Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Får ikke bedre addons en dette Ser etter en bra "Buff" Addon thx. Endret 8. januar 2010 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Får ikke bedre addons en dette Ser etter en bra "Buff" Addon thx. Skittent StratinaBuffFrames + ButtonFacade = win. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Minimalisme FTW, ihvertfall mer minimalistisk enn den der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 HVordan få anna skrift osv på damagen? Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Liker ikke Spartan UI Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alt så har med Diablo å gjøre er rått. Likte den UI-en, men jeg foretrekker default. Jeg sa aldri at " Diablo er rått " mener rått i åssen mannen har klart og lagd det så perfekt.. bare legg helle mappa inn i wow mappa skriv over alt ( slett helst først de gamle addons unntatt foreksempel Recount.. ) og logg inn, gå på en bruker og vips der har du den.. resten fikser du selv hvis du skal fikse scalen eller.. ja du skjønner Og UI'n er helt perfekt ( men det er min mening ) Jeg sa alt så har med Diablo er rått Får ikke bedre addons en dette Ser etter en bra "Buff" Addon thx. Hva spiller du på der, EEE? Fin størrelse. Lenke til kommentar
Pantertante Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Alt så har med Diablo å gjøre er rått. Likte den UI-en, men jeg foretrekker default. Jeg sa aldri at " Diablo er rått " mener rått i åssen mannen har klart og lagd det så perfekt.. bare legg helle mappa inn i wow mappa skriv over alt ( slett helst først de gamle addons unntatt foreksempel Recount.. ) og logg inn, gå på en bruker og vips der har du den.. resten fikser du selv hvis du skal fikse scalen eller.. ja du skjønner Og UI'n er helt perfekt ( men det er min mening ) Jeg sa alt så har med Diablo er rått Får ikke bedre addons en dette Ser etter en bra "Buff" Addon thx. Hva spiller du på der, EEE? Fin størrelse. Ja, sorry misforsto litt , Skjønner ikke åssen man kan spille på det selv nei lol ^^. But hey, min mening Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei jeg har et spørsmål om pitbull. (v3) Når jeg er i raid, kan jeg da få vekk hele raide fra skjermen min da og bare få party ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei jeg har et spørsmål om pitbull. (v3)Når jeg er i raid, kan jeg da få vekk hele raide fra skjermen min da og bare få party ? Sjekk inne på party menyen, skal stå noe med show in party/raid etc og hide in party/raid. Har ikke PB installert så kan ikke gi deg noe bedre info. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei jeg har et spørsmål om pitbull. (v3)Når jeg er i raid, kan jeg da få vekk hele raide fra skjermen min da og bare få party ? Hmm hva med og disable "raid"? Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei jeg har et spørsmål om pitbull. (v3)Når jeg er i raid, kan jeg da få vekk hele raide fra skjermen min da og bare få party ? Hmm hva med og disable "raid"? Da får jeg ikke party Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ok.. Gå I pitbullsettingsa. Gå under Party, og let deg fram til hvor det står "grouped" elns. (Bruker pitbull 4, men husker litt fra 3'ern) og da vil du kunne huke av "Raid" gjør det og disenable raid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hey, hvordan få vekk castbaren? den ødelegger, du ser det. hvordan fjerne castbaren? Så ser du nede til høyre, ser litt info om target, hvordan fjerne det? Her ser du. Takk svar fort please. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hey, hvordan få vekk castbaren? den ødelegger, du ser det. hvordan fjerne castbaren? Så ser du nede til høyre, ser litt info om target, hvordan fjerne det? Her ser du. Takk svar fort please. Rart, trodde pitbull fjernet den automatisk. Uansett, du kan fjerne den med HideBlizzard. For tooltip kan du bruke TipTac for å endre den. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Den oppløsningen der virket utrolig stor. Spiller på liten skjerm eller har du selv valgt å ha det slik? Edit: UI'en var forøvrig veldig pen. Endret 8. januar 2010 av DavidH Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Takk delta, for TipTac. Men hideblizzard gjorde det stikk motsatte? Enable? :l Alt ser nå sånn her ut: Damage metern får alt til og se rotete ut, men, jeg trenger det. Bags buffs osv er hidden, drar jeg musa i høyre hjørne så kommer alt fram Kjekt.. Btw, hvordan skifte font på damage texten? Blizzard sin standard funker fett. Endret 8. januar 2010 av Slettet-whwZcV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Btw, kan noen hjelpe meg med mik scrolling combat text please? Hvordan får jeg vet spell namet etter damagen? Blir altfor mye skrift. ! Takk.. Dette blir alt for mye skrift Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hey, hvordan få vekk castbaren? den ødelegger, du ser det. hvordan fjerne castbaren? Så ser du nede til høyre, ser litt info om target, hvordan fjerne det? Her ser du. Takk svar fort please. Rart, trodde pitbull fjernet den automatisk. Uansett, du kan fjerne den med HideBlizzard. For tooltip kan du bruke TipTac for å endre den. Disable castbar i Pitbull, den er bare stygg og tar opp for mye plass, vertikalt. Installer addonen Quartz eller AzCastBar og put den hvor du vil. Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ok.. Gå I pitbullsettingsa. Gå under Party, og let deg fram til hvor det står "grouped" elns. (Bruker pitbull 4, men husker litt fra 3'ern) og da vil du kunne huke av "Raid" gjør det og disenable raid. Fant ikkeno Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) For å skifte combat fonten; local DamageText = true local font = "Fonts\\FRIZQT__.ttf" if (DamageText == true) then FontMe = CreateFrame("Frame", "FontMe") local damagefont_FONT_NUMBER = font function FontMe:ApplySystemFonts() DAMAGE_TEXT_FONT = damagefont_FONT_NUMBER end FontMe:SetScript("OnEvent", function() if (event == "ADDON_LOADED") then FontMe:ApplySystemFonts() end end); FontMe:RegisterEvent("ADDON_LOADED") FontMe:ApplySystemFonts() end eventuelt kan du laste ned xDamageFont edit: raidshot: http://www.unnatural-ssl.com/upload/20104.png Endret 9. januar 2010 av Ocularis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå