Ocularis Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Oculairs.Så veldig kjent ut dette: http://i36.tinypic.com/efggte.jpg Det er vel med all sannsynlighet http://www.wowinterface.com/downloads/info...solEdition.html som jeg klart ble inspirert av. Regner ikke med at den som bruker uien du linker til har lagd oUF layout av det. Endret 12. november 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Kald Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Da er jeg så og si ferdig med UI'en. Bare ett par småting som gjenstår, men de syntes ikke uansett Når jeg er i gruppe eller raid så kommer grid opp nede ved minimap. Og takk for hjelpen Ocularis. Når du pekte det ut så skjønte jeg hvordan det fungerte og har nå en fin gradient farge når helsen er lav. Endret 12. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 ble veldig fint det der nå! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Altfor tomt spør du meg kunne ha aldri brukt addon som ser sånn ut, alt altfor tomt, må jo ha dashbord som SAS fly da :> Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Haha ^^ Minimalistisk ftw xD Lenke til kommentar
n4w Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Altfor tomt spør du meg kunne ha aldri brukt addon som ser sånn ut, alt altfor tomt, må jo ha dashbord som SAS fly da :> Edit: Spoiler. Endret 15. november 2009 av n4w Lenke til kommentar
Porto Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det der hadde jeg aldri takla Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Min UI på holy paladinen. Må nå kunne si meg ganske fornøyd, fått kuttet ut mye av det tullet jeg har hatt framme. Bare synd det ikke er helt 100% når jeg bytter til prot Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Ohoi mye som kunne gjøres der. Hide party frames, 1 chat, mincre buttons og skaff et skin til dem, endre texturen på group thingyen andre UFs, ny minimaap og annen nøytal farve på buffs. du har litt for mye "farge" på dette uiet. Du må velge deg noen hoved farger om ikke du vill ha ett knash farge ui. Det er gjerne greit og ha en fadene textur i såfall. Hva er vitsen med så store knapper? Buff frames på party er waste egentlig. Bytt ut Titan Panel med FuBar.. mye mer men får vell starte med dette. Edit: Glemte og si. Hva er vitsen med tekst der det står "Buffs" og "debuffs"? Endret 15. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Da er jeg så og si ferdig med UI'en. Bare ett par småting som gjenstår, men de syntes ikke uansett Når jeg er i gruppe eller raid så kommer grid opp nede ved minimap. Og takk for hjelpen Ocularis. Når du pekte det ut så skjønte jeg hvordan det fungerte og har nå en fin gradient farge når helsen er lav. Dobbel post :OO Jaja lurte egentlig på om du kunne nevne de addonene man ser? vet nesten alle men hadde vert kult. Siden jeg skal bygge meg ett ui med inspirasjon fra litt av hvert ui jeg har sett rundt og som jeg syntes ser stilig ut samt ser ut til og funke til raiding etc. Lenke til kommentar
Suplatik Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jaja her er mitt! Si hva dere syns og hva jeg burde endre på Endret 15. november 2009 av Suplatik Lenke til kommentar
Kald Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Planen var å legge med en liste addons med det siste bildet, men det gikk meg fullstendig forbi. - !ettan - Bagnon - Buttonfacade - Buttonfacade Apathy - CoolLine - Dominos - kgPanels - lcLoot - LightHeaded - lolTip - MikScrollingBattleText - oUF - oUF_freeb - oUF_freebgrid - pMinimap - Prat 3.0 - Quartz - Satrina Buff Frame - SLDataText - Xparky - AI-Art Gleder meg til å se hva du får til NoMilkToday Endret 16. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
Kald Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Jaja her er mitt! Si hva dere syns og hva jeg burde endre på Jeg ville startet med å fjerne minimap og alle knappene rundt. Hvis du er ferdig med å sette opp alle addons så behøver du ikke de ekle knappene lenger. Så kan du sette carbonite der minimap var Og du behøver vel strengt tatt ikke omen og recount når du løper rundt alene? Endret 16. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det jeg bruker atm =) Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hvorfor har du to minimaps? Buffs er litt rart plassert. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Bruker bare et minimap Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Han siktet vel til Suplatik sitt screenshot. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Han siktet vel til Suplatik sitt screenshot. Faktisk ikke helt umulig Lenke til kommentar
Suplatik Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg bruker to minimaps fordi jeg bruker ikke carbonite når jeg raider eller er i instances. Nå var det bare et raskt screenie som viste åssen jeg har satt opp addons Omen og recount var der fordi jeg ville vise hvordan jeg hadde satt opp til raids og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå