Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått problemer med Cartographer IGJEN. Et trykk feil der og hele dritten er fucka. Kom nær den pilen ved siden av krysset i høyre hjørnet og det kræsjer. Har prøvd å instl det på nytt 3 ganger, men på den ene charen er kartet fremdeles fucka. Ser ut som det funker på de andre... Noen ideer?

Lenke til kommentar

Fått problemer med Cartographer IGJEN. Et trykk feil der og hele dritten er fucka. Kom nær den pilen ved siden av krysset i høyre hjørnet og det kræsjer. Har prøvd å instl det på nytt 3 ganger, men på den ene charen er kartet fremdeles fucka. Ser ut som det funker på de andre... Noen ideer?

Sjekk i WTF/Account/*Accountnavn*/SavedVariables/ og slett det som heter cartographer derfra, sjekk også WTF/Account/*Accountnavn*/*ServerNavn*/*KarakterNavn*/SavedVariables/ og slett cartographer filer derfra. Dette vil slette alle instillinger.

Eventuelt kan du disable cartographer og gjøre kartet stort igjen via default ui (hvis det er den downsize knappen du hadde trykket på).

Lenke til kommentar

ah ja, er en del små justeringer på det uiet som da er "nederst" etter som att det er det jeg bruker til dags dato. men de er så små så. Kommer vell opp med ett nytt bilde fra ett raid på ondsdag, ettersom att det blir professor og så lich king da. Har desverre ikke downet lich enda på 25 man, men kommer snart

Og ja lol vi har ikke downa professor eller lich 25 men lol, jaja resten er klart i det minste

Lenke til kommentar

hvist jeg har 2 kopier av wow på datan , de burde ikke påvirke hverandres instilling ?

det er så mange addons som ikke har forskellinge profiler og jeg tenkte jeg skulle lage en cleen look til shadow specet midt , men det virket som instillingene i det ene påvirket den andre :/

Lenke til kommentar

hvist jeg har 2 kopier av wow på datan , de burde ikke påvirke hverandres instilling ?

det er så mange addons som ikke har forskellinge profiler og jeg tenkte jeg skulle lage en cleen look til shadow specet midt , men det virket som instillingene i det ene påvirket den andre :/

Husker ikke hva den addon het, men jeg hadde værtfall en som lagret hele UI'en under et spesifikk navn.

Begynte på R tror eg ;P

*snip*

Her er min :)

Hvordan får jeg bildet større?

Bildet er fin størrelse slik den er, blir jo stort nå man klikker på det.

Var en fin UI, selv om jeg ikke liker Unitframet ditt.

Btw, hvis du trykker på Print screen knappen når du er inngame så får du et greie bildet.

Tenker på at bildet du postet viser begge skjermene dine.

Bildet blir lagre i World of warcraft\screenshots hvis jeg husker rett.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Ny skjerm i hus og det betyr også nytt UI, begynner å bli ferdig og fornøyd, men lurer på hvor det ikonet midt på skjermen kommer i fra (ikon som viser tid igjen på CC på hostile target)

Legger ved et bilde og liste over addons det kan være.

Azcastbar

Azcastbar_Auras

Bartender4

DBM

DXE

LoseControl

MSBT

Nao

OmniCC

oRA2

PowerAuras

Shadowed Unitframes

post-121117-1267800501,6433_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...