Kuldesjokk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 litt mer konstruktivt. - rett opp uiet, align er som sagt din venn, selvom du er skeiv irl. - hadde flytta recount litt mer ut av synsfeltet, foretrekker selv venstre oppe. - Unitframes var greit plassert og så ikke så verst ut. - hadde flytta stancebar ned til resten med samme spacing som mellom resten av barene dine, med mindre du gjør noe med plasseringen av den addonen mellom som jeg ærlig talt ikke vet hva gjør, scala den like stor som bartender og lagt nærmere med stancebar over kunne funket. - Tooltip, ville satt de til å følge musen og gjerne pynta litt på de. Gjerne si meg hva den addonen gjør. En runde med align og litt småplukk så tror jeg det blir et meget fint UI. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den saken viser hvor lenge det er igjen av cd's etc. Har flyttet stancebar og ordnet med lik spacing. Fikset slik at det ikke er så skeivt lengre. Men må jobbe litt til med den i morgen, for skal jeg lete etter senga. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Gidder du linke til den eller slenge opp et navn så jeg kan sjekke den ut? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Det jeg ville ha 'rettet' opp i hadde vært. Fjernet Navn/klasse på Player unitframe. Du trenger vel ikke å vite ditt egent nick og klasse? Fjernet stansbar, spiller warrior selv og er sjeldent jeg er usikker på hvilke stans jeg er i. Last ned ButtonBin tror jeg den heter, eller Sexymap og velg squar boarders, da får du vekk minimap buttons. Ellers er det vel en fin UI du har samla Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Har fjernet stancebaren min, siden jeg har hotkeys på stanceskift. Sexymap er uaktuelt, synes det blir smør på flesk og det gjør jo ingen verdens ting. Angående å fjerne navn og diverse på unitframen min, gjøres det vel på pitbull menyen, skal se på det idag. Og en siste ting, jeg er egentlig ganske dårlig på UI'er, så jeg vet faktisk ikke hvordan jeg aligner ;o Skal også fjerne slik at hotkeys vises på actionbarene, måtte bare ha de der en liten stund for å bli vant. Så laster jeg opp bilde av resultatet senere idag. Endret 31. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Angående sexymap så kan du få den til å se akkurat lik den du har fra før av og da får du vekk alle minimap iconene dine. Men helt opp til deg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Liten update. -Har fjernet stancebar -Fjernet buttons på minimap -Fjernet "show hotkeys" -Flyttet plass på recount -Laster ned tooltip as we speak edit: Oops, hotkeys på bar2 er glemt Endret 31. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 MYE bedre eneste som gjenstår fra min side å kommentere er targets target, synes det blir litt vel ute på flanken, men dette er smakssak Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Prøver også å få fjernet navn og klasse på playerunitframen, men er en god del "options" på Pitbull Endret 31. august 2009 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 versjon av pitbull bruker du? Har selv custom nametext og heatlhtext fant ingen som passet så da ble jeg aldri fornøyd før jeg lærte meg og skrive kodene for teksten selv. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da kan jeg ikke hjelpe, tror jeg fortsatt sitter med gode gamle v.1 Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Da får det bare være, plager meg ikke stort, men hadde likt å sett hvordan det hadde blitt uten så jeg kunne ha sammenlignet, men men. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Bob the Blob, du spiller tilfeldigvis ikke på Kul'Tiras? I og med att du er I guilden Vanquish som er KTs nest beste ally guild ^^ NVm tror du heller spilelr på Talnivarr til ditt UI Ville sentrert Targets target, endret texturen på barsa. og puttet texten over UFene Endret 31. august 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) LUI tilpasset healers. Tok en halv evighet og tre forsøk å få til. La også til en 3D modell og en ekstra action bar. Endret 31. august 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Bob the Blob, du spiller tilfeldigvis ikke på Kul'Tiras?I og med att du er I guilden Vanquish som er KTs nest beste ally guild ^^ NVm tror du heller spilelr på Talnivarr til ditt UI Ville sentrert Targets target, endret texturen på barsa. og puttet texten over UFene Det med texten hørtes ut som rocket science, men har sentrert targets target nå. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Langt i fra. Pitbull har en liste med default textures du kan velge i fra. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Ikke det, men det han sa med å putte de over baren, om jeg ikke misforstod han. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Putt targets target over, slik at den ikke blir skjøvet helt ut i siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå