Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitti å fipla litt med min ui i dag. Vart egentlig fornøyd med den:

Hva med å flytte player og party frames, til venstre og høyre for spellbaren din og sentrere target-target over chatten din.

Ville også fått vekk alle minimaps, og inne på prat eller chinchilla(hva nå enn du bruker til chatt addon) så er det en funksjon som gjør at du kan ta vekk copytext icone, om du ikke bruker det veldig ofte da kan det bare være der.

Edit:

Lekte meg litt med Gimp. Og edit litt slik jeg syntes den ville sett bedre ut som heh ;P

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Kuldesjokk:

Faen så lite dmg den locken gjorde da:P overallt helegruppen egentlig :p

Men ellers joda likte UIen din meget, Endret skin på buttonsa som hadde laget en sterkere svart ring rundt buttonsa hadde ikke vert en dårlig ide.

Porto:

Første jeg ville gjort var og fjærne / lage texten på UFs ene litt mere på ett konfortabelt sted, og endret texturen på Pitbull, ellers god ide bak uiet. Og sist men ikke minst laget mapen helt clean for buttons

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar

Før 3.1 eller 3.2 brukte jeg en addon som het SuperInspect eller noe, som viste sum av gear stats m.m. Den funka ikke lenger etter patchen, så er det noe tilsvarende som erstatter den? Prøvde en annen som kun fortalte hvor items var fra, som er uinteressant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...