akak Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) her er min UI Bildet ble litt stort Endret 26. september 2009 av akak Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 *twitch-twitch* Rotete. Ser jo knappt noe. Det er ingenting i forhold til de som bruker halve skjermen på AddOns Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 1/3 er ikke mye bedre. Lenke til kommentar
Lemiuu Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) http://img410.yfrog.com/i/myawesomeui.png thats my UI :3 Endret 27. september 2009 av Lemiuu Lenke til kommentar
Lemiuu Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 404 - Not Found http://img410.yfrog.com/i/myawesomeui.png/ skal virke :3 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 404 - Not Found http://img410.yfrog.com/i/myawesomeui.png/ skal virke :3 Er så mye jeg ville ha gjort med den UI'en, men hvis du er selv fornøyd med den så Lenke til kommentar
Lemiuu Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 404 - Not Found http://img410.yfrog.com/i/myawesomeui.png/ skal virke :3 Er så mye jeg ville ha gjort med den UI'en, men hvis du er selv fornøyd med den så Bare gi tips, men jeg er egentlig veldig fornøyd Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Bare gi tips, men jeg er egentlig veldig fornøyd Spiller ikke healer selv, men ville byttet ut raid frame til Grid, gjør det mere oversiktelig og ser (i min mening) mye bedre ut. Ville gjort Unitframes litt mer personlig med å bytt ut font / tekstur(skin). Er utrolig mye du kan gjøre med Pitbull (tror det er Unitframen din heter) Flytte Elkbuffbar til et av hjørnene. Evt gjøre noe med spellbarene dine. Enten å kutte ned eller bare gjøre at de ser mye finere ut, flytt og gjør de kanskje litt mere symetrisk. Lenke til kommentar
Lemiuu Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Bare gi tips, men jeg er egentlig veldig fornøyd Spiller ikke healer selv, men ville byttet ut raid frame til Grid, gjør det mere oversiktelig og ser (i min mening) mye bedre ut. Ville gjort Unitframes litt mer personlig med å bytt ut font / tekstur(skin). Er utrolig mye du kan gjøre med Pitbull (tror det er Unitframen din heter) Flytte Elkbuffbar til et av hjørnene. Evt gjøre noe med spellbarene dine. Enten å kutte ned eller bare gjøre at de ser mye finere ut, flytt og gjør de kanskje litt mere symetrisk. danke, skal se om jeg får gjort noe, er egentlig ikke mye healer, bare i heroics når noen trenger healer, er ellers retri. skal update litt nå, så kan jeg poste screenshot .. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Trodde jeg skulle få tid til å eliminere bugs og sånn forrige uke, men har vært helt mæd på jobben. http://unnaturalguild.com/upload/Levelling_Castbar.png Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av / hva jeg skal gjøre med castbaren.. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Castbaren var fin den. ellers kan du legge den over eller rett ovenfor de synelige actionbarsene. Ofc litt tykkere versjon da. Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 raidui ! Hvordan mod er det du har for den HP baren over mobsa? Blir helt gal når jeg tanker Onyxia med standard hp-bar -.- Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er enda ikke helt fornøyd med utseende og plasseringen av Pitbull. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Er enda ikke helt fornøyd med utseende og plasseringen av Pitbull. Auda, her var det mye på en gang! Litt mye rot etter min smak. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Når du bruker en HUD så trenger du ikke unitframes så nærmt senter (imho) og ser ikke helt poenge med å ha framme så mange buttons, er feks ikke nødvendig å ha framme teleport/portal osv. Lenke til kommentar
itsmebth Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg er veldig usikker på hvor jeg skal ha unitframes, og buttons er under arbeid (jeg vil forandre så å si alt der når jeg har lært meg keybindings). Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tbh, mouseover på bars, Rescale pixelfonten på Mana / class teksten så den ikke er blurry. (blurry pixelfonts er no-no.) Hadde jeg vært deg hadde jeg fjernet huden i sin helhet, eller gjemt player / target i pitbull. Gjør om tooltipet, mye unyttig info. Autohide på fubar. Bytt ut sexymap, passer svært dårlig inn. Få en chatmod som enabler mousewheel i chat og gjem buttons på chatvinduet. Samkjør bar-teksturer og fonts. Endre størrelse på target-target og pet frames. Wow, ble litt mye. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå