Hansoen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Prez: Det var ikke pent. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 @Prez Greit du liker mye info, men det går an å pakke det inn bedre. Slik det ser ut nå er det bare rot. Uansett hvordan du ser på det. Virker som feil oppløsing du spiller med Buff icons går som dekker minimap Tooltip dekker to andre addon vinduer Sinnsyk store bars Teit plassering av mini/bar meny Stance bar dekker litt av chatt vindue Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Misa. Endret 17. februar 2010 av jH- Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nydelig UI jH-. Absolutt en jeg selv kunne tenkt meg å brukt. Enkelt, men ikke så enkelt at omtrent alt er skjult. Bra jobba. Hadde vært supert om du kunne lagt ved en liste over addons du bruker. Evt gjerne også rar/zippet ned wtf/interface så jeg/andre kan sette opp noe lignende enkelt og greit Lenke til kommentar
Zt Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bartender, Pitbull, ElkBuffbars og fubar? Til minimap har du en del valg som gjør akkurat det samme. Oppsette er ikke vanskelig å gjenskape. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nydelig UI jH-. Absolutt en jeg selv kunne tenkt meg å brukt. Enkelt, men ikke så enkelt at omtrent alt er skjult. Bra jobba.Hadde vært supert om du kunne lagt ved en liste over addons du bruker. Evt gjerne også rar/zippet ned wtf/interface så jeg/andre kan sette opp noe lignende enkelt og greit Det som er synlig på bildet: AG_Unitframes Bartender Cinchilla Minimap & Sexymap Elkano's BuffBars Fubar (med div. tillegg) Prat Questhelper Resten: Quartz MSBT Recount & Omen TipTac Tidy Plates Vuhdo Decursive + mange andre urelaterte addons. Skal se hva jeg kan få gjort mtp. wtf-mappen. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Satan den UI'en din var virkelig ikke dum. Nå veit jeg hva jeg skal gjøre i kveld Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Satan den UI'en din var virkelig ikke dum. Nå veit jeg hva jeg skal gjøre i kveld Akkurat det jeg tenkte også. Så da blir det nok ny UI i kveld. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Den nyeste UIen min. Min lock alt, solo med pet. summoner pet for å vise plassering av castbars Forlsag til endringer/forbedringer? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Nye unit frames (oUF_Lure) Det er den første oUF layout'en jeg har laget. Mangler fortsatt noe småplukk, men funker greit. Lenke til kommentar
Insense Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Her er min nymekkede UI. Har ikke konfigurert grid, men den blir å ligge vertikalt på samme høyde som simplebuffbars. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Pent, men hvorfor glippen nederst? Lenke til kommentar
Insense Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er rett og slett fordi jeg ikke har en "chataddon" som kan modde skrivefeltet til chatboxen slik at det er på toppen isteden for på bunnen. Jeg må derfor ha litt mellomrom slik at jeg kan se va jeg skriver. Er enig i at det ser litt teit ut Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Det er rett og slett fordi jeg ikke har en "chataddon" som kan modde skrivefeltet til chatboxen slik at det er på toppen isteden for på bunnen. Jeg må derfor ha litt mellomrom slik at jeg kan se va jeg skriver. Er enig i at det ser litt teit ut Anbefaler Prat Lenke til kommentar
Insense Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det mulig å få skrivefeltet på toppen med prat? Jeg har brukt prat før, og kan ikke huske at den kunne det. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Både prat og chatter gjør det. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Du kan flytte editboxen hvor du vil med Prat. Har ikke prøvd Chatter, men regner med det samme er mulig der. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Laget helt selv med inspirasjon fra kepi's ui EDIT: Grid er nå horisontal Meh gjorde noen justeringer Navn på actionbaren? Uuuuuutrolig sexy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå