Ocularis Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvis du tar en titt på kodinga til MSBT så ser du at det der ikke var så vanskelig allikevel. MSBT skifter vel ikke default damage fonten heller.? Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 WIP Hva heter unitframen addonen din ? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Dette er en UI jeg brukte når jeg spilte Dark Age of Camelot. Dette var et oppsett jeg var utrolig fornøyd med. Så til spørsmålet, er det mulig å få til noe tilnærmet likt i WoW? Ikke nødvendigvis HELT likt, men noe ganske nær. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Bruke Bartender og prat? samt Pitbull... det børe skape noe så og si likt layout-wise. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Har faktisk aldri brukt pitbull. Er det mye jobb å få det til å se nogenlunde greit ut? Hvilken type Pitbull skal jeg i så fall laste ned? har hørt at det er et par alternativer. Er det forresten noen addons for å få en lik exp bar feks? Endret 17. januar 2010 av DavidH Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Bruk den siste versjonen av Pitbull, tror det er v4. Er relativt enkel å sette opp. Lykke til. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Litt komplisert og komme inn i, men mye safere og når man er inne I det går det meget fort må jeg si, du vet hvor ting ligger og v4 er mye mer oversiktlig og bedre gjennomført enn v3. verdt og prøve. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Har nå begynt å bruke Pitbull v4, og syntes absolutt at dette var verdt å titte på. Er ikke helt fornøyd foreløpig med standardoppsettet, men er på god vei til å bli det. Så takk for tipset! Trenger forøvrig fremdeles tips om andre ting jeg kan gjøre med UI'en i WoW for å få den mest lik den på screenshottet mitt. I hovedsak så søker jeg: - Samme type bar/box for mengde xp jeg innehar. - Samme klokke/datoviser. - Noe i nærheten av samme type gruppeviser. Har fått tips om at muligens grid kan bli vist frem på nesten samme måte som den gruppeviseren på screenshottet. Noen som kan bekrefte om den kan lett modifisers til å bli lik? Igjen, tusen takk for alle svar. Setter meget stor pris på det. Mvh, David. Endret 18. januar 2010 av DavidH Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 spartanUI er helt nydelig! men jeg gikk tilbake til god gammel wow classic Lenke til kommentar
Zilid Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Min UI: Zilid Interface Lenge siden det er tatt, er ikke spesielt aktiv på Roguen lenger. Uansett liker hvordan det ser ut. Mye mer behagelig for øynene enn den standare wow-looken. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Det var en original plassering av unit frames. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Har nå begynt å bruke Pitbull v4, og syntes absolutt at dette var verdt å titte på. Er ikke helt fornøyd foreløpig med standardoppsettet, men er på god vei til å bli det. Så takk for tipset! Trenger forøvrig fremdeles tips om andre ting jeg kan gjøre med UI'en i WoW for å få den mest lik den på screenshottet mitt. I hovedsak så søker jeg: - Samme type bar/box for mengde xp jeg innehar. - Samme klokke/datoviser. - Noe i nærheten av samme type gruppeviser. Har fått tips om at muligens grid kan bli vist frem på nesten samme måte som den gruppeviseren på screenshottet. Noen som kan bekrefte om den kan lett modifisers til å bli lik? Igjen, tusen takk for alle svar. Setter meget stor pris på det. Mvh, David. For like gruppeviser kan du bruke perfectraid. Nesten identisk. For klokke, så anbefaler jeg at du stikker til curse og roter frem noe lignende. SLDT kan nok gi deg klokken, men usikker med datoen. Samme for XP bar, har selv ikke sett noe lignende. Men du kan ha flaks. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) http://www.unnatural-ssl.com/upload/Ripoff.png aaand all done. http://www.unnatural-ssl.com/upload/LAffers.png aaaaaand in combat http://www.unnatural-ssl.com/upload/Done.png Endret 26. januar 2010 av Ocularis Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Addons: AtlasLoot Enhanced YssBossLoot Cartographer ErrorMonster OmniCC BTex Baud Bag SharedMedia SharedMediaAdditionalFonts SharedMedia-Blizzard LibSharedMedia-3.0 TinyTip TinyTipOptions QuestHelper Quartz Xloot AuctionLite Bartender4 ButtonFacade Chatter MBB Prat 3.0 SexyMap X-Perl UnitFrames Det var vel alle Endret 27. januar 2010 av Xerius987 Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Laget helt selv med inspirasjon fra kepi's ui EDIT: Grid er nå horisontal Meh gjorde noen justeringer Endret 5. februar 2010 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Hanzerpanzer Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Laga selv! Har seff MCT irundt icehud'n Endret 5. februar 2010 av Hanzerpanzer Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 etter min mening: tar for mye oppbrukt plass. ville heller gått for standard ui enn det der. For my på skjermen egentlig men hvis det er din første UI, er det ganske bra satt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå