Kea Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Nå har jeg endelig et UI som jeg er fornøyd med. Etter en hel del dilling og styring riktignok Den ChatModen jeg likte best var faktisk PhanxChat. For Action Bars valgte jeg Dominos. Veldig grei og enkel å konfigurere. Jeg så etter en fin Buff-addon, men fant ingen jeg likte noe spesielt... Elkano's BuffBars var egentlig grei nok, men når det ser slik ut blir det litt for mye for min del. Endret 23. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hva er greien med kartet oppe til høyre? Et snitt av world map pluss local map oppå (regner med det er local eller zone, alle ikonene gjør det umulig å se noe som helst), og i tillegg overlapper hele greien med både buffs og Action Bars. For meg ser det ut som om hele UI-en bare er default pitbull og bartender som har blitt flyttet litt på. Som buff AddOn ville jeg ha prøvd Bison da, med den kan du flytte buffs og skalere den som du vil. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 sånn ser min hverdag ut for tiden en liten ting som ireiterer meg , finner ikke ut hvordan jeg bytter font i x-perl men men Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hva er greien med kartet oppe til høyre? Et snitt av world map pluss local map oppå (regner med det er local eller zone, alle ikonene gjør det umulig å se noe som helst), og i tillegg overlapper hele greien med både buffs og Action Bars. For meg ser det ut som om hele UI-en bare er default pitbull og bartender som har blitt flyttet litt på. Som buff AddOn ville jeg ha prøvd Bison da, med den kan du flytte buffs og skalere den som du vil. Minimapet i hjørnet er minimapet til Carbonite. Det ser bare så rotete ut fordi jeg zooma ut. Hadde jeg zooma litt mer inn, hadde du sett et detaljert kart av Dalaran. Nei, jeg bruker verken Pitbull eller Bartender. Jeg bruker AG_UnitFrames og Dominos. Tro du meg, det der er ikke et default UI. Det tok meg ca. 2 timer å få det til å se slik ut. Og forresten så overlapper ikke kartet vanligvis buffs, jeg bare dro det ut litt ekstra noen minutter tidligere for å sjekke noe. Slik så det ut før: Det måtte jeg bare endre på til slutt, for det var altfor rotete spør du meg. Og vanligvis så ser UI'et mitt nå for tida slik ut, med minimap og alt riktlig innstilt: Endret 24. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Leker litt med å produsere video av våre kills. Gjør en MASSE feil spillmessig på denne videoen(skylder på influensaen), men den gir et veldig greit overblikk av UI'et. http://www.vimeo.com/7237298 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Woe, kan du hjelpe meg å forstå ouF edit? Eller lua blir det da. Prøver å flytte de jevla unitframesa, men det er jo umulig å finne rett SetPoint når det er 100 stk i ouf_classic.lua :S Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 EEEEH! Glem det. Var faktisk VELDIG lett, bortsett fra pet, som er i forhold til player, Ble litt forvirra, skal se hva jeg får til, og poste resultatet som bilde her senere i natt Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 EEEEH! Glem det. Var faktisk VELDIG lett, bortsett fra pet, som er i forhold til player, Ble litt forvirra, skal se hva jeg får til, og poste resultatet som bilde her senere i natt Det er ocularis som er sjef på ouf. Jeg bruker pitbull Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Fikk det til, veldig simpelt faktisk: local player = oUF:Spawn"player" player:SetPoint("CENTER", -200, -380) Da står den -200 fra CENTER av skjermen på X-akse, og -380 på Y-akse, altså under og til venstre for midten. local player = oUF:Spawn"player" player:SetPoint("TOPLEFT", -30, 30) da står den -30 fra øverst, da TOPLEFT er 0, og 30 fra venstre kant. Man må bare prøve seg fram. http://www.wowwiki.com/API_Region_SetPoint Selv om ingen ønsket en hjelper så skrev jeg det Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oi. Stille observasjon: om 8 ranged får Bile samtidig, er det på tide å spre seg litt mer ut. Tror vår raid leader hadde klikket mongo om det hadde skjedd i våre raids Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 haha, det er et jævlig bra poeng! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Oi. Stille observasjon: om 8 ranged får Bile samtidig, er det på tide å spre seg litt mer ut. Tror vår raid leader hadde klikket mongo om det hadde skjedd i våre raids Jush sir. Måtte dra av meg headsettet for å slippe å høre på hylinga akkurat der. Lenke til kommentar
Intoxicate Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Utenfor combat. http://img194.imageshack.us/i/wowscrnshot102609171940.jpg/ I combat. http://img4.imageshack.us/i/wowscrnshot102609170309.jpg/ Har vurdert å deaktivere MSBT da jeg føler det blir for mye rot på skjermen, men har ikke bestemt meg enda. Vanligvis har jeg ikke Grid i vanlige 5man groups, og i raids har jeg deaktivert Pitbull da det tar for mye plass. Ellers er det noen småting jeg skal endre på, men alt i alt er jeg ganske fornøyd med UI'n min. Endret 28. oktober 2009 av Intoxicate Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Er det noen her som bruker Carbonite minimap? Har problemer med for tiden. Den lille biten av det originalet minikartet som egentlig skal være i hjørnet vider seg plutselig ut over hele kartet. Dette er utrolig frustrerende. Jeg slo av Carbonite minimap som en midlertidig løsning, men jeg likte det jo veldig godt. Jeg prøvde å nullstille instillengene for å få kartet tilbake til normalt, men det hjalp ikke. Noen som har en løsning? Endret 28. oktober 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Intoxicate: Har du vurdert å ta opp UI-scalen? Alt er jo så stort og så mye på skjermen. Lenke til kommentar
Intoxicate Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Intoxicate: Har du vurdert å ta opp UI-scalen? Alt er jo så stort og så mye på skjermen. Har allerede resiza UI scalen en god del og føler det blir litt smått om jeg resizer det enda mer. Spiller på bærbar, så skjermen er ikke så stor. Men jeg får prøve meg litt frem og se hva jeg trives best med. Er vel en vanesak det også, som alt annet. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Begynte på ny UI for ett par timer siden og har så langt kommet opp med dette. Mye av denne tiden har gått til å konfigurere oUF. Startet med en ferdig layout og har endret denne litt. Eneste jeg mangler er å fin justere fargene og stille litt på casting bar. Det jeg mangler er en måte å vise party og raid uten at det blir for voldsomt. Regner med at de fleste ser at jeg går for en minimalistisk stil. så hvis noen har en grei addon for party og raid så setter jeg pris på noen tips. Trenger også en annen font på den innebygde combat texten. Så langt har jeg bare funnet noen utdaterte. Ellers tar jeg gjerne i mot kritikk. Spiller ingen rolle om den er god eller dårlig. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Veldig stilig UI! Party/raid frames kan vel f.eks være noen diskré tynne bars langs venstre side av skjermen som viser hp og en tynn power bar nederst? Tror jeg ville ha gått for noe slikt i hvert fall. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Akkurat det jeg tenkte på selv Fant en addon som lot meg skifte font på combat text. Heter 'xDamageFont'. Den er dog utdatert, men fungerer ennå. Siste oppdatering: Har endret litt plass på player og target frame og satt castingbaren litt nærmere unitframes. Er ikke fornøyd med combat texten helt. Kan hende jeg prøver ut scrolling combat text eller en annen. Endret 30. oktober 2009 av Giba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå