Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

joda smått og fint. selv ville jeg hatt noe mer utfyllende som gier deg nok info i raid att du smekker samt minimalistisk når du er i instance eller afk og gjerne minimalistisk i raid aswell

 

Litt Off-topic. Noen som vet om en veldig fin addon til og endre nameplates over targets etc?

 

 

http://www.wowinterface.com/downloads/info...Nameplates.html så jo greie ut. noen andre?

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar
Satte sammen dette uiet til death knighten i går. Lagde det ganske fort og har ikke fått testet i raid ennå, så sikkert en del mangler.

529964.jpeg

 

Forresten: Hva heter den addonen som fjerner standard party?

 

 

Må Si den var ganske lekker, Ville vurdert Grid For partyframes, og noe kg panels i bakgrunnen for actionbarsene (Litt mer tydelig).

 

Endre farve på buff border, hold deg til en farve som "border".

Her er min nye fete UI. Har jobbet skikkelig lenge med den!

post-157335-1258748694_thumb.jpg

 

Har bare litt arbeid igjen.

 

 

Sier bare noen addons du burde vurdere.

-Pitbull

-Buttonfacade

-Buttonfacade_Caith

-Prat / Chatter

-KgPanels

-Forte / Cooline

-rBuff / Buffalo / StratinaBuffFrames / ElkanoBuffBars.

 

Fjern eller scale ned Bags Og macro meny, Forsert Border runt minimap, fjern ikoner på minimap, Flytt chat helt ned, lag noe kult ut av KgPanels.

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Var det noen som var morsomme her?

 

Noen ting jeg ville endret på med en gang:

 

- Ulik størrelse på font og bar størrelse mellom Omen og Recount.

- Behøver du virkelig 5 fulle action bars med knapper framme? Kanskje bruke shift + 1/2/3 litt mer.

- Ser rart og rotete ut med tre forskjellige bars til buffs.

- Behøver du heals på target frames i tilegg til scrolling combat text visning av heals?

- Du har mange fine farger, men når alle er sylskarpe så kommer du til å bli sliten i øynene pga at alle kjemper om oppmerksomhet.

- Fjern error text.

- Den Kgpanels 'streken' du har gående på begge sider passer over recount og omen, men ikke chatten. Ser bare malplassert ut.

Endret av Kald
Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne poste ett lite bilde fra shamanen av mitt UI for nå. Mer eller mindre ferdig (ja vet, lav HPS der. Startet netopp og heale, endte opp på toppen med 4,4k hps.)

 

15hius4.jpg

 

Grid er alt for høyt imo. Personlig ville jeg latt grid fylle seg opp horisontalt så du kan kutte ned høyden en god del

 

Edit: Kan forøvrig legge til UIet til resto druiden min:

post-138442-1258820915_thumb.jpg

Endret av Delta_hf
Lenke til kommentar
Tenkte jeg kunne poste ett lite bilde fra shamanen av mitt UI for nå. Mer eller mindre ferdig (ja vet, lav HPS der. Startet netopp og heale, endte opp på toppen med 4,4k hps.)

 

15hius4.jpg

 

Grid er alt for høyt imo. Personlig ville jeg latt grid fylle seg opp horisontalt så du kan kutte ned høyden en god del

 

Edit: Kan forøvrig legge til UIet til resto druiden min:

post-138442-1258820915_thumb.jpg

 

 

Snakker om att grid tar mye plass! :p

 

Jaja jeg kjørte først horisontalt men det er liksom ikke hva jeg er vant til. :p takk uns.

 

Noe mer jeg kan gjøre med uiet?

 

WIP

post-157335-1258822344_thumb.jpg

 

Skal sies at mitt forrige screenshot av min 'fete' UI, ikke var helt oppriktig.

faen så fint!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...