DeeTee Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men hvordan actionbars er det? 6066724[/snapback] *Tilkaller Psilocybe* 6069447[/snapback] Men hva slags actionbars er det? Sorry, var ikke meningen å gjøre meg uforstått. Glemte at det fantes så sofistikerte typer som deg her - som ikke hadde noen mulighet til å forstå hva jeg sa. Ja, ser ut som bib, bare ser knappene og rollout menyen ser litt annerledes ut. wtb. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Forstod det jeg Er ikke jeg som har problemer med det. Psilocybe blant annet synes det derimot, men OT ja. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men hvordan actionbars er det? 6066724[/snapback] Hvilke actionbars jeg bruker? Insomniaxbib, likte de bedre Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Men hvordan actionbars er det? 6066724[/snapback] *Tilkaller Psilocybe* 6069447[/snapback] Men hva slags actionbars er det? Sorry, var ikke meningen å gjøre meg uforstått. Glemte at det fantes så sofistikerte typer som deg her - som ikke hadde noen mulighet til å forstå hva jeg sa. Ja, ser ut som bib, bare ser knappene og rollout menyen ser litt annerledes ut. wtb. 6069539[/snapback] de er forskjellige i forskjellige versjoner av modden. Og som du kan se hadde jeg rett . Bruker de selv. Diggeste baren ever Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tenkte på insomniax versjonen, har bib selv. Eneste forskjellen var grafikken såvidt jeg vet, og at insomniax mangler scaling funksjon. Rippa lett gfx og laget litt nytt så bib ble vakkert \o/ Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Tenkte på insomniax versjonen, har bib selv. Eneste forskjellen var grafikken såvidt jeg vet, og at insomniax mangler scaling funksjon. Rippa lett gfx og laget litt nytt så bib ble vakkert \o/ 6070137[/snapback] Vel, synest ikke jeg har så mye bruk for scaling versjonen atm. men om du vil, så kan jo du poste den modda versjonen din :> Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 DeeTee: Hvordan får jeg battleground signup tingen til å feste seg på minimap? (se vedlagt bilde) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 DeeTee: Hvordan får jeg battleground signup tingen til å feste seg på minimap? (se vedlagt bilde) 6072097[/snapback] MoveAnything? ;P Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Taykun... Heldiggris som har Sulfuras. EDIT: BTW, åssen add-ons bruker du får å få et slikt utseende etc? Endret 9. mai 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Taykun... Heldiggris som har Sulfuras. EDIT: BTW, åssen add-ons bruker du får å få et slikt utseende etc? 6072640[/snapback] Bla over på s. 26, geez Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Fått noen henvendelser på privmsg angående UI, så tenkte jeg bare kunne poste svar her for de som ville teste ( hentet fra axe forum ): http://home.online.no/~quaker/presteui.rar Der er UIen hvertfall om noen vil teste. Hvordan man installerer - Nei, litt usikker - men kan prøve : Start opp spillet som vanlig, husk å trykk på ADDONS nederst i venstre hjørne ved loginscreenen og trykk ENABLE ANYWAYS tingen slik at alle modsa fungerer som de skal. Vel inne i spillet kan man starte med å skrive /duf Her trykker man videre inn på MISC og loader custom ( selv om jeg har satt den til å loade utseendet som default ). Så skriver man /dart Her kan man velge objekter ( etter navn, det sier seg selv ) og unlocke for å flytte grafikken dersom man må fintune. Om modellene ikke vises riktig, såkan man shiftklikk flytte de og ctrl klikke for å rotere osv. Ellers.. Vet jeg ikke helt, får heller spørre om det oppstår noe.. Tjo! EDIT: GLEMTE DET VIKTIGSTE Gå inn i WTF og rename ACCOUNTNAME til ditt kontonavn, og så Charname til ditt characternavn. Legger ved noen bilder av andre versjoner av denne UIen: 6065551[/snapback] Er det AQ settet du har på priesten din? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 DeeTee: Hvordan får jeg battleground signup tingen til å feste seg på minimap? (se vedlagt bilde) Move Anything -> Minimap Battlefield Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Er det AQ settet du har på priesten din? 6072712[/snapback] Stemmer det Alexander - Oracle settet. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) DeeTee: Hvordan får jeg battleground signup tingen til å feste seg på minimap? (se vedlagt bilde) Move Anything -> Minimap Battlefield 6072867[/snapback] nvm, fant det ut. Endret 9. mai 2006 av Jungldyr Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Er det AQ settet du har på priesten din? 6072712[/snapback] Stemmer det Alexander - Oracle settet. 6072882[/snapback] Har du alle 5 delene? Endret 9. mai 2006 av Alexanderhagen Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Jeg går inn på /dart og skjuler denne, men av like vel så kommer den opp neste gang jeg kommer i combat igjen? Går det an å lagre innstillingene mine på en måte? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Huff. Her var det mange fine interfacer. Her er i hvertfall min. Ikke like fancy. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kanskje ikke de største forandringene, men synes den så litt søtere ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Bare et lite spørsmål. Hvordan får jeg vekk Party 3D renders i ZuxanaModelCitizen addonen? De ødelegger liksom litt og jeg ønsker bare 3D render av meg selv og mitt target. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Kanskje ikke de største forandringene, men synes den så litt søtere ut. 6089164[/snapback] fy fa*n! sinnsykt clean UI. /clap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå