Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne poste ett lite bilde fra shamanen av mitt UI for nå. Mer eller mindre ferdig (ja vet, lav HPS der. Startet netopp og heale, endte opp på toppen med 4,4k hps.)

Grid er alt for høyt imo. Personlig ville jeg latt grid fylle seg opp horisontalt så du kan kutte ned høyden en god del

Edit: Kan forøvrig legge til UIet til resto druiden min:

Snakker om att grid tar mye plass! :p

Jaja jeg kjørte først horisontalt men det er liksom ikke hva jeg er vant til. :p takk uns.

Noe mer jeg kan gjøre med uiet?

Jeg skal ærlig si at hans plassering og utseende av GRID gjorde seg mye bedre enn ditt forslag. Hans er kanskje større men selve utseende gjorde at det tok seg bedre ut, min mening hvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
faen så fint!

Takk. Må si at den ui'en ikke finnes lenger. Ble ikke helt fornøyd med den uansett hva jeg gjorde.

Har hatt ett par dager nå blottet for inspirasjon så jeg lasta ned en ferdig pakke. Ikke helt minimalistisk, men grei.

Var ikke helt fornøyd med visse addons så jeg fjernet hele pakken utenom pitbull instillinger og no textures. Satte opp hele greia med andre addons og jeg ble ganske fornøyd.

post-157335-1259023183_thumb.jpg

Skal sies at den ser helt lik som pakken den er basert på. Litt for mye knapper og styr, men jeg liker den. Veldig funksjonell. Dog tror jeg ikke den lever lenge.

Lenke til kommentar
Takk. Må si at den ui'en ikke finnes lenger. Ble ikke helt fornøyd med den uansett hva jeg gjorde.

Har hatt ett par dager nå blottet for inspirasjon så jeg lasta ned en ferdig pakke. Ikke helt minimalistisk, men grei.

Var ikke helt fornøyd med visse addons så jeg fjernet hele pakken utenom pitbull instillinger og no textures. Satte opp hele greia med andre addons og jeg ble ganske fornøyd.

Skal sies at den ser helt lik som pakken den er basert på. Litt for mye knapper og styr, men jeg liker den. Veldig funksjonell. Dog tror jeg ikke den lever lenge.

Du har null aning hvor den kan finnes hen? Ser ut som akkurat det utgangspunktet jeg er ute etter. :(

Edit: Takk for inspirasjon iaff. :]

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Inspirasjonen er hentet fra KittyUI :)

Inspirasjonen? Det ER jo den UI'en. I det siste er denne tråden halvfull av folk som viser frem "sin" UI uten å nevne at det er en ferdig pakke, muligens med et tillagt, og malplassert dmg-meter et eller annet sted.

Hvis du leser min post ett par hakk hopp så skjønner du tegninga.

Lenke til kommentar
Inspirasjonen er hentet fra KittyUI :)

Inspirasjonen? Det ER jo den UI'en. I det siste er denne tråden halvfull av folk som viser frem "sin" UI uten å nevne at det er en ferdig pakke, muligens med et tillagt, og malplassert dmg-meter et eller annet sted.

Hvis du leser min post ett par hakk hopp så skjønner du tegninga.

Ja, det ser jeg, men har du satt den opp fra scratch selv etter å ha blitt inspirert av Kitty UI, eller har du lastet ned Kitty UI, og endret på map og buffplassering? I såfall beklager jeg.

Om ikke så mener jeg at det er et minstekrav å fortelle HVOR/HVEM "ditt" interface kommer fra.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned pakken, men mislikte hvilke addons den brukte og hvordan ett par ting var satt opp. Så jeg tok vare på pitbull og noen textures og satte opp alt fra scratch. Planen var hele tiden at det skulle ligne på KittyUI fordi jeg likte oppsettet.

og jeg ser egentlig ikke det som ett kriteria å fortelle hva man ble inspirert av. Blir man spurt kan man fortelle selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Du har null aning hvor den kan finnes hen? Ser ut som akkurat det utgangspunktet jeg er ute etter. :(

Edit: Takk for inspirasjon iaff. :]

Er det ikke sånn druid UIet ditt så ut en periode i TBC?

Bare med oransje streker? :p

Lenke til kommentar

For meg så handler denne tråden om å få inspirasjon og komme med kritikk (god eller dårlig).

Det handler om å vise fram noe man syntes er fint. Om man har brukt mangfoldige timer eller bare har lastet ned spiller absolutt ingen rolle.

Hvis jeg skal pirke så sier første post ingenting om at man ikke kan poste ferdig oppsatt UI's.

Etter en kanne kaffe og en litt vond rygg så har jeg kommer opp med dette:

Idle med target:

post-157335-1259060848_thumb.jpg

I combat:

post-157335-1259060907_thumb.jpg

Kan også legge med at denne er ikke basert på en interface pakke eller ett screenshot. Den er tatt fullstendig ut av min egen slitne fantasi.

Addons:

Endret av Kald
Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne poste ett lite bilde fra shamanen av mitt UI for nå. Mer eller mindre ferdig (ja vet, lav HPS der. Startet netopp og heale, endte opp på toppen med 4,4k hps.)

Grid er alt for høyt imo. Personlig ville jeg latt grid fylle seg opp horisontalt så du kan kutte ned høyden en god del

Edit: Kan forøvrig legge til UIet til resto druiden min:

Snakker om att grid tar mye plass! :p

Jaja jeg kjørte først horisontalt men det er liksom ikke hva jeg er vant til. :p takk uns.

Noe mer jeg kan gjøre med uiet?

Jeg skal ærlig si at hans plassering og utseende av GRID gjorde seg mye bedre enn ditt forslag. Hans er kanskje større men selve utseende gjorde at det tok seg bedre ut, min mening hvertfall.

Meget enig. er selv ikke helt fornøyd med grid selv. Har lyst til og tenke ut en possisjon eller lignende for og plassere grid i sentrum men selvom ha en god plass til castbar, andre ting og grid ta litt mindre plass samt horisontalt.

Lenke til kommentar
For meg så handler denne tråden om å få inspirasjon og komme med kritikk (god eller dårlig).

Det handler om å vise fram noe man syntes er fint. Om man har brukt mangfoldige timer eller bare har lastet ned spiller absolutt ingen rolle.

Hvis jeg skal pirke så sier første post ingenting om at man ikke kan poste ferdig oppsatt UI's.

Etter en kanne kaffe og en litt vond rygg så har jeg kommer opp med dette:

Idle med target:

post-157335-1259060848_thumb.jpg

I combat:

post-157335-1259060907_thumb.jpg

Kan også legge med at denne er ikke basert på en interface pakke eller ett screenshot. Den er tatt fullstendig ut av min egen slitne fantasi.

Addons:

Var heller ikke ille men ville hatt ett annet skin på buttonsa. men men min smak.

Til Woe: Ja jeg er ganske enig att når men først kommer i en SHOW OFF må man ha laget det selv. om man stjeler noen addons eller setter opp ett ui nesten look'a'like en ui pakke burde det i det minste nevnes (som det var i dette tilfellet) Selv ble jeg inspiret av UFsa til caith og bestemte meg for og stjele Sharedmedia pakken med texturene og resized mine (bygget opp fra grunn) og satte en del nye funksjoner i gang som "Mouseover healing done til det targeted" etc for mitt personlig bruk.

Ellers er alt annet satt opp og mye tid brukt forran skjermen for og forbedre med KG panels. Jaja ville egentlig bare si meg litt enig med begge parter. Siden så lenge ui pakken er nevnt er det null problem. også kan det hende att noen persjoner ikke liker visse addons og replacer de med de den persjonen liker som f.eks. Jeg hater dominos så i mitt tilfelle ville jeg tatt bartender, men satte den helt lik som i ui pakken for og få gamle gode "ui" tilbake.

- Milk

Lenke til kommentar

Etter og ha gått over til windows 7 ble jeg nødt til og stoppe med window mode. Dette fikk mitt ui til og "skli" ut. Siden f.eks. minimap texturen etc ble feil. Noen vei og fikse dette? Jeg ristet bare på unitframen jeg manglet borderen på i pitbull en eller to ganger så var den perfekt tilbake i vista. men funker ikke nå lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...