Kea Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Mitt "nye" UI... har bare forandret på noen små ting. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Holy crap så mange knapper Men ellers en ok UI ^^ Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lille paladinen min som jeg vurderer å geare opp litt mer snart. 31~k selfbuffed blir litt lite nå fremover. Satser på noe i nærheten av 34-35k unbuffed. Noen tips til lette forbedringer. Legger ved armory.(Hun er alliance nå) Trenger naturligvis også tips til hvordan jeg kan forbedre UI'en min. Derfor legger jeg bildet i denne tråden. Håper på flotte svar http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Nefertete Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lille paladinen min som jeg vurderer å geare opp litt mer snart. 31~k selfbuffed blir litt lite nå fremover. Satser på noe i nærheten av 34-35k unbuffed. Noen tips til lette forbedringer. Legger ved armory.(Hun er alliance nå) Trenger naturligvis også tips til hvordan jeg kan forbedre UI'en min. Derfor legger jeg bildet i denne tråden. Håper på flotte svar http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Nefertete Nye unitframes, gjem minimapbuttons. Sett bars du ikke trenger på show on mouseover, Gjem klokka på minimapet (du trenger vel ikke to klokker?), all-in-one-bag? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen forslag til unitframes? Har testet x-pearl, men følte at det ble for mye "fjas" og rot. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pitbull! det eller stuf hvis du vil ha noe avansert samtidig som det er relativt brukervennlig. ag_uf for enkle unitframes oUF for avanserte unitframes / ferdige layouts. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pitbull! det eller stuf hvis du vil ha noe avansert samtidig som det er relativt brukervennlig. ag_uf for enkle unitframes oUF for avanserte unitframes / ferdige layouts. Skulle til å komentere dette selv, men måtte jobbe litt. Personlig syntes jeg den "nye" Pitbull 4.0 er veldig fin å jobbe med. Ocularis har Mastergrad fra peiling-skolen når det kommer til oUF(se på hans UI-bilder) , men jeg har aldri fått det til å virke noe særlig(smak og behag). Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen forslag til unitframes? Har testet x-pearl, men følte at det ble for mye "fjas" og rot. Ta en tur til wowinterface. Der ligger det mange gode ideer om hvordan unitframes kan se ut. Bruker selv pitbull og grid til raid. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Flere enn meg som bare laster ned ferdige UI pakekr fra Wowinterface? Lenke til kommentar
Kald Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Startet å mekke igår og har blitt så og si ferdig idag. Pitbull instillinger har jeg rett og slett rappet fra en annen... Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ïdeen var ganske genial må jeg si. Men kanskje finne en metode for og vise omen, grid (hvis du bruker) og DPS meater men sammtidig ikke ta for mye plass kombinert med det uiet hadde verst smex. Nazrm: Hvilken addon bruker du for timers etc? firderer noe i den duren selv Og så den addonen i action, og ble meget intrrisert Reroller healer nå, så mer plass til raid frames I sentrum skader ikke Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fant denne UIen noen dager tilbake. http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=14256 Så slettes ikke ille ut. Hvis man ser bort fra all plassen som er waste. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for og få noe I den duren? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fant denne UIen noen dager tilbake.http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=14256 Så slettes ikke ille ut. Hvis man ser bort fra all plassen som er waste. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for og få noe I den duren? Likte ikke den pakken i det hele tatt, altfor mye wast of space og unitframene (eller alt) såg altfor stort ut. Ville aldri gått for den pakken, ville heller ha valgt LUI - TukUI - IshtaraUI. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 sånn som på Ishtara UI, hvordan får man flere actionbars? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bruker Bartender for flere bars. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Tuk UI så ikke ille ut userwise, lui så bra ut userwise men trenger den siste knappen. I seted for 11 bars lange bars trenger jeg 12 bars lange bars. den siste var digg grapic wise, men ikke så sikker om den er så bra raid wise- Zeus Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Kan noen anbefale en god ChatMod? Holder på å fikse litt på UI'et mitt Lenke til kommentar
Frostshock Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vil anbefale Prat. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Chatter eller prat. Prat for litt mer avansert men forstatt flest muligheter. Mens Chatter hvis du vill ha en fin addon for chat boxen din men gidder ikke configurere noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå