Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Kjørte enda mørkere jeg Har også endret unit frames. Endret 10. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 1000 ganger bedre med nye UFs! Jaja ikke ille som mørkere heller. men vell har noe med omgivelsene og gjøre også, vedder på att det ikke er like attraktivt uten for ferals. Jaja hvilke Ufs bruker du? Pitbull eller noe ferdig pakk? Så hvertfall ektremt fine ut Lenke til kommentar
Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Det er oUF med Freeb. Har også oUF_Experience for en grei liten xp bar. Slenger med ett bilde av UI i Tanaris. Endret 10. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 joda ble pent med nye UFs! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Trenger hjelp til valg av interface addon, har aldri hatt interface å trenger noen råd. Skal brukes til PVE (Survival Hunter) Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Det er oUF med Freeb.Har også oUF_Experience for en grei liten xp bar. Slenger med ett bilde av UI i Tanaris. Ser bra ut, men her er noen småting jeg ville vurdert. Færre fonter Lik størrelse/border på ikoner Hvit tekstfarge på buffs Faction-ikon på din egen UF kan vel fjernes Gjør plass til lengre target-navn Btw, kudos på 333 FPS Endret 9. november 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Enig med poster over, Og den cooline'en eller forte over actionbarsa forstyrrer litt. Tenke på forminske eller reposisjonere. kanskje begge? ville også gjort noe med looken på knappene på actionbars og reposisjonert xp baren. mens personelig liker jeg ikke cast bar under ufs eller på siden av skjermen. Vurdere legge den over action barsa men bare synelig når du caster ofc. du trenger jo ikke action barsa direkte du har jo en cooldown addon for og holde styr på cooldowns og du har vell keybinds eventuelt legge den som veldig smal over actionbars og under cooldown baren, ville gjort noe med cooldown iconene sammen med actionbars iconene. ellers ser der bra ut, spessielt med den texturen på siden. Som sagt prøv en fading på sidene som i addonen !ettan. Kunne passet kult inn i ditt ui! EDIT: Joda noe border textur rundt cooldown iconene ville gjort susen. Og scale ned men inne lengden på baren. Lenger cooldown count egentlig. Jaja så vist først nå att du hadde en fade out. men fremhev denne litt mer. Endret 9. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Noen som er helt spesielt gode på å vite hva forskjellige addons heter, som kan svare meg på hva denne karen bruker? http://www.youtube.com/watch?v=TIxCGe8cDnk&hd=1 Er spesielt interessert i hvilke unit frames han bruker. Utrolig stilig med 3D visning av hvem han er, og hvem han har som target. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Som sagt prøv en fading på sidene som i addonen !ettan. Kunne passet kult inn i ditt ui! !ettan ligger inne, men har endret på hvor mye inn på skjermen den går. Nå har jeg satt den til å bare så vidt lage en grei fade på siden. Holder på med en god kopp te og endrer litt. Mye bra kritikk. Kommer med oppdatering enten seinere i natt eller i morgen tidlig Lenke til kommentar
Kald Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Blir en liten dobbelpost her nå, men det får neste bare være. - Fikset maks lengde på target navn så den stemmer bedre overens med den nye bredden. - Endret fargen på buff timers og det ble bedre med hvit. - Endret på Coolline utseende. Er også lagt inn på KgPanels bar der action bar var tidligere. - Fjernet PvP merket på player, targettarget og target. - Fjernet action bar da jeg har alt på keybinds og ikke behøver to steder å se cooldowns på. - Fjernet oUF_experience og lagt inn en sldatatext plugin som viser xp. Dog i litt annen tykkelse enn resten, det skal fikses. - Fjernet castingbar fra oUF og lagt inn quartz. Target castingbar kommer rett over player og er lik i utseende. - Har en font gående igjennom hele UI. Holder på å finne ut hvordan jeg endrer font og farge på questhelper. Og gjøre ikonet øverst til venstre mindre irriterende. Har også planer om å endre på tekst farge i chat vinduet. Trenger også å få byttet scrolling combat font, fordi den som er der nå ser ikke ut. Edit: Ser på bildet at debuffs ikke har hvit timer text, det er nå fikset. Endret 10. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser pent ut. Eneste jeg ville vurdert å bytte på sånn i farten er plasseringen av player og targettarget debuffs. Heller plassere de over eller under respektive parents. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Du har helt rett Ocularis. Har nå fjernet debuffs over player og endret plassering og størrelse på ToT frame debuffs. oUF_freeb hadde i starten mere luft mellom frames så det passer sikkert litt bedre med debuffs på siden da. Driver også å eksperimenterer med svarte UFs og svart kgpanels bar nederst. Må bare finne hvor i .LUA filen farge valget ligger til oUF. Oppdatering: Har fjernet Sldatatext experience da denne ikke fungerte skikkelig. Har nå byttet den ut med Xparky og festet den til minimap. Syntes det ble en ganske grei plassering der den ikke kom i veien. Hva syntes dere om buffs og debuffs på høyre siden? Endret 10. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) ja se der! mye bedre. thougth du må gjøre noe med den castingbaren. Ikke noe og skryte av EDIT: OOps så ikke att du hadde endret litt. Joda forleng cast baren til ca samme lengde som cooline er. vill se mere symetrisk ut da. noe som er finere. UFsa må ha samme "basis" farge som restem ellers blir det bare dumt. ellers mye bedre. Genial plass for xp bar btw. ENDA EN EDIT: haha ville nesten spurt om ui pakke her. med noen av mine egene personelige endringer hadde det sett noe jævlig nice ut på death knighten min jaja skal bygge opp mitt eget snart. trenger bare ett bilde på hvordan det kan bli så minimalsk men samtidig informant som overhode mulig. har samlet en del idé'er fra ditt og Oculairs ui og har litt peil nå. Trenger fortsatt basis cluet da :S Endret 10. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Kald Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Prøvde med castingbar like lang som coolline, men det ble bare seende mektig teit ut. Har heller gått for en annen løsning. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Joda ser bra ut når ditt target caster. men ellers er jeg ikke noe fan av det. Min mening. Vell gjør du alt annet enn UFsa mørkere blir det litt teit. Du må gjøre dem i det minste "litt" mørkere Lenke til kommentar
Kald Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Er delvis enig med det du sier, men på en annen side hvis man har en castbar som er såpass så byr det på andre problemer. Tenker da på at casts fyker forbi så fort at blir teit eller at det tar unødvendig lang tid å se hvor man er på en cast. Jobber med saken. Siden jeg ikke har noe erfaring med LUA koding så blir det bare til at jeg kikker rundt til jeg finner det jeg trenger, og jeg har ikke funnet farge innstillingene til healthbar. Edit: Fant ut at fargen på healthbar kommer av at den bruker en texture... følte meg litt teit der hehe. Har skiftet ting tilbake til grått, ting syntes litt bedre da. Endret 11. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Edit: Fant ut at fargen på healthbar kommer av at den bruker en texture... følte meg litt teit der hehe. Har skiftet ting tilbake til grått, ting syntes litt bedre da. Er den teksturen farget sånn som unitframesa er farget nå? Skal være mulig å endre fargen, selv om det er en tekstur. Ikke det at jeg har sett på oUF_freeb sin kode, men jeg antar at det er en mulighet å skifte på det. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Var det samme jeg trodde. Åpnet opp teksturen i gimp og endret farge på den og da ble fargen endret in-game også. Men på en annen side så hvis jeg eller target mister helse så kjører den på med en gradient farge. Så noe må jeg ha oversett. Endret 11. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Blir litt off-topic nå, men. Hvis du sliter med en gradient bør du titte på; -- BarColor --bar:SetStatusBarColor(.3,.3,.3) if(max ~= 0)then x,y,z = self.ColorGradient((min/max), .65,.25,.25, .25,.25,.25, .25,.25,.25) else x,y,z = .25,.25,.25 end bar:SetStatusBarColor(x,y,z) evt. endre det til; -- BarColor bar:SetStatusBarColor(.3,.3,.3) --[[if(max ~= 0)then x,y,z = self.ColorGradient((min/max), .65,.25,.25, .25,.25,.25, .25,.25,.25) else x,y,z = .25,.25,.25 end bar:SetStatusBarColor(x,y,z)]] da vil fargen inne i bar:SetStatusBarColor( ) være solid uansett hp nivå. (du kan også bruke rgb verdier; f.eks. bar.SetStatusBarColor(0/255, 255/255, 230/255) For en lyseblå farge. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Oculairs. Så veldig kjent ut dette: http://i36.tinypic.com/efggte.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå