NoMilkToday Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Planen var å legge med en liste addons med det siste bildet, men det gikk meg fullstendig forbi. - !ettan - Bagnon - Buttonfacade - Buttonfacade Apathy - CoolLine - Dominos - kgPanels - lcLoot - LightHeaded - lolTip - MikScrollingBattleText - oUF - oUF_freeb - oUF_freebgrid - pMinimap - Prat 3.0 - Quartz - Satrina Buff Frame - SLDataText - Xparky - AI-Art Gleder meg til å se hva du får til NoMilkToday Den var grundig og fin liste :> ja får se hva jeg får til. Men først må jeg få til og få litt tid til og konfigurere userinterfacet mitt. har s alt for mye gående om dagen og når jeg først har tid til wow så raiders jeg eller gjør hva jeg syntes er morsomt, joda UI kan være morsomt også. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Her er mitt UI, har hatt det en god stund nå og er ganske fornøyd med det. Lagd selv for lengesiden, og er blitt forbedret og endret utallige ganger siden. Gi gjerne tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Andeby: Ting jeg ville forandret/fikset på er; Buff/debuff på target frame, ser at den kræsjer med damage meter. Flyttet palabuff greiene som står til høyre for raid frames, bort til høyre hjørne eller noen av hjørnene. Ellers så ser vel den fin ut =) Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har irritert meg litt over buff-frames selv, men er dessverre ikke så mye jeg kan gjøre siden det er oUF og jeg ikke kan Lua. Palabuff addonen kan sikkert flyttes, skal se på det. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Da ville jeg valgt en unitframe addon som du kan bruke. Hvilket oUF skin bruker du? Send navnet til meg på PM, så kan jeg hjelpe deg. Er ikke no vits å gå med off-topic en det vi allerede er Endret 16. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg ville byttet UFs definitivt, kjørt med Grid, Dratt chatten helt ut for størst mulig chat, endret texturen på buttons og texturen på omen + bars på dmg meater, Også forkøvet den nederste delen noen hakk nedover I ogmed att det er mye bortkastet plass under og bruk en annen texture på kgpanels, dra med minimapen i KG panels fin noe som kan prasseres mellom minimap og dmg meater. Putte buffsa dine opp i høyre hjørne, pallypower kanskje på fade out eller evt nede i venstre ved siden av minimap, ville tatt i bruk en cd addon som f.eks forte eller cooline og trappet ned noe kolosalt med buttons. Fjerne "not ready yet" teksten, og pixel font passer ikke akuratt godt inn i ditt ui, endre dette. Endret 17. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jaja her er mitt! Si hva dere syns og hva jeg burde endre på Hva er de fargene på minimappet? Lenke til kommentar
Kald Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er en addon som heter Carbonite. Den merker av område du har quest i. Akkurat som questhelper. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Ok så tok jeg meg endelig tid til og sette opp UI'et da Ensedte tingen jeg ser som mangler er att jeg skal putte inn !ettan Laster opp UI shot av Shaman, DK + Addon liste og raid shoots senere. Idle med show off av Forte. Castbars (Idle) Med nesten alt "showed" Ja jeg tasha UF's fra Caith > men modifyet dem litt. Endret 18. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dobbel post.. Igjen Jaja Ville bare si att jeg har satt opp UI på alle chars og er rimelig fornøyd. Poster 5 man combat om ikke lenge Lenke til kommentar
Kald Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hva er vitsen med cooldown på knappene og et cooldown meter? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 få det inn med teskje? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 nei det er kun fordi jeg er vant til og ha knappene framme men 100% enig med deg, ikke fult vits Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 var ment som en spøk det jeg skrev. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Skjønte det Raid shoot på shaman (Out of Combat): Tar ett nytt bilde når vi starter. Irriterer meg ganske att det ikke er dynamisk med UF'sa men kan rett og slett ikke forstørre grid, fordi jeg er vant til det sånn Endret den stygge fargen på priset og shaman til normal. Damn endelig xD Endret 18. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Eneste jeg misliker er plassering av Player/Target frames og størrelsen(font størrelsen) på chatten. Må dille litt mere tror jeg. Skada og Omen deler samme plassering ved høyre kgpanel. Kan linke addon listen min men tror det meste kan tippes fram til Addon Liste: Addon Control Panel Align Atlas + Loot Bagnon Bartender4 ButtonFacade Caith Darion Dsm DsmFade Elegance LiteFlat Serenity Sleek Tapestry BuyEmAll caelNameplates Cartographer Battlegrounds Coordinates Group Colors Instance Maps Deadly Boss Mods Battlegrounds Chamber of Aspects Crusaders' Coliseum Icecrown Citadel Naxxramas Party Ulduar Decursive Elkano's BuffBars EnhancedColourPicker ForteXorcist II Casting Cooldown Mage Timer Jobber kgPanels Mik's Scrolling Battle Text Minimalist Omen3 OmniCC Pitbull4 PortalBox v0.7 Postal Prat 3.0 Quartz RatingBuster Reflux RollTracker SexyMap SharedMedia Skada SpamSentry SpellBinder TipTac (F)onts/(T)exture/(B)oarder: (F) Avqest (T) Glamour7 (B) Stripped Endret 19. november 2009 av Léon_ Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bruker denne for øyeblikket. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fint og minimalt. Men I min smak litt For miimalt hva med forte eller cool line? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Av en eller annen grunn er actionbarene mine borte på bildet, det merket jeg ikke før nå. Skal prøve å legg opp ett nytt bilde med actionbars Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Bilde 1 - Hvordan det ser ut i combat hos meg, Grid er oppe i venstre hjørnet og omen kommer opp under recount i group/raid. Bilde 2 - Viser den andre actionbaren som er mouseover. Endret 20. november 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå