Kea Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bedre unitframes og ny buff addon. Er kanskje ikke det optimale raid UI, men så er det jo ikke så ofte jeg raider heller da. Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 keybinds skjult, etc. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvilke addons Skranglekasse? Vil gjerne ha den BGen du har på chattevinduene og UFene Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) øøh, er bare kgpanels med skinner border faktisk. trikse litt med border edge size under textures så får du samma effekt. tar 5min å peise sammen ellers, pitbull3/bt4/chinchilla/sct/rbuff/chatter/skinner/sldt/omnicc/tiptac/quartz Endret 31. oktober 2009 av skranglekasse Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvordan har du fått border på bartender? Finner ingen settings for det i Skinner eller i Bartender. Si det så skal jeg poste prtscrn her senere Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 LOL jeg er dum. KGpanels bak Bartender-bars med zoom på kanskje? Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 kgpanels som ligger bak alt ja. skinner har i grunn lite å si for selve utseendet, jeg bare bruker ramma som kom med i tillegg! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg fant ut at jeg må ha LITT mer knapper oppe enn det du har, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 De HP-barene som er over mobsa, hvem er det som styrer de? Er det PitBull? Har ikke sett de før, men likte ikke at de har annen "utførelse" enn alle andre bars jeg ahr Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 har så mye knapper jeg må ha, og pet bar, targets target, er ikke sikker på hvor jeg kan ha de, noen tips? samme med dps/threat og questhelper Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Threat-meter er jo bare tull, samme med recount, eller den kan lukkes å åpnes hvis du er dpswh0re. Questhelper er også bullshit som krysses av etter man dinger level 80. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Snakker du til meg? Hvordan mener du jeg skal vite når jeg skal slutte å fyre av shadowbolts i instance når jeg ikke vet hvor mye aggro jeg har? Det er ikke bare gode tanker (EDIT: tænk, ikke en tanke ) her i verden. Recount har jeg ikke. Sa aldri jeg var 80 er nok 73, så questhelper er veldig kjekk, bortsett fra startområdet til DK, der klikker den mongo, men det er en anna sak... Endret 31. oktober 2009 av Seruka Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Du slutter å kaste dem når target er død, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Om jeg fortsetter og vi har dårlig tank så får jeg aggro, vi dør, wiper. Om jeg slutter et sekund så han får bygd opp aggro igjen så tar vi bossen og vi klarer instance. Lenke til kommentar
skranglekasse Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Jeg fant ut at jeg må ha LITT mer knapper oppe enn det du har, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig... De HP-barene som er over mobsa, hvem er det som styrer de? Er det PitBull? Har ikke sett de før, men likte ikke at de har annen "utførelse" enn alle andre bars jeg ahr bruker rundt 35-40 hotkeys totalt, har skjult halvparten. + muligheten for å ha nameplates over target er innebygd i default ui, utseendet er endret til en viss grad takket være skinner. om du vil modifisere de ytterligere + legge til småfunksjoner kan du sjekke ut aloft. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Vil egentlig bare endre emboss så det blir likt alle andre bars. Min går innover, mens alle andre går utover (alu på de andre, denne er noe rart) Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Små justeringer og oppgraderinger for å tilpasse til priest som spiller litt nå. Video av hvordan det så ut før jeg forandret Lenke til kommentar
n4w Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Threat-meter er jo bare tull Jaja, spesielt hvis du er en god dps. "Who cares about overthreat as long as DPS is good" - Fyr i guildet. Omen er en meget kjekk addon for DPS som ikke speccer reduced threat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå