4MB Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Bruker LUI atm og er storfornøyd. Blir litt knapt med bars i pvp, men skal få ordnet det på en eller annen måte. Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Tbh, mouseover på bars, Rescale pixelfonten på Mana / class teksten så den ikke er blurry. (blurry pixelfonts er no-no.)Hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet huden i sin helhet, eller gjemt player / target i pitbull. Gjør om tooltipet, mye unyttig info. Autohide på fubar. Bytt ut sexymap, passer svært dårlig inn. Få en chatmod som enabler mousewheel i chat og gjem buttons på chatvinduet. Samkjør bar-teksturer og fonts. Endre størrelse på target-target og pet frames. Wow, ble litt mye. =/ Takk for tilbakemeldingen. Har endret litt nå (bluren på fonten skyldes JPEG-kompresjonen). Er enda ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med kartet. Edit: I party: Endret 2. oktober 2009 av itsmebth Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Takk for tilbakemeldingen.Har endret litt nå (bluren på fonten skyldes JPEG-kompresjonen). Er enda ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med kartet. Edit: I party: Ser bedre ut nå. Syns fortsatt du kan reskalere target-target og target-target-target (forutsatt at det faktisk er det og ikke focus du har til høyre for target). F.eks hide manabaren på begge og skalere så begge er like høyde tilsammen som target. jeg er et fan av square minimap, men synes egentlig det passa greit inn sånn det er nå. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er litt lat men gidder ikke å oversette hva jeg skrev på guild forumet. I'm quite happy with the look and background skin.Forgot to take a pick when my Omen and Damage meter was up. But they are shown in the right square. I change between showing omen or dmg meter. Dont feel I need to have them both shown at the same time. This shows almost every addon I uses, most of them arent shown when I normaly playes. http://i34.tinypic.com/mvn2g7.jpg Solo http://i36.tinypic.com/212bn8z.jpg Can post a list of my addons if wanted. Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tar en lett versjon jeg også og kopierer inn posten min fra Elitist Jerks. Updated my resto-UI(shaman) for 3.2.2 and getting quite happy with it. Video(Just from last boss in UK HC, but you get the picture. Grid grows upwards.) YouTube - Shaman Resto UI Picture IC: Addonlist: Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Veldig pent, Woe! Det eneste jeg ikke hadde sansen for var buff frames. Brukes området oppe til høyre til noe? Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Veldig pent, Woe! Det eneste jeg ikke hadde sansen for var buff frames. Brukes området oppe til høyre til noe? Takk Jeg kan ikke fordra vanlige Satrina etc. buff-frames så derfor Elkano på den måten. Området oppe i høyre hjørne er forbeholdt MT-->MT target-->MT target target. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 klarte ikke holde på interfacet... http://unnaturalguild.com/upload/Mjeh.png Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Beklager å si det: Jeg synes det var rimelig stygt og ganske merkelig. Hva skjer med bars i bunnen og midt på skjermen? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ser stygt ut, beklager, du kunne like så godt beholdt standard UI'en. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) fordi de i midten bruker jeg når jeg er i combat, de i bunn bli brukt når jeg skal gjøre ting utenfor combat. Jeg gidder ikke å bla meg gjennom masse drit for å finne ting jeg bruker ofte. Jeg har forandret litt på det, bla pet baren er ordnet slik at det er ikke mellomrom mellom knappene og tooltip er flyttet litt til vestre. Hvilke forslag har dere for at det skal se bedre ut da? Endret 7. oktober 2009 av Dammed Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Se på noen av de flotte UI'ene her i tråden og la deg inspirere. Endret 7. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 som hva, alle de UI som har ca 6 knapper innpå eller de som har 1/3 av skjermen full av addons? Men ja er mer enn nok av fine UI, men få forteller hvilke addons de bruker, så hjelper lite å titte. Jeg er egentlig ganske fornøyd med layouten min, jeg vil bare forandre på utseendet på alt slik at det ser ca likt ut. (recount, omen, chat baren, tooltip etc) Men hvilken addon bruker f.eks. Woe for å gjør om chat baren? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er jo ikke værre enn at du sender en PM til noen som har laget en UI du synes er pen. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 som hva, alle de UI som har ca 6 knapper innpå eller de som har 1/3 av skjermen full av addons? Men ja er mer enn nok av fine UI, men få forteller hvilke addons de bruker, så hjelper lite å titte. Jeg er egentlig ganske fornøyd med layouten min, jeg vil bare forandre på utseendet på alt slik at det ser ca likt ut. (recount, omen, chat baren, tooltip etc) Men hvilken addon bruker f.eks. Woe for å gjør om chat baren? Den heter Prat. For å forandre utseende på de addon du nevner så vil du nok finne svaret, bare du ser litt rundt i config mulighetene. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 takker skal ta en titt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Noen som vet hva Mr.Devil har slags unit frames? På første side EDIT: Legger ved bilde Endret 7. oktober 2009 av Seruka Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hrmf. Kan du med den? Eller, btw PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå