Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Hehe. Som jeg tidligere har lastet opp.. Mitt ui så gjør jeg det igjen.

Skulle egentlig ønsket meg noen gode comments på plassering / tilpassing av Grid og Cast bar ( er ikke så veldig fornøyd med de.

 

Personlig ville jeg splittet buttons i 2 grupper slik at du kan trykke Grid ned i midten, for bedre "sikt".Eventuellt bygge i lengden istedenfor høyden. Jeg har gjort det på denne måten:

 

Video fra Twin Val'Kyrs heroic fra mitt POV:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, personlig ville jeg gjort om på buff bars.

Flyttet dem til en av kantene og satt på descending. Ta e.v.t. å flytt buffs til venstre siden, og flytt map til høyre istedetfor venstre.

 

Også ville jeg nok ha gjort den action baren til høyre kun synlig ved mouseover.

 

Syntes også forskjellen på raid, player og target er litt forstyrrende.

Prøv heller å bruk nogenlunde like teksturer.

Target of target kunne godt vært flyttet litt opp.

 

Dette er det jeg mener da. :wee:

 

 

ALT ER lik textur

 

Har du virkelig bruk for omen/recount in-combat som resto? Håper for din skyld og de du raider at du ikke sitter å ser på recount i stedet for å følge med på hva som skjer rundt deg. Så det burde frigi litt plass. :p

 

 

Har det kun for att jeg bruker det som Ele, DK en min og roguen min.

Lenke til kommentar
  • Fjern de to loddrette spellbars på høyre skjermen.
  • Flytt deBuff frames til (feks) loddrett under minimapp intil kanten av skjermen.
  • Som noen andre har nevnt, trenger du fremme recount og omen?
  • Scaler ned GRID.
  • Trenger du framme MT target? Ellers fjern an.

 

 

1: Nja liker dem kun for heroism. men har dem på mouseover nå.

2:God idé bare den crasher med questene da :p

3: Jeg har ikke noe for og fylle opp tomrommet med ellers :S og er som regel på "hide" hadde dem bare på akuratt der for og vise possisjonene for dem når jeg evt er på rogue / dk eller spiller elemental. Recount er digg og ha som raid leader også.

4: Scale ned grid, done. Men skjønner ikke helt meningen :p kan enkelt redusere høyden og lengden I stedet sånn att ikke skriften blir mer uklar.

5: MT Target? er det den til venstre du mener? det er focus og Focus's target digg for mana manaqement.

 

I hvertall juster slik at Omen og Recount er like store. Ser rart ut med størrelse forskjell på tekst og bars.

 

Har gjort det etter jeg tok det SSet.

Lenke til kommentar
Hehe. Som jeg tidligere har lastet opp.. Mitt ui så gjør jeg det igjen.

Skulle egentlig ønsket meg noen gode comments på plassering / tilpassing av Grid og Cast bar ( er ikke så veldig fornøyd med de.

 

Personlig ville jeg splittet buttons i 2 grupper slik at du kan trykke Grid ned i midten, for bedre "sikt".Eventuellt bygge i lengden istedenfor høyden. Jeg har gjort det på denne måten:

 

Video fra Twin Val'Kyrs heroic fra mitt POV:

 

 

(elsker UIet ditt sin "fasong" :p)

 

Joda, hadde ditt UI som en av flere inspirasjons kilder. Men som du sikkert ser har jeg neppe stor nok skjerm til og bygge i lengden i stedet for høyden. Og liket og holde en viss "fasong" på UIet til tanking, healing og dps derfor har jegd et slik. Skal prøve og splitte opp Actionbarsene opp i 2 grupper litt senere. Atm har jeg Spansk eksamen som skal framføres i morgen. Så jeg vil neppe bruke mer tid på wow enn ett raid. Om jeg raider i det hele tatt i dag. Takk så mye for alle gode svar!

 

 

EDIT: Wooot det ble 3 poster?! Jeg skrev jo alt i en!

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar
ALT ER lik textur

Tror du missforstår.

 

Hvis du ser på grid, så er det stor forskjell på grid og unit frames.

Prøv å få dem til å ligne på hverandre. Ser mye bedre ut da. :)

 

Edit:

Ta å rediger innleggene dine istedenfor å floode tråden. :)

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut NoMilkToday. Eneste som kunne trengt en oppdatering er nameplates. Ser ut som en antikvitet sammen med resten av UI'en din :)

Ellers syntes jeg det ser litt snodig ut med delingen av buffs. Kjenner ikke igjen de to buff'ene i midten men regner med at det er weapon buffs? Hvis det stemmer så ville jeg satt de hakket under den nederste raden. Blir litt mer sammenhengene da.

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt så og si ferdig med UI'en. Tror faktisk jeg kan bruke denne en stund ;)

post-157335-1259281064_thumb.jpg

 

Addons:

 

 

 

Liten edit etter bildet er tatt. Har fjernet debuffs fra targets target. Og holder på med å finne noen passende gradient farger til Questhelper.

 

Noe annet dere har å anbefale?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...