og endre posisjon på de <10 sec timerene er nok lurt siden defaulten er helt tragisk, midt på skjermen og som regel oppå cast bars eller unitframes :/ Skal du ha Grid'en der, bør du flytte mouseover tooltip saken med for eksempel TipTac, evt ikke vise den i combat og scale ned Grid litt. Også var det jo fryktelig mye greier nede til venstre der :p

 

Liker måten du har chaten, actionbars og unitframes i en sånn liten klædd der.

Lenke til kommentar

Har byttet main siden sist jeg postet her, og spiller nå combat-rogue :) Gjort noen forandringer for å konvertere UI fra healer til dps.

 

 

 

Litt mye spam på midten av skjermen. Forsøker å fikse dette :)

 

Lignet meeget på min Rogues UI :p Men Hvordan ser du Combat Pointsene dine? Combat tekst?

 

Patch 3.3.3 kom i dag, UIet mitt er fucked. Lurer på om jeg bare skal prøve og sette opp mitt UI igjen eller lage ett nytt :S får se.

 

Hey :) Det er bare en tilpassning fra mitt eget UI som jeg hadde på min tidligere main, Chainhealer(Moonai UI).

 

Combo-points kommer på midten av skjermen, rett under all combat-text spam :) Har fått ryddet opp endel i midten nå, og syntes det ble bra.

 

Oppdatert versjon:

Lenke til kommentar

Har byttet main siden sist jeg postet her, og spiller nå combat-rogue :) Gjort noen forandringer for å konvertere UI fra healer til dps.

 

 

 

Litt mye spam på midten av skjermen. Forsøker å fikse dette :)

 

Lignet meeget på min Rogues UI :p Men Hvordan ser du Combat Pointsene dine? Combat tekst?

 

Patch 3.3.3 kom i dag, UIet mitt er fucked. Lurer på om jeg bare skal prøve og sette opp mitt UI igjen eller lage ett nytt :S får se.

 

Hey :) Det er bare en tilpassning fra mitt eget UI som jeg hadde på min tidligere main, Chainhealer(Moonai UI).

 

Combo-points kommer på midten av skjermen, rett under all combat-text spam :) Har fått ryddet opp endel i midten nå, og syntes det ble bra.

 

Oppdatert versjon:

Vet AddOnsa står under, men vet du hva den Cooldown baren heter? Du ser Bloodlust på den på bildet. Trenger den på roguen.

Lenke til kommentar

Har byttet main siden sist jeg postet her, og spiller nå combat-rogue :) Gjort noen forandringer for å konvertere UI fra healer til dps.

 

 

 

Litt mye spam på midten av skjermen. Forsøker å fikse dette :)

 

Lignet meeget på min Rogues UI :p Men Hvordan ser du Combat Pointsene dine? Combat tekst?

 

Patch 3.3.3 kom i dag, UIet mitt er fucked. Lurer på om jeg bare skal prøve og sette opp mitt UI igjen eller lage ett nytt :S får se.

 

Hey :) Det er bare en tilpassning fra mitt eget UI som jeg hadde på min tidligere main, Chainhealer(Moonai UI).

 

Combo-points kommer på midten av skjermen, rett under all combat-text spam :) Har fått ryddet opp endel i midten nå, og syntes det ble bra.

 

Oppdatert versjon:

 

 

1: Lol Moonai, husker du ikke meg? Vert her og kommentert / lastet opp bilder siden 2 år siden ca. Husker URLen din, husker att du var chainhealer og hele pakka ^^ hehe

 

2: For en fail rogue vid :p poppa KS FØR Snd... WTF?! Ellers var det ganske fint, hva heter combopoint "baren" kunne gjerne tatt en titt på den for min egen rogue.

 

Og gjerne den combattexten nede ved chatten for og cleane midten litt

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

 

2: For en fail rogue vid :p poppa KS FØR Snd... WTF?! Ellers var det ganske fint, hva heter combopoint "baren" kunne gjerne tatt en titt på den for min egen rogue.

 

Og gjerne den combattexten nede ved chatten for og cleane midten litt

 

Nja, SÅ fail er det vel ikke. Har(hadde hvertfall for en uke siden) et par noteringer på WMO-top20 for combat-rogue.

 

Killing Spree:Step through the shadows from enemy to enemy within 10 yards, attacking an enemy every .5 secs with both weapons until 5 assaults are made, and increasing all damage done by 20% for the duration. Can hit the same target multiple times. Cannot hit invisible or stealthed targets.

 

Killing Spree er et gitt antall attacks i en gitt tidsperiode, og påvirkes vel ikke av SnD? Eller tar jeg feil? Beklager offtopic :)

 

Addonet for combopoints heter BasicComboPoints.

Lenke til kommentar

 

2: For en fail rogue vid :p poppa KS FØR Snd... WTF?! Ellers var det ganske fint, hva heter combopoint "baren" kunne gjerne tatt en titt på den for min egen rogue.

 

Og gjerne den combattexten nede ved chatten for og cleane midten litt

 

Nja, SÅ fail er det vel ikke. Har(hadde hvertfall for en uke siden) et par noteringer på WMO-top20 for combat-rogue.

 

Killing Spree:Step through the shadows from enemy to enemy within 10 yards, attacking an enemy every .5 secs with both weapons until 5 assaults are made, and increasing all damage done by 20% for the duration. Can hit the same target multiple times. Cannot hit invisible or stealthed targets.

 

Killing Spree er et gitt antall attacks i en gitt tidsperiode, og påvirkes vel ikke av SnD? Eller tar jeg feil? Beklager offtopic :)

 

Addonet for combopoints heter BasicComboPoints.

Killing spree blir ikke påvirka av SnD. Den gjorde det i beta men det ble fikset. Det var en disconnect bug med Troll Racial, SnD, haste flask og bloodlust (elns..) som gjorde at de ikke gadd å fikse det. Kan hende det er fiksa nå, vet ikke.

Lenke til kommentar

 

2: For en fail rogue vid :p poppa KS FØR Snd... WTF?! Ellers var det ganske fint, hva heter combopoint "baren" kunne gjerne tatt en titt på den for min egen rogue.

 

Og gjerne den combattexten nede ved chatten for og cleane midten litt

 

Nja, SÅ fail er det vel ikke. Har(hadde hvertfall for en uke siden) et par noteringer på WMO-top20 for combat-rogue.

 

Killing Spree:Step through the shadows from enemy to enemy within 10 yards, attacking an enemy every .5 secs with both weapons until 5 assaults are made, and increasing all damage done by 20% for the duration. Can hit the same target multiple times. Cannot hit invisible or stealthed targets.

 

Killing Spree er et gitt antall attacks i en gitt tidsperiode, og påvirkes vel ikke av SnD? Eller tar jeg feil? Beklager offtopic :)

 

Addonet for combopoints heter BasicComboPoints.

Killing spree blir ikke påvirka av SnD. Den gjorde det i beta men det ble fikset. Det var en disconnect bug med Troll Racial, SnD, haste flask og bloodlust (elns..) som gjorde at de ikke gadd å fikse det. Kan hende det er fiksa nå, vet ikke.

 

 

1: Takk for combopoint addonen, og vell.. Det ser ut i teorien att KS ikke blir påvirket av SnD. Men jeg har testet 10 ganger uten og 10 ganger med og jeg har endt opp med og få økt dps med snd, kan tenkes att jo mer haste du har jo fortere går KSen som igjen resulterer i mer tid for ganking og samme damage over kortere tid. Er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer, men jeg har i det minste fått ut possetive test resultater ved bruk av SnD først. Nå kan det henne jeg bare var mer lucky med critts på den ene KS testen enn den andre, men det var grunnen til att jeg valgte og gjøre 10 tests av hver. (sorry for offtopic)

 

Til mer topic:

1: Hva heter den combattext addonen nede ved chatten?

 

2: Siden du har en slik lav reselution på en del av SSene dine antar jeg att du spiller på en laptop fra tid til tid? kunne du PMet meg i såfall med fps i raids, specs og event. om du cleaner den for dust og kanskje noen fps tweaks. samt vid settings? please

Lenke til kommentar

 

1: Takk for combopoint addonen, og vell.. Det ser ut i teorien att KS ikke blir påvirket av SnD. Men jeg har testet 10 ganger uten og 10 ganger med og jeg har endt opp med og få økt dps med snd, kan tenkes att jo mer haste du har jo fortere går KSen som igjen resulterer i mer tid for ganking og samme damage over kortere tid. Er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer, men jeg har i det minste fått ut possetive test resultater ved bruk av SnD først. Nå kan det henne jeg bare var mer lucky med critts på den ene KS testen enn den andre, men det var grunnen til att jeg valgte og gjøre 10 tests av hver. (sorry for offtopic)

 

Til mer topic:

1: Hva heter den combattext addonen nede ved chatten?

 

2: Siden du har en slik lav reselution på en del av SSene dine antar jeg att du spiller på en laptop fra tid til tid? kunne du PMet meg i såfall med fps i raids, specs og event. om du cleaner den for dust og kanskje noen fps tweaks. samt vid settings? please

 

1. Jeg er ganske sikker på at du vil slite med å backe opp testingen din med noen form for theorycrafting, for det stemmer ganske enkelt ikke. Det kan såklart være at jeg tar feil, men jeg pleier å bruke ganske mye tid på å lese meg opp når jeg begynner med en spec/klasse. Litt tidlig å rope "Fail rogue wtf" denne gangen tror jeg ^^

 

2. Jeg kjører med 1920x1080, men endrer bildene i photoshop for å gjøre de mer forumvennlige :) Jeg kjører med en Intel i7 920, 6GB ram, 875 GeForce. Har alt på Ultra-innstilling. Fps bruker å ligge stødig på 70-90fps avhengig av hvordan fighten er såklart. 35-55ms.

 

3. Om du tenker på combat-text addon som er i samme vindu som chat, så hadde jeg den bare i 2 dager, men den heter "Eavesdrop". Det er en gammel addon, men den funker helt fint med 3.3.3 også.

Lenke til kommentar

 

1: Takk for combopoint addonen, og vell.. Det ser ut i teorien att KS ikke blir påvirket av SnD. Men jeg har testet 10 ganger uten og 10 ganger med og jeg har endt opp med og få økt dps med snd, kan tenkes att jo mer haste du har jo fortere går KSen som igjen resulterer i mer tid for ganking og samme damage over kortere tid. Er ikke 100% sikker på hvordan det fungerer, men jeg har i det minste fått ut possetive test resultater ved bruk av SnD først. Nå kan det henne jeg bare var mer lucky med critts på den ene KS testen enn den andre, men det var grunnen til att jeg valgte og gjøre 10 tests av hver. (sorry for offtopic)

 

Til mer topic:

1: Hva heter den combattext addonen nede ved chatten?

 

2: Siden du har en slik lav reselution på en del av SSene dine antar jeg att du spiller på en laptop fra tid til tid? kunne du PMet meg i såfall med fps i raids, specs og event. om du cleaner den for dust og kanskje noen fps tweaks. samt vid settings? please

 

1. Jeg er ganske sikker på at du vil slite med å backe opp testingen din med noen form for theorycrafting, for det stemmer ganske enkelt ikke. Det kan såklart være at jeg tar feil, men jeg pleier å bruke ganske mye tid på å lese meg opp når jeg begynner med en spec/klasse. Litt tidlig å rope "Fail rogue wtf" denne gangen tror jeg ^^

 

2. Jeg kjører med 1920x1080, men endrer bildene i photoshop for å gjøre de mer forumvennlige :) Jeg kjører med en Intel i7 920, 6GB ram, 875 GeForce. Har alt på Ultra-innstilling. Fps bruker å ligge stødig på 70-90fps avhengig av hvordan fighten er såklart. 35-55ms.

 

3. Om du tenker på combat-text addon som er i samme vindu som chat, så hadde jeg den bare i 2 dager, men den heter "Eavesdrop". Det er en gammel addon, men den funker helt fint med 3.3.3 også.

 

Takk skal du ha for addonen, hehe joda litt tidlig og si "noob rogue" menee jeg leser mer en jeg spiller for og si det sånn xD For en gang skyld tror det er jeg som har dritet på draget ^^ testet igjen i dag og fikk ikke noe forskjell i dps med eller uten snd, så poppe snd etter gir mer opptid.

 

Så? hvilken combat tekst bruker du nå da? likte virkelig og ha en så clean center!

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...