Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sorry, men kan ikke si meg enig. Den var både rotete og direkte stygg. Du kunne gjort ganske mye for å forbedre denne her. Virker som om du bare har installert kgpanels og bare klikka villt rundt på skjermen. Det som er fint er at vi har forskjellig smak, personlig likte jeg den. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Enig der. Syntes selv ikke att den var kjempe stor, men overhode ikke stygg heller, men, sort, du burde finne på noe litt annet. som blande sort med lilla (lock farven) etc for og lage det litt mere fargerikt. Mye degligere og se på noe som har farve, og ikke misnt mere inntrisant. Min smak Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Raidshot! http://unnaturalguild.com/upload/LolFace.png Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 2 ting. 1: LEKKERT! 2: GIIEF Hihi Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 2 ting. 1: LEKKERT! 2: GIIEF Hihi +1 Uten tvil en UI jeg setter stor pris på :-) Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 mmmhmm! ville vert digg om du kunne lastet opp den egentlig. Ville endret på diverste ting, men beholt raid frames, chat og actionbars. + map Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Her er da mitt UI. Lagde det i dag, lenge siden jeg har prøvd meg på det, og kan ikke spesielt mange AddOns. Har lyst til å gjøre noe mer med hvordan Buffsene ser ut, men har ikke fått tid. Noen som har noe forslag som får dem til å se litt bedre ut? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Utrolig lite bilde da. Lenke til kommentar
Folemonken Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Ja, jeg må fixe det etterpå, midt i raid nå... Endret 10. september 2009 av Folemonken Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 noen som vet om en Addon som viser hvor ofte en trinket/ talent osv proccer? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) noen som vet om en Addon som viser hvor ofte en trinket/ talent osv proccer? Classtimer. EDIT: Den viser vel ikke hvor OFTE, men NÅR ting proccer.. Endret 10. september 2009 av Maverick2002 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) For å vise med icon når diverse spells proccer, så synes hvertfall jeg at Satrina Buff Frames er helt genialt. Har laget to nye 'buff bars' hvor den ene viser procc og den andre viser debuff på target. Så siden jeg spiller mage så viser den Living bomb og scorch, sånn at jeg vet når jeg skal refreshe de. Inspirert av UIen til Ocularis ;P Endret 10. september 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Penance Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja, jeg må fixe det etterpå, midt i raid nå... Denne likte jeg! Ville selvsagt endret på noen småting, men.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ja, jeg må fixe det etterpå, midt i raid nå... /shoo minimapp buttons Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvilke unitframes bruker du Ocularis? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 oUF, med layout basert på oUF_P3lim. Skal se om jeg får lasta opp uien iløpet av idag og i morgen, er egentlig ikke noe fan av det, men kan vel kanskje gjøre et unntak. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 oUF, med layout basert på oUF_P3lim. Skal se om jeg får lasta opp uien iløpet av idag og i morgen, er egentlig ikke noe fan av det, men kan vel kanskje gjøre et unntak. nicket på druiden din ser kjent ut! Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 nicket på druiden din ser kjent ut! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 oUF, med layout basert på oUF_P3lim. Skal se om jeg får lasta opp uien iløpet av idag og i morgen, er egentlig ikke noe fan av det, men kan vel kanskje gjøre et unntak. Jaaaa, pliiiis! Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 hehe ja hørte da så sist Ocularis, men men. Når du har ett sånnt talent for ui making. hvorfor ikke dele det? min meining. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå