Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Åja, det er gjort. Liten misforståelse der gitt. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Sitti å fipla litt med min ui i dag. Vart egentlig fornøyd med den: Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Synes det så litt trangt ut på skjermen din, gjør unitframes mindre. Og jeg fikk også tips om å fjerne buttons på minimappet, og det så mye bedre uten. Tja, i bunn og grunn ville jeg gjort så og si alt mindre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Sitti å fipla litt med min ui i dag. Vart egentlig fornøyd med den: Hva med å flytte player og party frames, til venstre og høyre for spellbaren din og sentrere target-target over chatten din. Ville også fått vekk alle minimaps, og inne på prat eller chinchilla(hva nå enn du bruker til chatt addon) så er det en funksjon som gjør at du kan ta vekk copytext icone, om du ikke bruker det veldig ofte da kan det bare være der. Edit: Lekte meg litt med Gimp. Og edit litt slik jeg syntes den ville sett bedre ut som heh ;P Endret 1. september 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 tar gjerne imot noe kritikk på min, noen som vet hvordan jeg fjerner ability not ready yet btw? gjerne forklar meg hvordan jeg fjerner skrivebeskyttelse på screenshotmappa også, hver gang jeg fjerner den kommer den automatisk på igjen -.- Ble paint denne gangen Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 tar gjerne imot noe kritikk på min, noen som vet hvordan jeg fjerner ability not ready yet btw?ErrorRedirect2 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Akk starta opp med wow igjen, og laget meg denne her i dag. Syntes den er helt grei, men skal fikse litt mer senere kom hjerne med forslag hva jeg burde forandre! Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Kuldesjokk: Faen så lite dmg den locken gjorde da:P overallt helegruppen egentlig Men ellers joda likte UIen din meget, Endret skin på buttonsa som hadde laget en sterkere svart ring rundt buttonsa hadde ikke vert en dårlig ide. Porto: Første jeg ville gjort var og fjærne / lage texten på UFs ene litt mere på ett konfortabelt sted, og endret texturen på Pitbull, ellers god ide bak uiet. Og sist men ikke minst laget mapen helt clean for buttons Endret 1. september 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 tror den sto på overall og vi surra mye der, druiden og warrioren var vel forca i defensive (presterte å bli kasta rundt så vi pulla hele rommet) locken løpte med 16k MS Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Før 3.1 eller 3.2 brukte jeg en addon som het SuperInspect eller noe, som viste sum av gear stats m.m. Den funka ikke lenger etter patchen, så er det noe tilsvarende som erstatter den? Prøvde en annen som kun fortalte hvor items var fra, som er uinteressant. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 BonusScanner funker fett til det. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Eh ja, posta i feil post... Endret 2. september 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
2ore Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Endret UI til et litt mindre ett. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Her er mitt! Solo Casting Party 10 Man 25 Man La det i en spoiler siden det er et par bilder. Edit: Noe som ser rart ut/burde byttes ut her? Endret 3. september 2009 av n4w Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Når du etterhvert dinger 80 så ville jeg skaffet meg Grid eller Vuhdo raid frames til healing. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det har jeg innstalert, men den viser ikke. Bruker VuhDo! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Lagde ei ny UI til warlock alten min, blei ganske nøgd og vurderer å bruke den til min main også, men får sjå ^^ Edit: Fjerna combat symbola på frames Utanfor combat: I combat: Endret 5. september 2009 av gholie Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Sorry, men kan ikke si meg enig. Den var både rotete og direkte stygg. Du kunne gjort ganske mye for å forbedre denne her. Virker som om du bare har installert kgpanels og bare klikka villt rundt på skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå