Ocularis Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Soft frames / blurra screen / whatever du vil kalle det. http://unnatural-ssl.com/upload/!ettan.zip Oppe i 24 timer, grab it while it's hot. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg flakser igjen! Haha fikk med meg den pakken av !ettan NICE Takker og bukker Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Samme her. Den sorte "blur" effekten er hæærlig! Tusen takk Ocularis. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 har flyttet litt rundt på ting , er sånn passe fornøyd , tror jeg må finne ut hvordan jeg kan få alle di forskellinge addons til og se like ut , og justere litt på plaseringen til combattekten og DBM litt harmoneringer av fonter mangler og , plaseringer er jeg tålig fornøy med , noe jeg merker jeg saveer er raid simulator i div addons , er stress og synse på hvordan ting ser ut i raid når man mangler selve raidet . Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Oculairs: " Liten oppdatering. http://unnatural-ssl.com/upload/WoWScrnSho...0409_133226.png " Herlig UI! Skal sette opp noe I den duren selv. Men hva heter den CD timer addonen igjen? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg gjetter CoolLine Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg gjetter CoolLine Stemmer bra det. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Endte med Forte Litte googling funker Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Soft frames / blurra screen / whatever du vil kalle det. http://unnatural-ssl.com/upload/!ettan.zip Oppe i 24 timer, grab it while it's hot. Over 24 timer nå^^ Vell tilbake til topic: Så det "siste verket" ditt og faen så fint det var. Ga meg noen fine ide'er om hvordan jeg skal bygge opp mitt nye UI når jeg får meg litt spilletid Endret 7. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Svært missfornøyd. Stikker tilbake til gamle standard ui jeg funker oftest best! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 er det fullskjerms oppløsing , var en rar oppløsning Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) nope, windowmode. Den oprinnelige oppløsningen er 1440x900 Endret 8. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nå, når jeg ser tilbake på det UIet mitt var det egentlig ganske greit. Men egentlig for mye "Timers" så jeg skal bygge meg ett ui som funker supert for både dps, healer og tank med mindre timers Lenke til kommentar
Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Har endret litt på det forrige oppsettet jeg hadde. Bruker også !ettan som Ocularis var så snill å dele med oss. Dog jeg har endret litt så den ikke fader så mye langs kantene. Endret 10. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 OK etter min smak. Ikek noe jeg ville brukt selv. men ikke dårlig heller! Lenke til kommentar
Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Tar gjerne imot tips hvis det er noe du mener burde forbedres eller er det bare en smaks ting? Liten oppdatering: Endret 10. november 2009 av Giba Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ville definitivt gjort noe med de UFsa men men min smak. Omen? Recount? Kunne jo ha prøvd !ettan som Oculairs lastet opp tidligere. Faen for en addon. Den eneste jeg beholdte etter mitt gamle UI! Lenke til kommentar
Kald Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har vurdert å endre noe på de. Er også ikke helt sikker på om jeg liker fargen på UF og kgpanels. Tror jeg skal gå for noe mørkere. Skal kikke litt på det nå og komme med en oppdatering. Når det kommer til recount og omen så ville de uansett vært skjult til jeg var i party eller raid, men siden jeg bare spiller på priesten (level 51) så blir den informasjonen unødvendig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Såg ikke noe gale med den UI'en, likte den Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg ville kjørt.. Ikke noe mørkere... men lysere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå