NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Mulig. vell dette har ikke noe om WindowMode i Windows 7. Dette er pure graphic (UI) problem. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Mulig. vell dette har ikke noe om WindowMode i Windows 7. Dette er pure graphic (UI) problem. Ikke nødvendigvis, siden taskbaren er større, blir oppløsningen mindre i windowed mode. Dermed forskyver grafikken seg. Du kan prøve å nudge unitframesa en pixel eller to oppover el. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) japp med windows 7 taskbar er oppløsningen i windowmode 1440x848 mens med små ikoner 1440x855 Mens i Vista var det 1440x850 Så vet hvor problemet ligger men så skrudde jeg av window mode. hakket pikselene opp itil 20 hakk på UFsa (en etter en) ingen problem. Men tipper feilen ligger I att jeg har satt mine nVidia instillinger for kun YTELSE mens i Vista hadde jeg det balansert tester dette nå. nei var visst ikke det :S Endret 25. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Dette virker veldig merkelig :S Oculairs: Hvilket UI scale bruker du for dine UIs? EDIT: Alt set liksom litt strukket. Merkelig med tanke på att til og med bartender ser litt ut som det i tilleg :S Endret 25. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dette virker veldig merkelig :S Oculairs: Hvilket UI scale bruker du for dine UIs? Bruker 768 / 1050 som er ca. 0,731 i ditt tilfelle bør du teste å bruke /run SetCVar('uiScale', 768 / 848) Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da skle UIet meget så ut Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Da skle UIet meget så ut Ikke så rart hvis du har bygget det opp på en annen uiscale. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja tenkte du mente det som en løsning på mitt problem med ut fadene borders på visse elementer. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 UIen til shamanen min. Transfera nettopp og byttet faction. Mangler litt tweaking men lurer på om jeg skal settet opp UIen på ny Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fikk fikset det. hadde noe feil settings i nVidia kontroll panel. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 meget behagelig for øyet 'tmolberg' Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ikke ille. men etter min smak.. Old school. Endre det meste av textur. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 NoMilkToday, jeg er litt ol'skool av meg Sitter alltid å mimrer tilbake til MCtidene Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Njeee det gjør vi alle. Tenkte mere Slutten av Tbc da når Hal's UI var ute og eide. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hehe, faktisk så er noen av texturene fra hals ui. TBC var vel egentlig storia for min del mtp raiding. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hehe. Som jeg tidligere har lastet opp.. Mitt ui så gjør jeg det igjen. Skulle egentlig ønsket meg noen gode comments på plassering / tilpassing av Grid og Cast bar ( er ikke så veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tja, personlig ville jeg gjort om på buff bars. Flyttet dem til en av kantene og satt på descending. Ta e.v.t. å flytt buffs til venstre siden, og flytt map til høyre istedetfor venstre. Også ville jeg nok ha gjort den action baren til høyre kun synlig ved mouseover. Syntes også forskjellen på raid, player og target er litt forstyrrende. Prøv heller å bruk nogenlunde like teksturer. Target of target kunne godt vært flyttet litt opp. Dette er det jeg mener da. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har du virkelig bruk for omen/recount in-combat som resto? Håper for din skyld og de du raider at du ikke sitter å ser på recount i stedet for å følge med på hva som skjer rundt deg. Så det burde frigi litt plass. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fjern de to loddrette spellbars på høyre skjermen. Flytt deBuff frames til (feks) loddrett under minimapp intil kanten av skjermen. Som noen andre har nevnt, trenger du fremme recount og omen? Scaler ned GRID. Trenger du framme MT target? Ellers fjern an. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) I hvertall juster slik at Omen og Recount er like store. Ser rart ut med størrelse forskjell på tekst og bars. Endret 26. november 2009 av Kald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå