Rostad Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Og du leveler nye chars Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Forskjell på progress? Aurora Borliaris på min server var gode. men ikke lenger. De pleide og kjøre hardmodes ulduar og cleara hele shiten utenom algalon Jaja har sett det UI et mange ganger. Brukbart. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 WIP: Bare noe jeg sitter å surrer med. Er ikke fornøyd med fonts og unitframes farger. Tar gjerne i mot noen tips Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Et par småendringer. http://www.unnatural-ssl.com/upload/WoWScr...0309_213322.png Endret 3. desember 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Okay, noen spørsmål. Addonsa under unit frames? Er raid framesa pitbull eller grid? Hvilken tooltip er det? Mye Mib ligger den UIen på? Driver og lager ny UI siden jeg har brukt en hal's ui remake siden lvl 65 elns og vil ha en ny som tar mindre en 25-30 MiB idle. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Okay, noen spørsmål. Addonsa under unit frames? rActionBarStyler - ActionBars CoolLine - Cooldowns jExp2 (modifisert) - XP / rep bar Div. LDB plugins og egen ldb-viewer. Er raid framesa pitbull eller grid? oUF. Hvilken tooltip er det? egen modifikasjon av sTooltip. Mye Mib ligger den UIen på? 1,2 Mb med raidmods, ca. 800kb uten. Tar det for gitt at det er meg du siktet til. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Var deg jeg sikta til ja, Takk Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Føler meg forferdelig uruttis på UI når eg spør: Ka e det det der 0, 10, 20, 30 og alt det står for på UI? Ser ocularis har det. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Føler meg forferdelig uruttis på UI når eg spør: Ka e det det der 0, 10, 20, 30 og alt det står for på UI? Ser ocularis har det. Meg bekjent er det en cooldown-mod som viser cooldowns på en bar fra høyre til venstre. 1, 10, 20, 30 er da sekunder igjen. Mulig jeg tar feil, da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Regner med det er en cooldown bar, som sexy cooldown eller forte exorcist Lenke til kommentar
Kald Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan jo lønne seg å lese posten hans først. Står "CoolLine - Cooldowns". Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vurdert addonen Clique (eller hva den heter) for resto shamanen min. Verdt det? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Regner med det er en UI pakke? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Regner med det er en UI pakke? Stemmer det. Orket ikke sette opp et nytt UI fra scratch da alle settingsa mine fra 3.2 forsvant. Dette er LUI sitt UI. Kan bli lastet ned her Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Gjorde det samme da 3.3 patchen kom. Bruker nå Tuki, finnes også på wowinterface. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg har forelsket meg i Bison. Dessverre er den enda ikke oppdatert for 3.3. Jeg tenkte jeg skulle finne meg en midlertidig addon til Bison funker igjen. Noen som vet om en god en? Har prøvd Satrina Buff Frames, men den er også out of date. Elkano's Buffbars har jeg også sett litt på, men den likte jeg ikke. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 UIen jeg kjører på nå, og fremdeles egentlig. Eneste som trenges er å skifte litt på SCT og SCTD som etter patchen kom litt vel tett innpå, skal spre dem ut litt. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) LUI: Galtar Edition med litt egne justeringer(!Ettan, Aloft, Skinner etc.) In Combat Endret 12. desember 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hva skjer med skyggen i kantene? Det er fantastisk forvirrende å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå