Kea Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Hvordan får jeg Prat til å vise andre channels enn General og Combat Log i tabs? Høyreklikker på General tabben og velger "make new tab". Hvis du mener "Create new window", så var det ikke det jeg mente. Jeg har sett screenshots av Prat hvor Guild, Party og Trade er i egne tabs. Klikker man på "Create new window" lager man jo bare en ny custom tab. Selv om jeg kaller den Guild, betyr ikke det at jeg bare får Guild messages i den taben. Med mindre man kan konfigurere det gjennom den "vanlige" chatten, men jeg fant ikke noen slike konfigurasjonsmuligheter. Endret 6. mars 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Når du høyreklikker på chat-tabs, trykker du på Settings, hvor du kan konfigurere hvilke channels du ønsker å vise. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, det vet jeg. Men jeg snakker om de forskjellige channels i egne tabs. En tab for Guild, en for Trade og en for General f.eks. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, det vet jeg. Men jeg snakker om de forskjellige channels i egne tabs. En tab for Guild, en for Trade og en for General f.eks. Hver chat-tab har sine egne filtre. Mao, du kan konfigurere hvilken som helst tab til å vise den channelen du vil. Det eneste du trenger å gjøre er å lage nye tabs, og velge channels under Settings. Lenke til kommentar
Battlefate Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ^Mitt UI. Ganske enkelt, prøver noe nytt. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Edit: fant det ut. Endret 8. mars 2010 av Rostad Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) God Men ja, de var crazy. Kuldesjokk elsker UI'n din Endret 10. mars 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 har mekket litt i dag , begynner og få en grei sammenheng i det hele synes jeg . har bare div testmodes oppe , skal ta et i raidcombat i nest raid Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Har byttet main siden sist jeg postet her, og spiller nå combat-rogue Gjort noen forandringer for å konvertere UI fra healer til dps. Litt mye spam på midten av skjermen. Forsøker å fikse dette Endret 15. mars 2010 av Moonai Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Siste; http://unnatural-ssl.com/upload/Latest.png Vet ikke helt hvor jeg skal ha dbm. =/ Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Bartender kgpanels Shadowed unitframes Recount Prat Quartz SexyMap Det er vel det jeg kommer på i slengen. Den tomme boksen er der raidet dukker opp. Endret 20. mars 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 bjorshol eller Moonai: Hvilken bar er det ala FuBar dere har der nede? Gjerne svar begge, for begge var HAWT! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er ikke sikker på om jeg forstår hvilken bar du snakker om. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 bjorshol eller Moonai: Hvilken bar er det ala FuBar dere har der nede? Gjerne svar begge, for begge var HAWT! SL Datatext som viser guild, venner, coordinates etc. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Bestemte meg nå i kjedsomhet å lage en egen UI igjen, etter lang tid med standard blizzard stil. Fant kjapt de beste addonsa på curse og laget en for å se så mye som mulig av bildet (savner litt å ha alt av UI + map på en skjerm og kun bildet på den andre): Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Hmm. Vet du/dere om det går å legge til mer som current DPS, dura, money, fps osv? som fubar og titanbar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå