Oxygen 07-12 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Pent. Likte hvordan man ser damage og healing. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Pen UI Kald, hva heter den nameplate addonen du bruker? Er det noen nameplate i det hele tatt i det screenshottet der? Endret 27. november 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) OK; For de som sa att grid ikke er nødvendig som dps? Hva med for en raid leader da? er det ikke handy og se hvem som har debuffs (f.eks. Impale når jeg tanker, eller ikke) og se om folk dør? Hvem som tar dmg? Kald: Joda fin for levling. men for lite info for raiding. Endret 27. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Joda, greit for RL/Tank, men som pure dps rogue så... mener jeg forsatt det jeg skrev. Men dette er vel bare off-topic så nvm. Ser forresten ikke hva som er gale med Kald sin UI, skulle han raide slik. Er man dps og ikke føler at man vil vite statusen på raidet så funker den UI helt fint, imho. Endret 27. november 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
Kald Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Pen UI Kald, hva heter den nameplate addonen du bruker? Regner med at du mener unitframes Det er oUF med oUF_freeb skin. Link ligger i spoileren i min forrige post. Litt nytt bilde i raid slik at grid vises. Takk for all god tilbakemelding Endret 27. november 2009 av Kald Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 angående grid som dps. Synes selv Grid er veldig kjekt å ha fordi den gir meg et godt inntrykk av hvor mange som er døde, sliter, har lite mana osv. Greit nok jeg skal bare gjøre dps uansett hvem som er død eller ikke, men det er grei info å ha underveis, selv har jeg scalet Grid ekstremt ned så det tar liten plass i et hjørne, skal tross alt bare se om noen er døde og hp-baren. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Liker ikke Grid, men raid frames er absolutt kjekt å ha som DPS og "nødvendig" hvis du kan dispelle. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Liker ikke Grid, men raid frames er absolutt kjekt å ha som DPS og "nødvendig" hvis du kan dispelle. Du kan jo prøve å gjette hvem som har hvilke debuffs. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Lol - n4w kunne ikke vert mindre enig Vell Jeg ER raidleader så Grid er en av de mest handye addonene jeg har for og være erlig. Bestemme om det er wipe, combat resses, når hero skal poppes, hvem som skal taunte hvis han går ned. etc. etc. Hvilket Scale setting / value bruker folket nå til dags? har gått rundt med 1.5 men har valgt og endre noe kolosalt på min grid takk for svar Endret 27. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du kan jo prøve å gjette hvem som har hvilke debuffs. Ikke nødvendig, mine raid frames viser hvilke debuff-typer raid-medlemmer har. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Endret Grid litt. Hva syntes dere? Kanskje litt smått? :S Endret 27. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Syntes det ble litt vel smått NoMilkToday. Her er uansett mitt oppdaterte UI. Forandret på litt småting. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Så mye bedre ut NoMilkToday. Så litt rart ut i 10 man, men det gjør det vel uansett... Kan se for meg at det blir bra i 25 man da. n4w: Du trenger vel ikke alle de barsene synlige? Også var player og target veldig tykke. Du ser jo ikke mye på dem mens du healer alikevel. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Så mye bedre ut NoMilkToday. Så litt rart ut i 10 man, men det gjør det vel uansett... Kan se for meg at det blir bra i 25 man da. n4w: Du trenger vel ikke alle de barsene synlige? Også var player og target veldig tykke. Du ser jo ikke mye på dem mens du healer alikevel. Selv liker jeg å ha barsene litt strekt. Ellers ville jeg kuttet litt ned på dem, så klart. Ang. det med tykkelsen, syntes det ser penere ut. Hvis det blir for smalt da må jeg dra det utover. Personlig mening så klart. Endret 27. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Joda litt smått enig. Men funket fett. Problemet blir ellers att jeg ikke har noen plass og plassere grid om jeg skal gjøre dem større. Opp laster ett par bileder etter denne 25 man en. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg hadde rett. I 25 man så det veldig bra ut Personlig synes jeg ikke grid blir for lite. Det går mer på om du greier å lese av den infoen du trenger. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Allt jeg trenger ser jeg der og da Er ikke noe problem selv om det er såpass "lite" ble fint syntes jeg Under grid er Castbar btw. Endret 27. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 På hvor mange MiB ligger deres UI? Føler min tar veldig mange med 25-35. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå